sobota, 11 sierpnia 2012

Zero Hour

witam

Wczorajszym meczem spadkowiczów na poziom nr 5 - Hereford v Macclesfield 2-1 rozpoczęła sezon 2012-2013 angielska liga. Zastanawiam się jak w tym roku opisywać wyspiarskie rozgrwki i tak naprawdę jeszcze nie mam pomysłu. Na tę pierwszą kolejkę Conference i pojedynki Pucharu Ligi dam chyba nieco później jakieś cienkie typy i na razie spraw nie będę mecz po meczu zgłębiał. Tyle się w drużynach pozmieniało, że opanować to wszystko kiedy trwa Olimpiada i ciągle coś tam odrywa oczy od kompa po prostu nie jest łatwo. Poza tym dzisiaj jeszcze kilka innych ciekawych lig i oczywiście GP Włoch na żużlu.
Trochę jestem usprawiedliwiony ponieważ przelatując po popularnych forach o Anglii w zasadzie nikt nic nie pisze. Tabula rasa.

PiS: 13'25"
Nie brałem dzisiaj nic szczególnego czym się można pochwalić. Niby jeszcze tydzień temu miałem ochotę na Hyde (STS 4,05) ale jak mocno spadły kursy już mi chęć odeszła. Chciałem też brać Forest Green ale pyknąłem to tak śladowo, że nie ma o czym pisać. Puchar Ligi to jak zawsze mecze podwyższonego ryzyka a poza tym sezon się dopiero rozpoczyna i ogromna ilość zmian w zespołach powoduje, że do niczego nie jestem za bardzo przekonany.
Moim zdaniem w Conference nie powinni zawieść faworyci czyli Mansfield i Luton. Kasa włożona szczególnie w tych pierwszych powinna się zwracać już od początku rozgrywek.
W PL Wilki (z Peszko) grają z osłabionym Aldershotem (-4 key players) a napakowany Leeds z osłabionym Shrewsbury.
W rezultacie wziąłem w STS:
Holder v Harris 1 1,37 (punkty 10-8)
Sajfutdinov v Bjerre 1 1,35 (punkty 19-6)
Hancock v Vaculik 1 1,37 (punkty 14-14) klas. 8-12
ako = 2,53
w bukmixie:
Wolverhampton v Aldershot 1,40 (result 1-1)
Leeds v Shrewsbury 1,50 (result 4-0)
Mansfield v Newport 1,65 (result 3-4)
Diosgyor v Egri 1 1,65 (result 1-0)

Result:
Musiałem przełknąć tą pierwszą angielską żabę ale przeglądając wyniki po prostu nie dało się trafić i byłem bez szans. Całe szczęście, że żużel przykrył piłkę bo jak mecze się skończyły o 18-tej to poleciałem do sts dograć jeszcze tę cienką tripelkę. Weszła trochę fartownie ale najważniejsze że weszła.

pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Wydaję mi się że ta forma podawania typów przez Ciebie Paweł jest dobra. Jeśli ma się czas i ochotę można oczywiście zagłębić się w analizę dokładniej. Dziś napisałeś szybko i treściwie. Dzięki za podanie typków, mam nadzieję że dzięki nim uda się trochę dorobić do słabej wypłaty jaką oferują pracodawcy na podkarpaciu. Pozdrawiam dAnTeCh

    OdpowiedzUsuń
  2. no to zaskakująca pierwsza kolejka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dziś proponuje undery koszykarskie(IO),zwłaszcza pierwsze kwarty.Argentyna z handi-,Hiszpania +.Pozdrowienia.Maniek.

    OdpowiedzUsuń
  4. thx, wpisałem do kajetu gry
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. wyniki wczorajszych zakładów toto-gol
    Sam nie grałem bo za małe obroty a do 6-ki nie było punktu zaczepienia
    Z-3
    1 WILLEM II - BREDA 1-1
    2 WAALWIJK - PSV EINDHOVEN 3-2
    3 RODA - ZWOLLE 1-1
    4 HERACLES - VENLO 1-1
    5 LAUSANNE - SION 0-2
    6 LUZERN - ST.GALLEN 1-1
    Pula na wygrane: 4082.04 zł
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■4 wygrane II stopnia - po 255.10 zł
    ■132 wygrane III stopnia - po 7.73 zł
    ■511 wygranych IV stopnia - po 3.99 zł
    Cztery razy 1-1 (!!!!!) i byli blisko

    W Z-2 było trudniej (Francja)
    Pula na wygrane: 3680.82 zł
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■0 wygranych II stopnia - po 0.00 zł
    ■5 wygranych III stopnia - po 245.30 zł
    ■108 wygranych IV stopnia - po 22.72 zł

    OdpowiedzUsuń