wtorek, 28 sierpnia 2012

Capital One Cup

witam

Nie odkryję Ameryki kiedy napiszę, że dzisiejszy, typerski dzień będzie oczywistą oczywistością. W pucharze ligi angielskiej (COC) na 24 przewidziane terminarzem mecze padnie około 11-tu "czapek" o których każdy znając już wynik powie "a nie mówiłem", że dojdzie do circa 8-miu extra-time i 5-ciu wyj... wyjątkowo nieprzewidywalnych rozstrzygnięć. Sprawa jest prosta jak nie przymierzając rolka papieru toaletowego, ale że mecze zaczynają się późnym wieczorem to będzie jeszcze czas do tego wrócić.
Rano, już niedługo w zasadzie :) wybieram się na bazarek po zakup świeżego towaru którego tak po prawdzie, jako chodzący okaz zaleczonego rakomana nie powinienem używać ale co mi w końcu pozostało z tych życiowych przyjemności.
Świat się kończy, przynajmniej mój świat (taki ulubiony ostatnio greps) i nie zwiedzę już ani Machu Picchu, ani Fidzi ani http://www.youtube.com/watch?v=9l-O3pPSHPA a grożny trójkąt bermudzki zostanie dla mnie jedynie warszawskim rajdem pomiędzy bukmixem, sts i fortuną.
No, chyba że puknę dzisiaj te 18 baniek :) które nastręcza mi lotto. Dwa numerki mam, każdy przecież ma, a resztę jadę "plackami" - 9 zakładów, cztery placki 3-drogowo, jak w zamierzchłych czasach rozpisów piłkarskich :)  z szansą 11,11% na liniowy komplet.
Co tam dzisiaj jeszcze.
10 etap Vuelty. Płaskie 190 kilometrów z finiszem (+35m) i pewnie znowu wypoczęty po dniu przerwy Degenkolb... dalej, nasze mocne, bo złożone z wielkiej 4-ki otwarcie w US Open (Janowicz, Kubot, Radwańska, Radwańska) z szansą na awanse ( i tylko Uli żal bo trafiła na Vinci - zwyciężczynię chyba Dallas z ub. tygodnia) ..potem już piłka jak pisałem a prócz Anglii sprawdzenie Deskalosa w greckim http://www.betblog.gr/tipsters.aspx?tipsterid=1 correct.
I oby do soboty bo cały czas, po ostatnim zonku, czuję się jak klient tej bursztynowej (amber) inwestycji co to dał się nabrać na frajerski numer zielonej wyspy, na której istnieją sobie wg. słów trzeciego - oszustwa zgodne z prawem, a winnych i odpowiedzialnych brak...
cdn niebawem a tymczasem: http://www.youtube.com/watch?v=Zv-STN6IdFk&feature=related

PiS: 11'05"
Postawiłem wstępnie:
Degenkolb v Swift 1 1,35 (1/9)
Davis v Rojas Gil 1 1,50 (15/14)
Meersman v Mondory 1 1,55 (4/6)
ako = 2,76 stake 1/10

PiS: 15'35"
Popiszę trochę z marszu czyli będę powoli uzupełniał ten tekst choć przecież ziewam :) i zupełnie mi się nie chce. Naczytałem się tych angielskich artukułów z preview - głównie tutaj http://www.teamtalk.com/ z kursorem na "teams" - bo najwygodniej i tutaj http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football z wyborem interesującej mnie opcji po lewej stronie. Oczywiście dostałem po łapach od wejścia ponieważ Bolton ma próbować młodzież, Stoke da swoim podstawom odpocząć a Leeds będzie eksperymentował.
I bądź tu mądry.
Po pierwsze czy nie dają w lewo :) ... Jak wiadomo mam taką dziwną słabość, że prasie nie wierzę. Newsy są w dużej części sponsorowane i robiące ludziom wodę z mózgu i to nie tylko nasza swojska specjalność. No tak mam. To jeszcze małe miki w porównaniu z moim dobrym kolegą który z całą powagą twierdzi, że kasyna działają na patencie magnesów a kulki w lotto padają dokładnie tak jak to sobie wymyśli jakś nieznany główny krętacz.
Wracając do tych newsów mocno mnie zabolały bo Bolton przez ostatnie 3 lata, licząc PL i PA dochodził do 1/8 i wyżej pięciokrotnie, zresztą tyle razy co Stoke City. A historia w pucharach ma zasadnicze znaczenie. Częśc drużyn zwyczajnie je olewa choć głośno o tym nie mówi.
Ostatnio struktura tych walczaków i olewaczy wyraźnie się zmieniła. Był czas, że wstawiało się kilka swoich drużyn niemal w ciemno wiedząc że nie odpuszczą.
Zresztą furda co grać. Ważne gdzie grać. Dzisiejsza publikacja którą dopiero niedawno przeczytałem http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/totolotek-dziala-bezprawnie-trwaja-kontrole-sa,1836386 jest wielowątkowa i wymagająca kilku komentarzy ale na okoliczność notki którą piszę jedno jest najciekawsze. Otóż Pani rzeczniczka "pytana dlaczego po odebraniu zezwoleń w marcu, ministerstwo nie podało decyzji do publicznej wiadomości, wyjaśniła, że "jest to rozpatrywane". Zaznaczyła jednak, że firmę chronią tajemnice postępowań"
A kto mi zagwarantuje, że mój sklep spożywczy, warzywniak i mięsny na rogu mają jeszcze zezwolenia na handel i czy nie przepadnie czasem mój gajer oddany wczoraj do pralni. A co z Lotto. 18 baniek, mam pewne numery które wysłałem niestety :)
Dość już o tych makabrycznych absurdach.
Za dużo to ja dzisiaj nie wymyślę i te moje propozycje trzeba traktować z bardzo ograniczoną odpowiedzialnością więc napiszę tylko tyle, że podkreśliłem sobie do gry Watford, Leicester, Swensea na home win oraz Blackburn i Birmingham na away.
http://w198.wrzuta.pl/audio/3LxPoJ0y9FS/roman_kolakowski_-_wyscig_wieloetapowy

powodzenia

14 komentarzy:

  1. Cześć Paweł :)
    W bukmixie jeszcze grywasz? Ostatnio poczytałem kilka artykułów o karach jakie grożą i trochę zwątpiłem w granie w tej firmie
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć
    W totmixie długo nie grałem akurat bo zamknęli punkt koło domu a ja jestem zwykły leń. Ale rzecz nie w tym.
    Ustalmy pewne aksjomaty.
    W sieci nie gram bo to nielegalne, natomiast gram u bukmacherów polskich których punkty (adresy) są znane wszystkim służbom i zainteresowanym ministerstwom.
    Podatki płacę a priori przy samym wysłaniu kuponu (choć nawet jest przegrany)
    Nie czuję się odpowiedzialny za jakiekolwiek uchybienia (jeśli takie są) a dotyczące firm totomix, sts czy fortuna nie mówiąc już o etoto itd.
    Z drugiej strony zdaję sobie sprawę, że w Polsce jest teraz wszystko możliwe i że niedługo trzeba się będzie obawiać kupować chleb w piekarni (nieważne badania sanepidu) czy pizze w pizzerni (brak ekspertyzy kominiarskiej). Te niedociagnięcia także skutkują utratą koncesji.
    I tak jest bajka, nieprawdaż. Gdyby panował Ziobro to by ręce ucinali :)
    A może by było po prostu normalnie..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. z tego co wiem to jest jeden tylko bukmacher na naszym rynku który ma zezwolenie i można grać legalnie przez internet i jest to Fortuna
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest wiedza powszechna. Nie znamy tajnej wiedzy która może być a może jej nie być. Może w stosunku do tej firmy też się toczą jakieś postępowania, kto to wie ?
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. W TVP Info o 22.50 był materiał o totolotku s.a.
    Stwierdzili w nim m.in że gracze nie będą karani za grę oraz była sugestia że MF ogłosiło decyzję przedwcześnie (nie jest prawomocna) czym naraziło podatników na straty za ewentualne odszkodowania dla T.s.a.

    OdpowiedzUsuń
  6. a co za fachowcy się wypowiadali?
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  7. cześć szachista
    http://tvp.info/informacje/biznes/totolotek-dziala-bezprawnie-trwaja-kontrole/8374708
    tu na dole jest krótkie video, w razie czego można się powołać na wiadomość medialną, chociaż strach tam grać bo jak nagle zamkną punkty to ewentualną wypłatę będzie można polizać przez szybę..
    Inna sprawa, to komisja sejmowa :) z pytaniem, kto (przedwcześnie) nagłośnił sprawę w mediach żeby udupić konkurencję i za czyje pieniądze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. i jakie ustalenia powzięli zające w "Pędzącym Króliku" :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. ktoś zawsze ma interes w nagłaśnianiu takich tematów :) wczoraj jak wysyłałem kuponiki w Fortunie to wisiała przy okienku wiadomość napisana wielkimi literami i jeszcze pogrubionymi które firmy bukmacherskie nie mają koncesji na prowadzenie działalności :)))))
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.mystock.pl/newsy/czechy---sazka-winna-wierzycielom-411-mld-koron-433223/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sazka prowadziła też zakłady bukmacherskie
    http://www.nelso.pl/cz/celakovice/zaklady-bukmacherskie/

    OdpowiedzUsuń
  12. "Postępowanie upadłościowe przeciw Sazce wszczęto na wniosek dwóch wierzycieli, w tym jednego z najbogatszych Czechów, działającego na rynku nieruchomości Radovana Vitka. Przypuszcza się, że Vitek odkupił od banków weksle Sazki o wartości 1,5 mld CZK (blisko 250 mln PLN)".

    CHOLERKA - Ja też działałem na rynku nieruchomości :):):)

    "We wtorek mniejsi udziałowcy spółki zwołali nadzwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy, w czasie którego głosowano nad wnioskami o odwołanie z funkcji wieloletniego prezesa Alesza Huszaka oraz o zmiany w statucie firmy, pozwalające na pozyskanie inwestora strategicznego. Oba projekty oddalono dzięki wstawiennictwu największego udziałowca totalizatora, Czeskiego Związku Wychowania Fizycznego (CzSTV).

    Huszak natychmiast po zebraniu trafił do szpitala z powodu nagłego osłabienia i wyczerpania".

    TAK to się robi u naszych sąsiadów, Czechów
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. i też masz weksle Sazki? ;)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  14. Po co mi weksle, ja ich wszystkich załatwię typami na sobotę. Puszczę branżę w skarpetkach :):)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń