piątek, 17 sierpnia 2012

Formowanie kuponika

witam

Wiadomo wszem i wobec, że prócz normalnych kuponów zarobkowych które mają podtrzymać mnie przy życiu czyli dubli a już maksymalnie tripelek, lubię sobie powydziwiać i pobawić się w szerokie rozpisy.
Najlepsze do tego są weekendy a ten zbliża się milowymi krokami. Cóż ja zatem przewiduję wstawić w taki kupon bo przecież trzeba zacząć od jakiegoś planu.
Dzisiaj seria próbna skoków do konkursu w Hirtenzarten (godz 16.00). Zawody męskie są w niedzielę więc to raczej odpada bo nasi w sobotę kursów raczej nie dadzą. Będzie ciekawie. Sprawdzi się wysoka forma Japończyków i wartość Shimizu. Powalczą na pewno Polacy. Po raz pierwszy w tym sezonie LGP wystartuje Gregory.
W sobotę rusza też Vuelta ale mam wątpliwości czy nasi o tym pamiętają. Może tak.
Anglię  już w zasadzie rozpracowałem i tylko czekam czy coś z listy wyrzucić z powodu ostatnich artukulów angielskiej prasy.
Przelecę się oczywiście po zaufanych blogerach i może tam coś się wyłuska a może i na tym forum, w komentarzach, jakaś dobra dusza rzuci gartstką nieprzemakalnych propozycji.
I tak to właśnie powstanie. Kupon który złoi dupsko naszym milusińskim :)

typy Alana:
http://www.footballconference.co.uk/news/details.php?news_id=7742

PiS: 13'30"
Na dobry początek wziąłem coś z Islandii na dzisiaj:
Thor v BI 1 1,56 (result 3-2)
stake 2/10

PiS: 16'40"
Z lekka obawą http://wyborcza.pl/1,91446,12320567,Minister_finansow_cofnal_Totolotkowi_koncesje_na_zaklady.html
puściłem w bukmixie wstępne kupony, głównie na dubli:

Leicester v Peterborough 1 1,60 (result 2-0)
Rotherham v Burton 1 1,65 (result 3-0)
ako = 2,64 stake 2/10

Tak się zgadało, że wszystko się ostatnio do cna likwiduje więc w drodze wymyśliłem co by tu nasza liberalna władza mogła jeszcze zamknąć. Otóż zachodnie granicę są jeszcze otwarte. Zamknąć, przeprosić za wyjście z "bloku" (akurat jest okazja) i ....no właśnie, co dalej.

PiS: 17'20"
A teraz zabawa. Zebrałem 30 różnych propozycji na pierwszą kolejkę Ekstraklasy i po odrzuceniu skrajności zostały takie procenty (za które nie odpowiadam - bo się nie znam)
Pogoń v Zagłębie 0-3-7
Piast v Górnik 3-6-1
Jaga v Bielsko 10-0-0
Widzew v Śląsk 1-4-5
Legia v Korona 7-3-0
Lech v Ruch 2-6-2
Wisła v GKS 10-0-0
Lechia v Polonia 2-5-3

powodzenia

9 komentarzy:

  1. Cześć Paweł :)
    to nie byłoby zbyt ciekawe gdyby zamknęli bukmixa bo gdzie by się grało TL i TG a i koników ze Szwecji nie byłoby gdzie obstawiać chyba że inny bukmacher zapełniłby tą niszę :) ciekawe czy byliby chętni
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie to martwi, zaczęła się angielska w TG, kumulacja jak się patrzy a strach grać bo Vincent akurat może zamknąć i trafionej kasy nie wypłacić.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. uff, weszła Pawluczenkova (4,30), wczoraj dałem niestety Errani a grałem 2 pozycje, że jedna wejdzie. Venus mnie zaskoczyła chęcią do gry. Kurcze grała całkiem jak nie ona..

    OdpowiedzUsuń
  4. TL i TG to pewnie ktoś podłapie jak ich zlikwidują bo dostali to od totolotka więc prawa pewnie do tych gier też ma totolotek bo nie chce mi się wierzyć że sprzedali kurę znoszącą złote jajka ale koników szkoda będzie...
    szachista
    ps. gratulacje za Pawluczenkovą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. konie są już chyba w etoto i w nowej firmie "czarny koń" a tak w ogóle to chyba jest jak zawsze bitwa o kasę i chcą Greków udupić z mixa a zostawić krezusa (setka najbogatszych) z Polski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoń - Zagłębie 4 - ucho:];];] ładnie się sezon rozpoczyna. Dziś Luton myślę i szybko Maastricht bo zaraz zaczynają.
    Borys

    OdpowiedzUsuń
  7. albo cała 30-tka dała mi w lewo :):):) bo chyba się znają na rzeczy albo tą polską ligę trzeba omijać w grze szerokim łukiem
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. w ogóle toto są otwarte jeszcze ?

    OdpowiedzUsuń
  9. wczoraj było otwarte, złożyli odwołanie od decyzji i chyba do jego rozstrzygnięcia mają czas. Ale czy to jest legalne działanie - nie wiem.

    OdpowiedzUsuń