piątek, 3 sierpnia 2012

Królowa sportu

witam

Dzisiaj o 11'00" olimpijskie zawody lekkoatletyczne rozpoczną eliminacje w rzucie kulą (M). Niedługo później przekonam się o aktualnych mozliwościach Fajdka w eliminacjach rzutu młotem. Czyli już za chwilę zacznie się dziać.
Wczoraj kluczem dnia był jednak toto-gol gdzie w zestawie trzecim została rozbita kumulacja. Swoje założenia opisałem w poprzedniej notce i sprawdziły się w 100%. (3x 1-1 & co). Nic tylko ściągnąć, zagrać i pobrać szmal z kasy :)
Za tydzień start ligi angielskiej :):):) (Conference + puchar ligi) i już mam pierwsze preferencje i ciekawe propozycje.
Poprzyglądam się także tym dzisiejszym pojedynkom kursowym i niebawem coś pewnie napiszę, ale na razie tyle.

PiS: 15'12"
Jednak siatka to nasza koronna dyscyplina.
Właśnie Paweł Fajdek drugi raz trafił w siatkę i została mu jedyna próba w eliminacjach.
Chyba dam sobie spokój z IO-2012 wogóle i poczekam tydzień na Anglików. Dość mam już tych nerwów...
No i rzucił pod 80m i minimalnie spalił. Ktoś mi nieźle życzy, nie ma co :)
http://sport.onet.pl/igrzyska/lekkoatletyka,317/dramat-fajdka-byla-moc-na-final-szykowalem-bombe,46258.html
Zatem zastanowię się co dalej.....
Wczoraj ten toto-gol (miałem 25%) a dzisiaj zafajdane kilka kół odbioru to za dużo jak na biednego staruszka.
PiS: 21'20"
Pierwsze postanowienie już zacząłem realizować.
Zatopię ten problem w długim ciągu alkoholowym, a co.

pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Zaraz Pawle sypnie z 76 m tak jakos czuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy złoto:):):) Super
    Borys

    OdpowiedzUsuń
  3. to w myśl zasady "idź złoto do złota" może i Majewski? :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj grany jest "Stock"
    Nie mogę sobie cały czas poradzić z tym Fajdkiem. Cała grę niemal miałem na nim opartą a on tak się sfajdał. W TV każdy wywiad (czy to ze Skolimowskim czy innymi fachurami) zaczyna się od tego ze to było pewne jesli nie złoto to miejsce w 2-ce.
    A Fajdek chce się poddać karze :) A co mi to kurde da.
    Rzucał w grupie B jek już było wiadomo, że nie trzeba wcale machać 78 metrów żeby wejść do finału. No po prostu kanał.
    A mogłem oprzeć sie na Williams no ale chcaiałem patriotycznie. W koncu olimpiada.
    Dobra, wracam do koni bo zaraz wyścig, ale niefart mnie nie opuszcza. Dzisiaj wziąłem tanio (za 66) 10 meczów polskiej ligi 6/10 i traiłem 9 ale podpisało mi się 7 wyników (a przecież mogło 9)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. A z trafionych bankami - m,in znicz 1,80, resovia 2,80, stalowa wola 2,30, zawisza 2,15 oraz miedx 2,15, arka 2,25, radomiak 2,10 itd...
    nie trafiłem tylko flota v olimpia grudziądź bo zaprawili mnie :) na gości....

    OdpowiedzUsuń