wtorek, 14 sierpnia 2012

Wtorek 14.08

witam

Wczorajszy poniedziałek 13-tego sprytnie odpuściłem zbierając siły na dzisiejsze potyczki z losem. Porozliczałem się też z kumplami zerując wszystkie liczniki dublą IBV*Francja (ręczna) = ako 3,28. Szkoda tylko, że takiej dubli nie mogłem zanieść za czynsz wspólnocie mieszkaniowej czy poborcom od gazu, prądu i tych wszystkich duperel a ci wyciskają od staruszka niemiłosiernie i bezpardonowo.
Tak więc z myślą o przyszłych opłatach staję do walki z Conference :)




Wybrałem ten stosowny do okazji obrazek a chodzi oczywiście o Forest Green. Nie wyobrażam sobie, żeby chłopaki Hockadaya mieli jakiekolwiek problemy. Prywatnie postawię lekko nawet hcp(-1) = 3,80 ale tego nie będę tutaj forsował.
Faktem jest, że w pierwszym meczu z Cambridge zremisowali tylko 1-1 strzelając bramkę z karnego (Klukowski) dopiero w 90 minucie, ale wróg był bardzo wymagąjący. Mając przewagę w polu 72%-28% napad nie umiał sobie z nimi poradzić. Dzisiaj worek z bramkami się rozwiąże.
Napisałem, że sobie nie wyobrażam i wieczorem się wyjaśni jak to naprawdę jest u mnie z tą wyobraźnią...

AFC Telford v Forest Green 2 2,20 (result 1-2)
stake 4/10

PiS: 13'05"
Typy Alana... http://www.footballconference.co.uk/news/details.php?news_id=7712

cdn.....
powodzenia

7 komentarzy:

  1. Jeśli imaginujesz sobie Paweł taki typ, podbij go na meczu :)
    If you can - of kors))

    u_

    OdpowiedzUsuń
  2. uefa daj mu spokój z tym meczem, upierdliwy jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  3. oddal się w niewiadomym kierunku ...

    OdpowiedzUsuń
  4. u-efa, na meczu jest od godziny.
    widać, że nie doglądasz swojego typerskiego dziecka :) p.t. Grupa Mocnego (i tutaj Jasiu zostaw takie niedomówienie) jak mawiał pan majster....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Paweł)
    Wielokrotnie tu pisałem, że w pracy część stron mamy zablokowane z szachistą. M.in mecza. Stąd też czasem prośby Leszka o wklejki z mixa wygranych czy zestawów))

    Pozdr

    u

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kurs na mecz TP-47 - Warkaus 1 1,95 leci na leci na szyję, niektóre buki już zblokowały to zdarzenie. Goście ostatni mecz przegrali 0-13. Wiesz coś więcej na ten temat? To Finlandia lig Kakkonean North.
    Borys

    OdpowiedzUsuń
  7. Borys, widziałem ten spadek z 3,28 na 1,94 i coś w tym musi być. Ja nie znam przyczyn i choć nie lubię (często spadki nie wchodzą) grać Finlandii to może postawię lekko

    OdpowiedzUsuń