sobota, 18 sierpnia 2012

Vuelta - TTT

witam

Zamknęli mi fryzjera (zakład fryzjerski żeby nie było) i te polskie typy są od razu jakby piorun dupnął w szczypiorek. A na fotelu człowiek zawsze mógł się przez pół godzinki czegoś tam dowiedzieć i w spokoju przemyśleć. Inna sprawa, że takie zbieractwo propozycji to może nie być najlepsza droga do sukcesu.
Ale jak to się mówi, do trzech razy sztuka, więc dzisiaj spróbuję jeszcze Jagi (1,90) bo jak na 10-0-0 to całkiem niezły kurs :). Jak nie wejdzie, to Polska Liga będzie miała czasowo wolne z wpisaniem na czarną listę.
Jutrzejsze skoki już sobie z grubsza ustawiłem. Wank, Hilde Kot, Shimizu, Kasai, Watase, Kubacki, Hlava, Hayboeck, Amman, Żyła trzeba tylko poprzestawiać miejscami bo z 8/9 z nich w pierwszej 10-ce będzie na zycher.
W Vuelcie zagram dzisiaj w bloku:
Sky v Radioshack 1 1,25 (miejsce 5/17)
Omega v BMC Racing 1 1,50 (miejsce 3/4)
Astana v Liquigas 1 1,45 (miejsce 10/14)
ako = 2,72 etoto http://www.etoto.pl/sport/oferta/kolarstwo/

result 20'50"
Niesamowity etap !!!  Wygrał fuks Moviestar o 10 sek przed siedmioma drużynami które zmieściły się w 5 sekundach :):):)

a rozpisowe drużyny w piłce (głównie z Anglii) zapuszczę później. Jak zagram.

PiS: 14'20"
Puknąłem kilka zdjęć fontanny pod PKiN w której kiedyś 50 lat temu się kąpałem :) a dziś powstawały pod nią kupony do bukmixa. Chciałem ją wkleić jako motto jak również jako ewentualnego winowajcę dzisiejszych typów - ale zdjąć to wszystko z Picassy kiedy dawno tam nie byłem i zapomniałem jak to się robi, przy tym braku czasu jak zwykle w sobotę, było ponad siły....
Ok, dwa kupony zbiorcze (bo clou to krótsze klimaty) specjalnie żeby przedstawić co i jak.
Rozpis 2/3*3/6 dość ostrożny bo to przecież pierwsza kolejka. Ostatnie 3 mecze X2 jak widać na załączonym obrazku w rozpisie dwu-kuponowym.
Po krótce, Arsenal dołożyłem w końcówce. W zasadzie nie lubię ich grać a może bardziej precyzyjnie, nie lubiłem. Nie pasił mi Van Persie jakoś. Teraz odszedł i zastąpiła go podobno gwiazda Santi Cazoria. No zobaczymy. Poza tym Szczęsny i Łukasz Podolski a "swoich" trzeba promować.
Rotherham zagra pierwszy mecz na własnym, nowym boisku po kilkuletniej tułaczce, Leicester chyba lepszy się urodził itd, itp....


powodzenia

3 komentarze:

  1. cześć Paweł :)
    o tym że nasz "Ekstraklasa" jest słaba i każdy może wygrać z każdym wie każdy nawet dziecko, czekałem na decyzję do dnia dzisiejszego na temat zawieszenia zawodników Śląska za superpuchar i na chwilę obecną 6 zawodników z tamtego meczu nie zagra dziś w Łodzi... więc może Widzew będzie w stanie pokonać Śląsk? kurs 2,65 w Fortunie
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaraz wychodzę na Olimpię Elbląg (1,90) - i czekam na wieści z Leicester i Rotherham :)
    Pozdr

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  3. Olimpia 1-1 ... w dupe jeża ... ale oddać sprawiedliwość trzeba ,że mecz był na korzyść Niepołomic ... i tyle, remis w sumie szczęśliwy, ale mogłoby też być 2-1 dla Elbląga .. zycie

    OdpowiedzUsuń