czwartek, 23 sierpnia 2012

VUELTA 6

witam

Ale strasznie zdziadziałem :)
Nie przez te ostatnie, dziadowskie typy. Choć przecież gorzej być nie może to jednak jest to coś wpisane w samą istotę gry. Żle będzie jak takie dni jak wczorajszy wejdą mi w krew i zaczną chodzić stadami.
Staro-piernictwo :) pokazało swoją dziadowską twarz zupełnie gdzie indziej.
Otóż, mam serdeczną koleżankę a byłą współpracowniczkę która za wszelką cenę usiłuje mnie unieszczęśliwić i wepchnąć w ramiona swoich znajomych a samotnych dam. Od dłuższego czasu bronię się przed tym skutecznie ale kończą mi się już eleganckie wymówki. Wczorajszy koncert na który miały dziewczyny oczywiście jeden wolny bilet przesłoniłem Ligą Mistrzów której przecież w zasadzie nie oglądam.
Mój problem polega na tym, że czy to piernik czy grzyb czy jakby mnie tam jeszcze nazwać to pomimo sędziwego wieku w tym segmencie rozwoju pozostałem wciąż na etapie młodzieńca i nieustannie oglądam się za... no max 30-kami.
A już najlepiej żeby też grała i to absolutnie nie na koncertach :)
Dzisiejszy etap Vuelty można nazwać średnio górzystym z finiszowym wzniesieniem (3 km - 6%). Nic wiekiego dla rasowych górali ale pewna selekcja jednak znowu nastąpi. Razem nie dojadą.
Przeglądam właśnie ofertę STS i Etoto i ich różnice w ocenie szans tych samych pojedynków. Dobrze to wróży bo wniosek z tego taki, że ufają własnym oddsmakerom a nie zżynają wszystko z sieci jak to drzewiej bywało....
cdn i typy niebawem

PiS: 12'00"
Do grupy C (zabawowej) której nie polecam wezmę w dwubloku islandzki Hafnarfjordur v KR Reyklavik X2 i oba dzisiejsze mecze w Singapurze Albirex v Home X2, Baliester v Geylang X2 :):) Świry, nie ma co.
a z Vuelty wybieram z pozycji:
Rodriguez v Froome 1 1,35 (miejsca 1/2)
Contador v Mollema 1 1,40 (miejsca 4/21)
Moreno v Uran 1 1,50 (miejsca 23/6)
ako 2,83 stake 2/10
i nieco lżej
Gesink v Cobo 1 1,55 (miejsca 10/12)
Valverde v Gilbert 1 1,30 (miejsca 3/53)

PiS: 13'20"
Zagrałem jeden Singapur trochę mocniej
Albirex v Home 2 3,30 (result 0-0)
bo w singu chodzi po 2,30 to nie ma wyboru...

result: 18'25"
Vuelta znacznie lepiej choć Uran nie odpadł a tak się umawialiśmy :)
Pomocnik Frooma jakby nie było został z czołówką niemal do samego końca.
Oba mecze w Singapurze 0-0 tak więc mocniej siekniętego Home nie zaznaczę jako "wtopa" bo na kuponach, grupa C wiązała te X-sy w jednym rozpisie :) i w końcówce to 0-0 bardziej mi już pasowało...
Hafnarfjordur v KR Reyklavik 1-3

powodzenia

2 komentarze:

  1. Powiedz, że jakbyś chciał podziwiać stare rzeczy to byś poszedł do antykwariatu :)
    Najgorsze są swatki ... pewnie jeszcze jakaś brzydka jest i na siłę szukają jej gacha. Nie przejmuj się powiedz prawdę, że jak będzie mieć jakąś 30 letnią koleżankę to chętnie się z nią umówisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z antykwariatem - za mocne :)
    Swoją drogą tak sobie myślę, że zupełnie brakuje mi gustu bo choć te 55-ki są na swój sposób niebrzydkie to jakoś nie umiem się do takiej urody przekonać.
    A prawda...W tych kwestiach nie ma miejsca na prawdę. W najlepszym wypadku można ją tylko boleśnie odczuć...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń