niedziela, 19 sierpnia 2012

Hinterzarten

witam

Późno dzisiaj wstałem ale tak zawsze jest jak się ogląda wyścigi konne w Stanach do 4 rano. Czy "Oni" nie mogliby ustawą wprowadzić jednakowego czasu na całym globie, byłby kurde spokój :)
Niemozliwe ? Kto wie. System luster w kosmosie odbijających światło słoneczne. Mój patent sprzed chwili.
Drugi etap Vuelty zupełnie nie dla mnie. Pagórki do 220m a ostatnie 5km (+45m). Sam nie wiem czy będzie skuteczna ucieczka czy finisz z grupy bo jeśli z grupy to Swift z Degenkolbem a jeśli nie to cała fura pomysłów.
Wydrukowałem (jeszcze przed kawą która czeka) ofertę skoków narciarskich . No łaaadne cacko.
Pobawimy się dzisiaj z losem w te klocki.
Wczorajszy konkurs mieszany (drużyny) był rozegrany w bardzo dobrych warunkach a to zapowiada ciekawą i uczciwą walkę.

Wybrałem na razie cztery interesujące mnie pozycje do gry a że do konkursu niewiele czasu (12'15-trial)
to trzeba podjąć decyzje:
Kasai v Bardal 1 1,40 (-1pkt)
Hayboeck v Zauner 1 1,45
Stjernen v Romoeren 1 1,45
Kot v Koudelka 1 1,55 (-2,5pkt)
ako - chyba w drodze na triple jakąś się zdecyduję.....

result: 14'35"
Chciałem to skomentować, ale brak słów. Zupełnie zbłądziłem....

pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Na razie po treningu wygląda to tak:

    Kasai 63.1 v Bardal 56.5
    Hayboeck 69.9 v Zauner 59.7
    Stjernen 59.9 v Romoeren 50.7
    Kot 62.0 v Koudelka 54.4

    OdpowiedzUsuń
  2. thx, dobra informacja, oby tak w konkursie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwszej rundzie:

    Kasai 113.5 (kwalifikacja) v Bardal 111.3 (kwalifikacja)
    Hayboeck 109.3 (kwalifikacja) v Zauner 113.3 (kwalifikacja)
    Stjernen 90.4 (nie zakwalifikował się) v Romoeren 102.8 (nie zakwalifikował się)
    Kot 113.8 (kwalifikacja) v Koudelka 112.6 (kwalifikacja)

    OdpowiedzUsuń