poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Sing, Sing....

witam

Cały dzień by spał, nocą w karty grał :)
Zagrałem:

Tanjong Pagar v Young Lions 2 2,22 (result 1-2)
stake 2/10

PiS: 16'30"
Po pierwszej, przegranej połowie meczu musiałem zastosować manewr ze słynną zaśpiewką - Lew jest dziki, Lew jest zły, Lew ma bardzo ostre kły - i pomogło :)
A na IO-2012 najbardziej podobał mi się dzisiaj ten rzut Damiana Janikowskiego. Nie chodzi nawet o to, że Polak machnął Kubańczykiem ale obserwując kilkanaście pojedynków nie było żadnych akcji prócz parterów i już pomstowałem że zapasy zeszły na psy. Teraz czekam na klasyczny suples.

powodzenia

3 komentarze:

  1. ... a ja nie wieeeeem, pooooo cooooo

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paweł czy mógłbyś zarzucić stronki z których czerpałeś info dotyczące predictions na mecze polskiej kopanej :) qwasek73

    OdpowiedzUsuń
  3. m.in. mecz, 90 minut oraz kilku przyjaciół z gg którym zadałem to pytanie i zebrało się w okolicach 20-ki :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń