niedziela, 5 sierpnia 2012

Medytacje przy kieliszku

witam

Wczoraj w komentarzach pisałem co nieco o kuponach wysłanych na ligę polską. Myślę sobie, że warto - ku pamięci - opisać klucz tej zabawy której czasem się poświęcam. W tym sezonie ligowym zamierzam ten kierunek kontynuować bo w dystansie potrafi przynieść finansowe efekty. Ubiegający właśnie weekend był pod tym względem doskonały choć jak w całym ostatnim tygodniu wybitnie nieszczęśliwy.
Zatem, pierwszym krokiem do ustalenia typów było spisanie propozycji 1 Ligi Polskiej i 2 wschodniej z 20 źródeł i po odrzuceniu 2 typerów skrajnych (takich onetów co to zawsze myślą innaczej) wyselekcjonowałem 11 spotkań nadających się do gry. Przeliczając to na procenty i przedstawiając w popularnym szyku wyszło mi 5 pewniaków i 6 podwójnych takich oto:
pewniaki (ale jako pozycje w rozpisie)
Garbarnia v Resowia 1-1-8 (!!!!) kurs 2,80 (wynik 0-1)
Znicz v Świt ND 8-2-0 kurs 1,80 (wynik 1-0)
Concordia v Stal SW 2-2-6 kurs 2,30 (wynik 0-1)
Sandecja v Zawisza 1-2-7 kurs 2,20 (wynik 0-5)
Tychy v Stróże (dzisiaj)
podwójne
Miedź v Łęczna 5-4-1 (wynik 2-0)
Arka v Warta 4-5-1 (wynik 2-0)
Flota v Olimpia G 1-5-4 (wynik 1-0) wg naocznych relacji 5 setek i karny w 87 min dla gości.
Wisła Puławy v Motor 1-4-5 (wynik 1-1)
Siarka v Wigry 1-5-4 (wynik 0-0)
Radomiak v Siedlce 4-5-1 (wynik 1-0)
To tyle co do typów. Teraz należało podłożyć rozpis. Wybrałem 7/11 (330 kombinacji) co w najtańszej wersji w STS można wysłać za 16zł50gr.
Wypisałem 4 kupony. Pewniaki to wiadomo, w każdym kuponie takie same.
A rozpis wg schematu (pionowo)
1122
1122
1122
------
1212
1212
1212
(przyjmując do opisu 12 jako 1 i 2 wersję) - czyli jak gramy X2 w meczu to oczywiście pod symbol 1 podkładamy wszędzie X (na tej pozycji)
Dalej popiszę jak to kogoś interesuje a ja wypiję kaaawę.

PiS: 17'40"
W przerwach pomiędzy kieliszkami :) obserwuje sobie takie klimaty:
"FGR have strengthened the defence with Ed Asafu-Adjaye (Luton Town) and Paul Green (Tamworth) as well as 4 new strikers- Magno Viera (Fleetwood Town), Ben Wright (Braintree Town) Phil Marsh (Stalybridge Celtic) and ex Portsmouth and Norwich City prodigy Omar Koroma who they feel is over his injury woes"
Pre-season Friendlies
Forest Green Rovers – Man Utd  (dzisiaj) 2-2 (2 bramki Yan Klukowski)
....tego meczu nie można jednak traktować zbyt poważnie :) http://www.footballconference.co.uk/news/details.php?news_id=7627
Slimbridge 0-2 Forest Green Rovers
Forest Green Rovers 1-0 Cardiff City
Forest Green Rovers 0-4 Swindon Town
Cirencester 2-1 Forest Green Rovers
Forest Green Rovers 0-0 Wycombe
North Leigh 0-2 Forest Green Rovers
Briscombe & Thrupp 0-2 Forest Green Rovers

A tutaj zestaw transferów Conference (stan na początek sierpnia)
http://www.bluesqfootball.com/story/0,20970,14855,00.html

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Paul :)
    Szczerze napisawszy, to mi przy kieleszku włączają się jakieś filozoficzne klisze, rozprawki o sensie i nonsensie ... :D
    Znaczy maruda jestem :)

    u_

    PS. Dziś Ms Richards Ross na 400 m łymen (1-2 mam) i tylko to mnie interere, no i finał "setki" murzynów (zawsze to esencja "letkiej" )

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne że esencja. Ja dziś grubo Bolt na win 1,70
    Borys

    OdpowiedzUsuń
  3. Traficie obydwoje tylko ja Fajdka :) nie dam rady a właśnie rzucają...
    Zafajdany ten świat

    OdpowiedzUsuń
  4. młot seniorski o wadze 7,26 kg – 81,39 m (5 czerwca 2012, Montreuil-sous-Bois[4]) – 2. wynik w historii polskiej lekkoatletyki.
    Miałby złoto na zycher

    OdpowiedzUsuń