środa, 15 sierpnia 2012

Estonia v Polska

witam

Nosi mnie żeby coś postawić w dzisiejszym meczu naszej reprezentacji. Przez skórę czuję, że nasi w Tallinie zagrają całkiem nieźle i zacznie się nowe pompowanie balonika. Wywiady i ten powszechny taniec z gwiazdami. Mnie jednak na przyszłość niepokoi skład który od zajęcia ostatniego miejsca w najsłabszej grupie zmienił się jedynie o tyle, że pozbyto się młodzieży. Moim skromnym zdaniem co najmniej kilku Wolskich tak jak kiedyś przysłowiowych Lubańskich powinno w kadrze być bo to jest sól tej ziemi... A tak skończy się znowu trzecim miejscem w grupie i "nic się nie stało" a na sukcesy wg zapewnień ministry :) która przedstawi 20-letni plan pomnożenia orlików p.t. "orlik w każdym domu" , poczekamy do połowy wieku.

Kilka dni temu wpisałem zestaw ligi polskiej która dzisiaj rozgrywa mecze, z prośbą żeby się do niego typersko ustosunkować. Ja miałem to obliczyć i zaprezentować wyniki procentowo. Naiwnie sądziłem, że co jak co ale Liga Polska może być motorem napędowym kuponów. Ale sprawa nie wypaliła. Trudno.

Zatem trzeba pomyśleć o Courchevel i skokach narciarskich. Właśnie skończyła się pierwsza seria próbna wygrana przez Kota (obrońcę 1 miejsca LGP). Martwi mnie tylko czy STS czynny dzisiaj do 15'00" wystawi jakieś pary do gry bo zdarza im się czasami oddać konkurs bez walki.
PiS: Drugą serię próbną wygrał Amman...

Vuelta i jutrzejsze mecze w Islandii a także pomysły na weekend (może PSG) to tematy którymi też trzeba się zająć niezwłocznie...

cdn niebawem....
pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Paweł co myślisz o Zawiszy i Niecieczy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawisze nawet chce dostawić, Sandecji troche sie bije ale ja sie na polskiej nie znam..Poza tym Święto i pytanie czy wszyscy wrócą z kościoła na czas ?
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli Polska+ Zawisza na dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  4. czy Polska z Zawiszą, czy z Flotą czy z Termaliką czy też po prostu z Danią w meczu z Owcami to są trudne decyzje na które przed meczem trudno odpowiedzieć.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś tripelek pograny z meczyków towarzyskich. Sądzę że Islandzycy pogonią Owieczki 1,35 bo jednak mają swoich grajków lepszych o klasę rozsianych po dobrych ligach europejskich. Serbowie pykną Irlandczyków (1.9 kurs spadł już do 1.7) których nestor Trappattoni wystawi bez kilku graczy których widzieliśmy na Ojro(w tym Givena który zakończył reprezentacyjną karierę). Na podbicie kursiwa Portugalia z Panamą za 1,2.

    OdpowiedzUsuń
  6. pisałeś też Paweł, że nie bierzesz pod uwagę typów "miejscowych" na swoje bądź też przeciwko swoim drużynom; fakt może być to częściowo mało obiektywne.
    Ja zagrałem Zawiszę + Pogoń Siedlce (z Concordią Elbląg) i Polskę. Typ na Polskę podparty mniej więcej tymi samymi argumentami co w notce.
    Pozdrawiam

    u_e

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAWISZA WIELKIE GÓWNO BYDGOSZCZ!!!! OBRAZ NĘDZY I ROZPACZY

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie trafiłem :)
    masakra jakaś, a na dobitkę nasi w kosza przegrali, z belgami :D

    świat zwariował

    u

    OdpowiedzUsuń