czwartek, 25 sierpnia 2011

Ustrzelić Pelikana nad Wigrami

witam

Nie wiem jeszcze czy się napinać na dzisiejszy - trudny zestaw w Toto-gol ponieważ nie znam jeszcze rozliczenia poprzednich zakładów. A nóż ktoś rozdrapał kumulację.
Gdyby nie, to będę szukał pomysłu szczególnie na Rumunów bo w trzech rumuńskich meczach zasadza się chyba cała trudność zaoferowanej kolejki.
Z-3 nr 379 25.08 19.00
1 CSKA SOFIA - STEAUA  2,04-3,25-3,35
2 SPARTA PRAHA - VASLUI 1,44-3,94-6,96
3 KARPATY LWÓW - PAOK SALONIKI 1,95-3,25-3,66
4 TRABZONSPOR - BILBAO Losowany (343)
5 HELSINGBORGS - STANDARD LIEGE 2,03-3,28-3,37
6 GAZ METAN - AUSTRIA WIEDEŃ 2,22-3,21-2,99
-kursy z explorera
 
Nawiązując do tytułu tej notki to muszę się przyznać że choć nad Wigrami bywałem za młodych lat to nigdy nie wypatrywałem pelikanów. Nie wiem nawet czy tam w przyrodzie one występują. Co innego mógłbym powiedzieć o mrówkach i innych takich przyziemnych stworzeniach z którymi (pamiętam to zbyt dobrze) spotkałem się oko w oko kiedy dziewczęta wyrzuciły mnie w nocy z namiotu w głęboki, ciemny las dając na drogę prócz "dobrego" słowa wielki, zielony koc.
Podobno byłem niemożliwy. Czy ja wiem ?
Dzisiaj już chodzi mi tylko nie o mrówki i inne robactwo ale o:
Świt v Pelikan X 3,20
Sokół v Wigry X 3,20
w kontekście jednej z dyskusji 8 z 20 :) w którymś z ostatnich komentarzy. Taka moja mała propozycja którą ja bym w kuponie umieścił.
 
Żeby ta poranna zajawka nie była bez typów bieżących to przypomnę Spartak(-1,5) z poprzedniej notki który mi gra z całym wczoraj wklejonym kuponem i z jego poszczególnymi składowymi :)
Spartaka nie wymyśliłem oczywiście wyłącznie sam.
Ci, dzięki którym kręci się się to wszystko i wokół których to się jeszcze wszystko kręci, słusznie zauważyli, że wśród  95 potknięć z prawdą, w 4 przypadkach mieli jednak jakiś wkład w naszą wspólną świetlaną przyszłość, co licząc 4 letnią kadencję i 4 letnie miesięczne pobory kasy, jakoś mało mi się kojarzy z sukcesem. Ale Spartakiem mogą choć trochę odrobić...
http://www.youtube.com/watch?v=OLXXarOp-38
 
W dzisiejszym, 6 etapie Vuelty postawiłem najmocniej na Duńczyka. W sumie to śladowe zagrania, tak do 1/10 ale za to nieźle płatne....
Z trójki Breschel (15,00), Sagan (9,00), Benatti (14,00) dobrzy ludzie przekonali mnie właśnie do niego choć ja optowałem za Czechem :)

PiS: 12'35"
Pierwsza dzisiejsza wizyta w STS zaowocowała m.in. zagraniem:
Haukar v Leiknir (1,40-3,89-6,45) w proporcjach X/50 2/30
Nie mam pojęcia co tam się wydarzy a rzecz wyłącznie w RK...
dorzuciłem do koniecznych trzech kombinacji jakieś klawe awanse w LE.
 
PiS; 17'35"
6 etap Vuelty wygrał Sagan dość pewnie. Na szczęście też go wziąłem bo w końcu za nim optowałem. Dobrzy ludzie :) zmniejszyli mi po prostu zyski. Breschel - DNF

PiS: 19'10"
Niesamowite, że ja tego doczekałem.
Legia bije Spartak na Łużnikach 3-2. Nie szkoda przegranej kasy i wypada kajać się za brak wiary.
Grali fantastycznie :)

PiS: 22'15"
Jacqelin (golf - Johnnie Walker Ch) na 7-mym miejscu po pierwszej rundzie
A ja walczę jeszcze o 5-kę w toto - gol :)
powodzenia

10 komentarzy:

  1. http://sts.pl/kupon/pokaz/WWW237269883

    panowie zobaczcie taki kuponik i powiedzcie mi jak np wejdzie 12 meczy po srednim kursie 3,10 (sredni bo jeden 3,00 a drugi np. 3,40)
    ile wygram?
    czy oplaca sie??
    wygrana przy trafionych 10 meczach = ???
    wygrana przy trafionych 15 meczach = ???
    wygrana przy trafionych 20 meczach = ???

    prosze o podanie +/- , nie musi byc dokladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :):)
    A kto to na biegu obliczy ???? :)
    masz 20gr minimum za linie
    To jest jakaś kolosalna liczba kombinacji która mnie powala na kolana.
    Tak na zdrowy rozum przy kursach 3,20 i podatku 10% to 11 trafionych powinno dawać coś koło zwrotu w systemie 3/30 bo matematyki nie da się oszukać....
    Ale się nie upieram a obliczyć tego nie sposób w parę chwil.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A chodzi mi bardziej o to czy jeśli WEJDZIE hm 12męczy czy mam jakąś szansę na zwrot wkładu? Nie chodzi mi o dokładne wyliczeniaA chodzi mi bardziej o to czy jeśli WEJDZIE hm 12męczy czy mam jakąś szansę na zwrot wkładu? Nie chodzi mi o dokładne wyliczenia

    OdpowiedzUsuń
  4. przy trafieniu 10 i grze 3/x trafiasz 330 linii.
    Zakładając wypłatę jednej linii jako 3,20*3,20*3,20*0,01gr*0,88=0,288 za linie czyli 330*0,288=99,15 do wypłaty
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki wielkie za info :)
    ...
    a co do LEGŁY :DD wiedzialem wiedzialem wiedzialem! mialem czuja:D

    mialem grac na awans legi i awans slaska ale troche sie cykalem ale cos mi mowilo ze LEGIA 100% a slask 52% i nie zagralem... czuje cso ze slas bedzie wysoki wynik ale... sami wiecie!
    pozdr. jarek

    OdpowiedzUsuń
  6. przy 12 trafionych i grze 3/x masz 715 linii
    Zastosuj wzór i oblicz wypłatę
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. a co do kuponiku to wychodzi z twoich obliczen ze jakies 6-7 meczy juz daje nam zwrot (okolo zalezy jakie kursy)
    no i nie wiem czy to grac:P
    wloska + hiszpanska... 1 kolejka ... poczatek ... REMISY??? moze moze ale nic pewnego. lepsze byloby np 4z30 albo 6z30 ale tu juz wieksza stawka ( a jak dla mnie dac 500zl na kuponik to za duzo )
    jak myslicie??

    a co do losowan LM , to ladnie barca wpadla :) milan a poza tym jak dla mnie "dno" :)
    co do realu to dawni rywale lyon bez benzemy i ajax... sa mocni ale na swoje ligi... taka prawda.!!!
    na gre barcy i realu nie ma CHU... i taka panowie prawda!!!


    mysle ze manu city tez zawalczy:) pozdro dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wróć, mecz był i myślałem o niebieskich migdałach :)
    przy rozpisie 3/X
    10/X to 120 linii trafionych
    12/X to 220 linii trafionych
    13/X to 286
    14/X to 365
    itd
    musisz zweryfikować koszty do wypłat i chyba lepiej rozpisywać 5/20

    OdpowiedzUsuń
  9. Legia miszcz

    rafałek

    OdpowiedzUsuń
  10. 42 PSG 0 - 0 Differdange
    do konca polowy i X wjedzie :)
    kursik 5,00
    mam ich na under 2,5 kurs 3,00

    OdpowiedzUsuń