sobota, 6 sierpnia 2011

LA 6.08

witam

Nowy sezon LA zacznę od przypomnienia, że ten wycinek piłki traktuję bardzo osobiście.
W statystykach plus/minus których właściwie nie prowadzę bo to weryfikuje najlepiej zmieniająca się w tą czy w tamtą grubość portfela, LA zajmuje swoją oddzielną półkę.
Tego typowania nie da się porównać z "różnicami kursowymi" które (jak się wynajdzie) i tak trzeba grać zamykając oczy i nawet jeśli "rk" nie wejdzie to co to zmienia. Nic. Dalej trzeba siekać bo w dystansie powinno (musi) być dobrze.
Kursy które będę podawał pochodzą od naszych bukmacherów bo gram wyłącznie u nich. Mam taką idiotyczna przypadłość jak wielu powie, ale cóż robić.
Fakt, że denerwują mnie ci nasi naziemni dorobkiewicze strasznie. Na przykład dzisiaj i pewnie jutro też żaden nie wystawi LGP w skokach skoro nie dali nawet zawodów dwa tygodnie temu w Zakopanem. Nie ma skąd spisać z sieci i to pewnie powód. Ja bym tych wszystkich oddsmakerów pozwalniał z firm w takim razie bo za co oni biorą ten swój ciężki szmal.
No dobra, pogadaliśmy :)
Oprę się dzisiaj na trzech meczach, prawdopodobnie w rozpisie 2/3 co przemnożę przez jakieś "rk" trochę polskiej i kilka anglików z drugiego rzutu.
Już o 15.30 okaże się czy dobrze zacząłem bo:
Coventry v Leicester 2 2,05 stake 3/10
będzie w tej podstawowej trójce. Lokalni rywale z których goście wiele sobie po sezonie obiecują i mają do tego podstawy. Miałem kiedyś zasadę, żeby nie grac przeciwko Coventry bo to bardzo obrotowa, bukmacherska paka, ale co oni mogą :). Zresztą stereotypy trzeba przełamywać.
Dwa kolejne mecze z tej pierwszej paczki to:
Nottingham v Barnsley 1 1,65 stake 5/10
Gillingham v Cheltenham 1 1,95 stake 4/10

Z innych angielskich w szerszych rozpisach postawię:
Port Vale v Crawley 2 2,40 stake 1,5/10
Brighton v Doncaster 1 1,90 stake 2/10
Bristol City v Ipswich 2 3,00 stake 1/10


PiS: 13'50"
Miałem wysłać w STS ale tak niemiła obsługa i fatalny system operacyjny który nie pozwala ? wydrukować oferty jedynie LA, LP tylko całą, niepotrzebną makulaturę
Poszedłem do Mixa w takim razie. Cholerka, minimalnie gorsze kursy ale 1,40 w Bułgarii wyrówna i te róznice i marżę i podatek :):)
Taki kupon najbardziej rozwinięty przeskanuję:


już się zaczęło :(:( Vassell - Leicester, w 11minucie red card) i jak tu nie kląć.
W 39 minucie na 1-1 w czerwonych wyrównał Baker..... będzie over ? :)
PiS: 16'10"
Dobrałem lekkie kupony na:
Gorica v Cejle 1 2,00 stake 1,5/10

PiS: 18'40"
Crawley zażyczył sobie czerwoną kartkę w 77 minucie przy prowadzeniu 2-1 i w 90+1 minucie PV wyrównało, szkoda.
Nottingam okrutnie mnie zawiódł, przy 56-44% posiadania piłki, 11(5)-7(1) w strzałach i 7-3 w kornerach nie potrafili wepchnąć choć jednej gały.

powodzenia

5 komentarzy:

  1. milenium wystawilo skoki

    OdpowiedzUsuń
  2. thx, zaraz luknę na ich ofertę.
    Kłopot w tym że w Warszawie mają tylko 2 punkty. A mieli na Centralnym i pod moim domem i komu to przeszkadzało :)
    Kiedyś jeździłem na Jana Pawła, ale teraz nie jestem sam. Ciągnąć z sobą tego mojego "raka" już mi się tak daleko nie chce.
    Muszę ich chyba wspomóc jakąś dotacją :):) żeby się przeniesli z punktem bliżej mnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Paweł)

    Co do Zawiszy, to napiszę, że Olimpia ma bardzo dobrą i wyrównaną drużynę. Ja osobiście liczę na małego fuksa i wygraną gości ;)
    Z angielskiej na dziś podałem:

    Rotherham i Huddersfield, wsparte co by nie było S.Wednesday - dzienki Rafałek)))

    OdpowiedzUsuń
  4. SWFC planowo, szkoda natomiast że Hartlepool wiózł 2:1 do 91 min i nie dowiózł, ale trzeba przyznać że z przebiegu to MK Dons powinien był wygrać najmarniej 2:0, Port Vale za to wbił w przewadze w końcówce i suma farta wyrównała sie do zera, Wimbledon cieniutki, byli bardzo blisko remisu ale mogli i 0:3 przegrac, frycowe zapłacili nawet 4 tysiace gardeł rady nie dało

    Gratki hpc przede wszystkim gładkiej wygranej ITFC , na Nottingham wyleciałeś jak to zwykle bywa na czapce sie wylatuje .... jakby mieli ta druzyne co Puchar Europy zdobyła by Barnsley nie wyszedł z połowy

    rafałek

    OdpowiedzUsuń
  5. thx rafałek
    nawet nieźle nam ta anglia poszła, dobrze to wróży na sezon :)
    A z Ipswich wystarczyło mi jak zobaczyłem że przejęli Choprę :) Ktoś nieźle tam myśli nareszcie...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń