środa, 17 sierpnia 2011

Laguna

witam

Coś mocno się przemęczyłem tym wczorajszo - dzisiejszym dopingiem.
Od 2.00 w nocy zaczęły się prawdziwe emocje. Santos Laguna :)
Czy ja jestem chory (no to akurat pewnie prawda) czy upadłem zupełnie na głowę, żeby kilka kuponów 6/7 z 12 gdzie wchodzi mi średnio 9/10, kończyć jakimś nieznanym mi zupełnie pewniakiem z jakiejś laguny.
A laguna to część morza odcięta przez rafę barierową. Może, nomen omen, ta rafa a raczej ta bariera spowodowała, że miałem się czym przejmować. A obiecałem sobie. Strzelą 2 brameczki przewagi i idę spać. I tak siedziałem gryząc paznokcie do końca meczu w którym faworyci od siedmiu boleści po 1,30 (ale mi się rymuje - wena jakaś ?) wymęczyli skromne 3-2. Nigdy więcej takich horrorów. Dość.
Spoglądam na weekendową ofertę która wydaje się dość trudna na pierwszy rzut oka i choć  Premiership grać lubię tak sobie to derbowy mecz Bolton v Manchester City 2 1,85 jakoś przypadł mi do gustu. Przecież to zupełnie inna półka a City w tym roku z tymi swoimi mocodawcami mierzą bardzo wysoko. No nic, jescze się nad tym jest czas zastanowić.
Nieciecza po 2,50 w Mixie a tylko 2,10 w STS, może by tak spróbować raz jeszcze :) póki nie ma  potrzeby handlować na minus.....
http://www.90minut.pl/liga/0/liga5618.html
Tak się też zastanawiam czy Wigry i Pelikan będą takie remisowe jak w ubiegłym roku. Gdyby tak, rozwiązywało by to wiele pięknych rozpisów.
cdn niebawem, jak coś znajdę, może jakieś ciekawe RK na lagunie..
I czytajcie ostatnie komentarze, tam, pod poprzednią notką, rafałek napisał o przewidywaniach na dzisiaj :)

pozdrawiam..

6 komentarzy:

  1. uefa z pracy
    ----------------------
    PRZEKLEJĘ TYPY RAFAŁKA Z WCZORAJ
    --------------------------------

    Anonimowy pisze...

    na dzisiaj oczywiste wydaje sie zwyciestwo Corby Town, ale jako ze kursy juz odpowiednio mocno poleciały to nie pogram tego , Stortford słabiutki na inauguracje z CB, słabiutki w sparingach dodatkowo przewaznie grali w NCS a teraz ze wzgledu na rozne spadki i awanse władowali im NCN i sa zmuszeni jexdzic na północ gdzie w asrodku tygodnia moga duzych szans nie miec

    rafałek

    OdpowiedzUsuń
  2. witam

    Zagrałem optymistyczne 3-1 Wisła 28,00 :):) z zamiarem korzystnej sprzedaży (jak będzie nawet nieciekawy wynik 1-2) to w over 3,5 pewnie coś się zarobi. No chyba że będą ślepi i 0-0 długo się utrzyma. No to kanał.
    Mam zaopatrzenie w browar odpowiednio do bramek i pajechali....
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałem jakąś głupotę i nikt nie protestuje :)
    To nie prowokacja, to ja zgłupiałem po pierwszym piwie :)
    Mała strata, choć jeszcze piłka w grze.....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężki i trudny mecz. 1-0 to max na dziś, chyba, że na fali pociągną ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzis zagralem under w meczu wisly i zwyciestwo Dynama Zagrzeb no i talary wpadly do portfela...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. lece jutro do UK ogladac Sheffield Wednesday i w niedziele derby Lancashire , musiałem z tego powodu wczesnie zacza przerabiac lige , troche pograłem najmocniej polecam te cztery

    Milton keynes Dons @ 1.75 ( 1.80 niektóre UK i moze naziemne)
    Oldham vs Dale under 2.25 1.99
    Port Vale @ 2.07
    Rotherham vs Barnet over 2.5 1.92


    rafałek

    OdpowiedzUsuń