wtorek, 23 sierpnia 2011

Sierra Nevada

witam

Nazwałem tę notkę symbolicznie bo dzisiaj dzień żeby zdobywać wysokie góry :)
http://www.steephill.tv/players/aso-profile/?race=vuelta-a-espana&stage=4&year=2011&src=http://www.lavuelta.com/11pr/imgrecorrido/4_perfil.gif&finish_src=http://www.grassyknolltv.com/2011/vuelta-a-espana/4uk.jpg
A żeby było coś na rzeczy symbolicznie postawiłem na J. Rodriqueza po 5,50 (stake 1/10)
Ja mam zamiar swoją Grenadę zdobyć w Mixie. Już szykuję to długo oczekiwane zdjęcie z V jak victoria :)
A na jakim polu złoję im dzisiaj tyłek - to moja słodka zagadka.
Optymizm to bardzo przyjemny stan ducha, nieprawdaż ?
Wisła zagra dzisiaj na Cyprze w temperaturze 34C w cieniu. W prognozach pogody na ten tydzień nie ma najmniejszych wątpliwości, że może być innaczej. Będzie to służyć wyłącznie Cypryjczykom jeśli ten zespół można w ogóle nazwać Cypryjskim. Rzadko rzucam się na mecze LM, ale widziałem ich pierwsze spotkanie w Krakowie i właściwie nie mam żadnych wątpliwości.
Apoel v Wisła 1 1,85 stake 4/10

PiS:11'10"
W Vuelcie dobrałem za 0,5/10 Nibalego po 22,00
Główny faworyt do zwycięstwa w całym tourze nie powinien dać się zgubić na takiej górce i na kilka kilometrów przed metą może być ciekawa opcja "lay"
W Carling Cup zagrałem na razie:
Bristol Rovers v Watford 2 2,50 (stake 1/10)
ale nie polecam za bardzo. Watford lubię grać w pucharach od dawna a że trafił na przeciwnika którego jest w stanie puknąć to ja byłem na musiku.

PiS; 17'20"
Dograłem też przed chwilą
Spartak(-1,5) v Legia 1 2,10 stake 3/10
i w rozpisach Fleetwood, Plzen, i złączki kursów po 1,30/1/35 Bolton, Aston Villa itp

PiS; 17'50"
4 etap Vuelty wygrał Moreno (z grupy Rodrigueza) ale typ nie jest przegrany :) bo na 7 km przed metą Rodriguez stał 3,70 a Nibali w pewnym momencie nawet 3,00/3,50 a 5,00 to już spokojnie... :)
cdn... w tym coś z Anglii i o Anglii - niebawem

powodzenia

13 komentarzy:

  1. Co Pan mysli o typach na:
    Woking, Darlington i Wrexham?

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Na 6(BSS) się pogniewałem :) i nawet nie spojrzałem na ofertę.....
    Darlo sam miałem wstawić - bardziej na fatalną grę Alfreton niż na jakieś wielkie osiągnięcia gospodarzy którzy na razie też nie błyszczą. Z tego powodu kurs 1,65 wyjątkowo za niski.
    Z papierów gospodarze powinni wygrać.
    Wrexham gra przeciwko drużynie dużo od siebie słabszej ale Tamworth jest w wyjątkowo dobrej formie.
    Ja tego nie zagrałem choć nie twierdzę, że nie będzie obu jedynek.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. w sobotę podał Pan fajny typ "Huddrsfield v Colchester 1 1,70 ponieważ jak nie teraz to...kiedy?
    Mają ciekawy ciąg h2h....X1X1X.... to co teraz?"
    Mam pytanie czy ma Pan jakas stronke gdzie mozna wyłapac takie ciagi czy po prostu przeglądac trzeba każdy mecz z osobna??? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. witam
    Najłatwiej oczywiście tutaj:
    http://www.betexplorer.com/
    ale można sięgnąć dalej tutaj
    http://www.footymad.net/head-to-head-statistics/
    tych stron są setki, ale te dobre
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. tutaj są jeszcze trendy itd
    dawno nie przeglądałem tej strony, teraz pod wpływem pytania ją odszukałem
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. dobre
    napisałem tutaj: a nie podałem linka :):)
    http://prematches.com/index.php?PHPSESSID=684d271bd5f03a34c94125e9bc8e14ee

    OdpowiedzUsuń
  7. Ci dają z 5 ostatnich lat, bo chyba o coś takiego chodziło:
    http://www.weekendfootball.co.uk/html/football/fixtures.asp
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. SIMEANKOO!! Jarek z tej strony.
    Panowie mam pytanie...
    patrzylem na STS... i ulozylem kuponik okolo 20 meczy... i moge zagrac np. system 10z20??
    Jest napisane ze moge... ale czy naprawde w punkcie przyjmie mi kuponik ??
    Chce sprobowac np. CALA EROPEJSKA NA X/X (kursy okolo 5,00) SYSTEM np. 8z25 ??? czy jest taka mozliwosc?
    prosze o normalna odpowiedz:))) bo gralem zawsze albo na bah badz totolotek:P
    OSTATNIA EUROPEJSKA... bylo 8 meczy na X/X (0-0)... nie liczylem innych np 1-1 czy 2-2 3-3...
    czekam jarek

    OdpowiedzUsuń
  9. witam
    10 z 20 nie grałem :) ale moim zdaniem można grać. To właśnie plus STS-u. Co więcej podajesz kwotę za którą chcesz to grać np 50zł i system wyliczy, że to np jest 5 grosze za linię. Chyba nawet wylicza od 1 grosza :):) ale przy kursach 5,00 jak piszesz i 10 z 20 to z 5 groszy wychodzi jedna trafiona linia 488.281zł więc proponuję raczej 6/20 :):):)
    pozfrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Z jednego grosza :):) 10 trafionych po kursie 5,00 to prawie 98.000 a wypłata w STS ma ograniczenie do 50.000 na kuponie więc lepiej nie jechać w te miliardy....
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm czyli byłby problem z wypłata takich pieniędzy? Np. 80000zł? Kurcze sam nie wiem. Irytuje mnie gra na np 3mecze, albo singla za 100. . . Wolę dać np 20 zł i ryzyko... No wiadomo ze nie zawsze WEJDZIE ale może coś kiedyś:-) myślę żeby zaryzykować tak europejska , ewentualnie ligę hiszpańska i włoska... Sam nie wiem. Ale patrząc na np. Portugalska czy ang liga w pierwszych kolejkach po np. 5 remisów:-)
    Co polecasz?Hm czyli byłby problem z wypłata takich pieniędzy? Np. 80000zł? Kurcze sam nie wiem. Irytuje mnie gra na np 3mecze, albo singla za 100. . . Wolę dać np 20 zł i ryzyko... No wiadomo ze nie zawsze WEJDZIE ale może coś kiedyś:-) myślę żeby zaryzykować tak europejska , ewentualnie ligę hiszpańska i włoska... Sam nie wiem. Ale patrząc na np. Portugalska czy ang liga w pierwszych kolejkach po np. 5 remisów:-)
    Co polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  12. W paragrafie 2 regulaminu sts, maksymalne wypłaty - na piłkę masz 100.000, ale są wyjątki które ograniczają wygraną do 50.000
    regulamin jest na stronie sts, ale dostaniesz w punkcie, chyba za free.
    To wszystko dotyczy jednego kuponu.....
    tak więc wszystko można rozpisać na kilku kuponach.
    trochę więcej pracy ale można.
    Poza tym po takich kursach lepiej jest grać 7/20 czy 7/25
    za 1 grosz każda linia daje 781zł
    przecież jak trafisz 9 :):) grając 7/20 to już masz 28.000 już nie chce liczyć dalej
    Ale najlepiej rozpisywać to na kilku kuponach po prostu
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. albo wybrac " najpewniejsze." :)
    zobacze jeszcze to.
    dzieki za odpowiedz, pozdr Jarek :)

    OdpowiedzUsuń