sobota, 13 sierpnia 2011

cd LA 13.08

witam

Skończę jeszcze z tym 4-tym angielskim poziomem.
Wczoraj na kuponie miało być jeszcze zwycięstwo Swindon w Cheltenham. Pojedynek lokalnych rywali z których goście są niewątpliwie drużyną lepszą. Kłopotem jest tu tylko h2h bo jakoś im z wrogami zza między nieszczególnie idzie.
No cóż, miał stać ten mecz, ale wczoraj Mix wycofał go nie wiedzieć czemu z oferty. Może była to opatrzność, żeby nie psuć mi kuponu jakimś pudłem.
Ale dzisiaj lekko ich pobiorę.....
Mecz postponed... i sprawa się wyjaśniła
Walia
Tutaj zrobię mały przeskok do sąsiadów z Walii.
Głównie po to, żeby sobie zalinkować stronę i wracać do opisu który zrobił porządny typer i fachowiec.
http://www.thedailypunt.com/forum/british-football-betting/128663-welsh-premier-2011-2012-preview.html
Teraz Championship.
Doncaster v West Ham (away), wziąłem w podstawie mimo iż młoty przegrały swoje domowe, inauguracyjne spotkanie. Ale co by nie mówić byli w meczu z Cardiff drużyną lepszą przy 55-45% w polu, 14(8)-12(3) w strzałach i 8-5 w kornerach. Bramkę stracili w 91 minucie i to się niestety zdarza, nawet najlepzym.
Doncaster bronił się dzielnie w Brighton ale to była bardziej obrona Częstochowy. Dostał za to ode mnie ocenę „S” według opisywanej kiedyś nomenklatury PSM ale statystyki były jakie były.
54-46%, 16(8)-8(4), 9-4 dla Brighton którym sędzia przedłużył mecz do 98(!!!) minuty, żeby mogli sobie puknąć zwycięską bramkę. Miał pewnie kupon od Hilla w kieszonce zamiast gwizdka.....
Przejdę do Birmingham.
Postawiłem na kuponie 1 ze zwrotem za X, w ukłonie dla „rafałka” który w komentarzach wytypował zdecydowanie gospodarzy. Jestem pewien, ze tak będzie jak napisał, ale mam taką okropna wadę, że chodzę zawsze swoimi drogami i wszystko sprawdzam na lewo i prawo.
W meczach z pierwszej kolejki Coventry dostało u mnie SP a Birmingham jedynie S.
To takie standard/plus przeciwko standard.
Oczywiście wiem, że Birmingham jest o klasę lepszy od dzisiejszego wroga ale w tych meczach lokalnych przeciwników różnie bywa. Tak jak w zeszłym tygodniu.
Grałem Leicester w Coventry i niby trafiłem, ale to Coventry o dziwo było paką lepszą. Przynajmniej statystycznie. 51-49%, 11(7)-6(2) z solidniejszym od Birmingham, Leicester, też w lokalnym pojedynku.... to lampka mi się zapala.
Przeskakując na chwilę do niższych Conferencji Salisbury, Eastbourne i Dover oraz typ rafałka z komentarzy BSS.
Latam po tych tematach dzisiaj „jak Żyd po pustym sklepie” :)
cdn za godzinkę, może dwie.
I miałem awarię, blokadę i nic mi nie chodziło na kompie.
Musiałem to potraktować combo-fix i innymi wynalazkami :)
Dograłem lekko GP Skandynawii
Sajfudtinow v Lindgren 1 1,55
Bjerre v Holta 1 1,40
powodzenia

4 komentarze:

  1. Birmingham planowo. Staines wywiozł z Welling zasłuzony remis,

    rafałek

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Jednak west ham,chociaz dlugo mieszkalem w doncaster i chodzilem na ich mecze to ja jednak postawilem na ekipe z londynu.mimo wszystko.
    bardzo ciekawy blog...
    moze wymiana linkami?
    http://www.pilkaijejswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. witam
    ok, wieczorem umieszczę w polecanych, teraz za dużo spraw i pogodę trzeba wykorzystać jakimś spacerkiem... najlepiej spacerkiem do bukmachera :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ok na ja tez ide do ziemniaka zaraz.
    pozdrawiam.
    twoj link juz wisi na moim blogu

    OdpowiedzUsuń