poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Vuelta ITT

witam

Dzisiejszy etap indywidualnej próby na czas jest oczekiwany szczególnie przez dwóch kolarzy.
Fabian Cancellara (2,38) i Tony Martin (3,45) mają właściwie od początku do końca Vuelty to najważniejsze dla siebie zadanie. Wygrać ITT.
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/h2h.asp
Obaj startują z niskich miejsc zajmowanych w klasyfikacji, Cancellara (152) i Martin (114) więc ruszą w bój już w początkowej fazie etapu. Jednak warunki pogodowe w Salamance, wydaje się że będą w miarę równe dla całej stawki.
http://www.meteoprog.pl/pl/weather/Salamanca/

Dzisiaj gra również Konferenja.
O tym niebawem jak poczytam jakieś newsy.

PiS: 12'40"
Zagrałem trochę lekkiej atletyki (MŚ) w Mixie ale już się zaczęło więc nie będę pisal.
Cancellara 2/10 win 2,38
trochę York v Alferon 1 1,45 z lekką na kuponie
http://www.york.vitalfootball.co.uk/matchprere.asp?a=253179
a że mam sporo spraw od poniedziałku więc mało się wyrabiam....
newsy do konferencji tutaj
http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Non+League/Conference+National/Newport+County

PiS:14'15"
I znowu wiszę na Anglii w kuponach z takiej serii
Te 400 metrów po 1,18 musiałem dostawić bo przewaga na mecie zagranej dwójki była porażająca :)

Bronię kolarzy T.Martinem na win do remisu z zagrania, najwyżej mocno sie usmaruję
Na 30 kilometrze ma 1.12 przewagi. Kto mnie zna to wie że Martina grałem intuicyjnie zawsze, teraz mi odbiło, żeby dogłębnie przeanalizować sprawę.
Robles - dyskwalifikacja !!!!
powodzenia

3 komentarze:

  1. a wystarczyło zajrzec na stronke jędruli

    OdpowiedzUsuń
  2. jędrula, ja mam już tak dość tej całej gry, że rozglądam się za jakąś robotą za c-ka 20K :)
    To, że jestem nienormalny to wiem od dawna, ale grać York po tej całej "Irenie" :) to już debilizm.
    Na Twoją stronę nie zajrzałem, bo ostatnio rzadko pisałeś i straciłem wszelkie nadzieje na typy z Twojego serwisu...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no fakt typów mało ostatnio było,ale jest reaktywacja,bo zima się zbliza(:))

    OdpowiedzUsuń