sobota, 27 sierpnia 2011

cd.. weekend preview

witam

Nie sądzicie, że noce trwają zbyt krótko.
Zwłaszcza jak się ma do dyspozycji taaaką laskę. Co prawda tylko w śnie :( ale zawsze.

Dzisiaj, prócz piłki w której zwyczajowo namawiam do pokory, tym bardziej, że kolejki po pucharach sypią niespodziankami - jest jeszcze ciekawy Speedway-GP w Toruniu.
Jak spisze się Gollob w którego mniej wierzy nawet Mix, płacąc więcej niż na giełdzie.
Chyba leciutko go pobiorę po wczorajszym wywiadzie gdzie obiecywał walkę i powolne odrabianie strat w klasyfikacji.

Niebawem zabiorę się za siebie i powrzucam coś nowego.
Tymczasem czytajcie komentarze z typami spod poprzednich notek.

PiS: 12'10"
Na razie pobrałem
Doncaster v Bristol C (under 2,5) 1,79
Cheltenham v Crawley 2 1,86
Brentford v Tranmere 1 1,93
Macclesfield v Wimbledon 2dnb 2=2,66 X=3,40
kursy z giełdy
under z historii, Crawley gram do skuchy - grają powyżej poziomu a przeciwnika mają z niskiej półki, przeciwko Tranmere grać nie lubię ale wszystko przemawia za londyńczykami, Maccle - spore kłopoty kadrowe.
Poza tym fatalna forma Leyton, ale jakoś mam stracha zagrać Carlisle w rozpisach.

Na jutro zrobili konkurs dla matematyków :)
Z drugiej strony, łatwość z jaką losują 3/3 kiedy trzeba przedłużyć kumulację jest zadziwiająca....
1NAPOLI - GENOA ODWOŁANY5 3 2
2ATALANTA - CESENA ODWOŁANY4 3 3
3LAZIO - CHIEVO ODWOŁANY5 3 2
4NOVARA - PALERMO ODWOŁANY3 3 4
5PARMA - CATANIA ODWOŁANY4 3 3
6UDINESE - JUVENTUS ODWOŁANY3 4 3

Dlaczego tak jest, że zawsze wywalają się te w które się wierzy najbardziej
Każdy z  trzech moich farfocli to mogła być kupa kasy.....
Teraz już mniej mi zależy na tych Islandczykach.


pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Ward i Bjerre w 8 + Gollob win z Jonssonem w milenium

    OdpowiedzUsuń
  2. witam m
    Ciekawe kursy w STS
    Ward v Lindgren 1 1,70
    i jeśli Bjerre ma być w 8-ce
    Bjerre v Lindback 1 1,65
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. z angoli wziałem jeszcze Hitchin po 1.79 w CB ( 1.80 w bukach UK ) powinni to wygrac

    rafałek

    OdpowiedzUsuń
  4. spojrz w sts 1 islandie fjolnir 3.55 u gejzerow 1.95 i gospod sa faworytem

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, widziałem
    ostatnio coś Islandia na rk zupełnie przestała wchodzić. ostatnia moja próba X2 na różnice
    u nas 6,80 u nich 3,10 za 2-kę skończyła się na 0-3 down. Myślałem, że chociaż walka będzie :)
    Ale spróbować będę musiał,
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. tymczasem zdjęli pojedynki żużla w STS
    a ja jeszcze nie byłem zagrać :(

    OdpowiedzUsuń
  7. No to Port Vale już mi pograło :D
    0-2 `16

    OdpowiedzUsuń
  8. JTP że użyję tego popularnego skrótu :)
    A w 80 min wziąłem Chelsea po 2,04

    OdpowiedzUsuń