środa, 24 sierpnia 2011

Johnnie Walker Championship

witam

Popijając poranną kawę pomyślałem o czymś mocniejszym i trafiłem na Johnnie Walker.
http://www.europeantour.com/europeantour/season=2011/tournamentid=2011061/teetimes/index.html (okienko entry list)
Jest jeszcze czas do jutra, kursy się klarują ale zapoluje na top ten.
Raphael Jacquelin (1-10) 5,05 stake 1/10

to tak na dobry początek dnia

PiS: 17.20
Co się odwlecze...:)
5 etap Vuelty - Rodriguez łatwo wygrał, ale jak się jest w "Katiuszy" to się ma dobry odpał..

PiS 22'45"
W Toto-gol cienizna - tylko 40 marnych trójek gdzie w pozostałych do trafienia meczach brakowało po bramce lub padła o bramka za dużo :) ale to jest właśnie całe clou tej gry....
Ucieszyło Plzno w 90-tej :):) bo poniższego klopsu trochę znajdę + kilka linii w rozpisach.


powodzenia

13 komentarzy:

  1. Zapraszamy do zamieszczenia swojej strony w bazie linków bukmacherskich fixy.com.pl!
    Oto link do bazy i zasad:

    http://fixy.com.pl/baza-linkow-bukmacherskich-f10.html

    Możesz tylko zyskać!

    Krótki opis strony:
    Najlepsze i najskuteczniejsze forum bukmacherskie w sieci – Fixy.com.pl Unikalne informacje sportowe – insidery i fixy bukmacherskie,czyli pewne informacje z trzeciej ręki lub też bukmacherskie ustawki. Spadające kursy bukmacherskie (dropping odds) w odpowiednim dziale na forum bukmacherskim, które pokazują naszą dobrą skuteczność. W dodatku 3 for 3, czyli mecze ustawione. Wyselekcjonowane informacje ze świata sportu obsadzone w analizy graczy VIP. Każdy dział posiada osobne statystyki, dzięki którym przekonasz się o skuteczności naszych insiderów. Dla najlepszych strefa zamknięta Fixy.com.pl z najlepszym yieldem na rynku bukmacherskim! Zaawansowana wiedza bukmacherska - programy bukmacherskie, sieci neuronowe, specjalne systemy bukmacherskie tematy prac licencjackich z zakładów bukmacherskich, systemy bukmacherskie. Z nami wygrasz prawdziwe pieniądze dzięki insiderom i fixom bukmacherskim bez żadnego wkładu finansowego w płatne typy! Polecamy fixy.com.pl.

    Ze sportowym pozdrowieniem, Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. na dzisiaj win Blackburn z SWFC . Blackburn to zawsze byla pucharowa paka, zapowiadaja ze podchodza do meczu powaznie na lokalnych stronach , w Carling Cup gdzie wzglednie mala kasa jest motywacja sie liczy najbardziej .....

    rafałek

    OdpowiedzUsuń
  3. witam
    "Blackburn to zawsze była pucharowa drużyna" co potwierdzam w całej rozciągłości :)
    Moje pierwsze hasła do logowania zawsze miały coś wspólnego właśnie z Blackburn ....
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Michu
    Nie mam nic przeciwko temu, żebyś umieścił tę stronę w "bazie linków"
    Jeśli chodzi o wymiana banerów to póki co banery i reklamy u mnie na stronie nie chodzą, bo jest miejsce zbyt niszowe, a moje propozycje dotyczą zwykle naszych bukmacherów więc zapewne będą mało interesujące dla graczy zawodowców
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. rafałek, opowiadaj co tam na wyspach

    OdpowiedzUsuń
  6. panowie wiecie moze gdzie juz mozna zagrac kliczko adamek, na KTO WYGRA NA PTK??
    chodzi mi o buki naziemne :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. 5002 10.09.2011 22:00 Kliczko Wit.-Adamek T. 1.22 18.00 4.10
    Milenium

    OdpowiedzUsuń
  8. ale chodzi mi konkretnie o "WYGRANA NA PUNKTY" bo sporo bukow ma typ 1x2... a mi chodzi o wygrana na ptk :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, widziałem
    do 10 września jeszcze sporo czasu więc trzeba poczekać. A ma wygrać na punkty ??
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  10. wrocilismy juz do Polski, bylismy na meczykach SWFC i Boltonu , statystyki BBC wskazywaly na równy mecz z perspektywy stadionu Sheffield mial zdecydowana przewage. karny w 10 minucie za reke i chory wynik 0:1 sie długo trzymal, na szczescie wygrali 2:1 i grali s przewaga jednego grajka bo sedzia z South Yorkshire wywalił Bishopa z boiska, w internecie zarobilem i buki zasponsdorowaly wypad na Wyspy, nie powiodla sie za to gra u naziemnych na Fitzalan Square w Sheffield(lokalne zaglebie bukow i cinkciarzy), sporo ticketow oparlem w Coralu na Frome Town i FC United of Manchester które nawaliły po calosci i troche ziemny Coral wyjal z mojej kieszeni.. Kupiłem na pamiatke Non League paper za 1.50 GBP. opisy bogate z meczow 5.6.7 i 8 ligi tabele i wyniki od 9 ligi w dół , co ciekawe w Hillu sa terminale dostepne takze w jezyku polskim gdzie mozna obstawiac kase na wschodnioeropejski futbol . Kase sie wklada do slotu na zasadzie wplatomatu , mozna nawet wkladac na live, jeszcze tam wroce i wygram 100 milionow, w weekend zarobilem, szkoda mi tylko ze na Charltonie umoczyłem , dali sobie wyrwac pewny win w doliczonym.....

    rafałek

    OdpowiedzUsuń
  11. rafałek
    Tylko zazdrościć wrażeń.
    Jak skończy mi się chemia też się wybiorę. Mam w Blackpool bratanka który jest szychą :) w kasynie. Może będę miał zafiksowane jakieś numerki albo poznaczone karty w Czarnego Jacka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do walki adamką, sądzę ze kliczko wygra walkę ale nie przez nokaut... Na kliczko 'hej' zarobiłem około 3000zł... Oczywiście typ - kliczko wygra na ptk.

    Adamek nie jest taka 'pizda' i raczej nie będzie płakał tylko walczył :-)
    Dla nie typ wygraną na ptk kliczki jest 95% pewną, zagram za 100 0złCo do walki adamką, sądzę ze kliczko wygra walkę ale nie przez nokaut... Na kliczko 'hej' zarobiłem około 3000zł... Oczywiście typ - kliczko wygra na ptk.

    Adamek nie jest taka 'pizda' i raczej nie będzie płakał tylko walczył :-)
    Dla nie typ wygraną na ptk kliczki jest 95% pewną, zagram za 100 0zł

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam się specjalnie na zwłaszcza ostatnich naszych szansach w boksie ale myślę sobie, że to nie Adamek jest przyszłością ale Szpilka i Wach
    pzdr

    OdpowiedzUsuń