czwartek, 11 sierpnia 2011

Preview LA

witam

Wstępnie dzisiaj coś już napiszę o typach na LA ale póki co:
Wylosowali w Totogol +/2 (ciekawe kiedy - nie było zawiadomienia o losowaniu) i od razu powiększyli kumulację. Tak mi się przynajmniej wydaje.
A +/2 to jedna tulejka z 15 po wylosowaniu jedynki z konfiguracji 433 :)
A ja przyjąłem że wylosują 1 z 433 i grałem 2/1 1/0 w pewniakach (7 tulejek z 15).
Pewnie są goli jak mysz kościelna i trzeba było działać bo zalatywało szóstką na kilometr :)

Lukam jednym okiem na TV (drugim na statsy w LA :)
Giełda
w tej chwili WIG-20 = 2192
nie znam się na tym ale na pewno czyta blog masa specjalistów.
Jak dodrukowują tyle kasy na świecie to jest inflacja (ukryta) i firmy muszą być wiecej warte natychmiast po wydrukowaniu tej kasy o taki procent o ile tej kasy przybyło. A skoro nasza giełda spadła już o jakieś 25% to sie to powinno odbić w górę o jakieś 40% niebawem. Ktoś na tym zarobi ?
No chyba, że to wszystko było/jest - mocno przeszacowane. Tego oczywiście nie wiem....

PiS:15'50"
LA
Na początek mała dubelka w Mixie:
Doncaster v West Ham 2 1,95
Crawley v Macclesfield 1 1,45
ako 2,82 stake 5/10

pozdrawiam

3 komentarze:

  1. te losowania to imho sciema. Siedzialem z 6stka przed losowaniem majac 012/012 ang - hol a oni losuja niby o 19:00. Komunikat pojawia sie na stronie przed lub nie - nie 1 raz zreszta. Kiepsko to wyglada na mocy ich regulaminu, nie ma szans abym mogl byc na losowaniu, kolejny raz juz pojawia sie najmniej oczekiwany rezultat - przypadkiem oczywiscie, bo na ilosc grajacych to nie mialo by wplywu haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację
    Z tym losowaniem to była dziwna historia.
    Ale kilka tygodni temu jak było losowanie a mi zapowiadała się :) 6-ka to do nich zadzwoniłem i mnie zaprosili tam do nich na Ursynów. Ale że w nocy nie wszedł jeden mecz to już nie poszedłem bo nie było sensu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomniałem
    witam kosmita :):):)
    dopiero zajarzyłem - co się dziwić, starocie ze mnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń