wtorek, 16 sierpnia 2011

cd...LA wtorek 16.08

witam

Trzeba będzie coś zadecydować odnośnie trzonu typów czyli na czym by się tu oprzeć.
W życiu najłatwiej o ścianę, tutaj nie wchodzi to w grę.
Wyjaśnię :) ... Na wyścigach konnych ściana to zagranie wszystkich koni w trudnej do typowania gonitwie (w celu przejścia kwinty).
Więc na czym by się tutaj oprzeć. Nic mi się nie śniło co by można było powiązać z jakąś drużyną czy jej nazwą a grać trzeba. Lekarz zapisał.
Jeszcze przed ostatnią porcją LA chciałbym odnieść się do prośby z komentarzy o linki do azjanów. Myślę, że na początek http://www.bethelp.com/ będzie właściwy. Największa linkownia jaką znam z której tropy prowadzą do azjatyckich oddsów i forów a te z kolei mają kolejne linki na swoich stronach. Rzecz się pomnaża w setki...
A żeby jeszcze przybliżyć :) Bardziej już się nie da. Najlepsze strony są na tej liście.
http://www.bethelp.com/index.asp?C=Asian_Handicap_-_Odds&Cat=36&Desc=1&Col=2&Par=65&Chi=0&Code=2
Wracając do Anglików to im wyżej tym trudniej.
W League 1 juz pisałem o under w Yeovil v MK Dons.
Miałem w tej dywizji kilka wstępnych zaznaczeń, ale albo fatalne h2h albo kłopoty ze składem powodują, że nawet nie będę o tym pisał.
Z zaznaczeń pozostał jedynie Huddersfield (ok 2,20) w meczu w Hartlepool z uwagi na kłopoty kadrowe gospodarzy i oczywiście pewną różnice poziomów. Kwalifikuję mecz do głębokich rozpisów jako, ze Huddersfield na razie nie błyszczy. Ale wygrać powinien.
W grę wchodzi też Sheffield Utd (ok 1,70)

PiS:13'15"

Z rana wysłałem w STS pierwszą myśl :)
Mam porachunki z 6 ligą z soboty i za grosze trzeba się zmierzyć z problemem.
Zeskanowałem takie dwa wzajemnie uzupełniające się kupony. Nie wstawiłem underów w CP v Coventry i Doncaster v Nottingham bo kursy spadły do poziomu zbyt nędznego (1,55 i 1,60)
Lee Boylan mnie wystraszył :) strzelił nawet karnego w pierwszym meczu 1-1 czyli zaczął swój taniec z bramkami.
http://www.thurrockfc.webs.com/
ale do Dover (mojego faworyta do awansu) dołączył Corcoran :)
http://doverathletic.com/index.php?p=profiles&team=ft
A tymi kuponami lepiej się nie sugerować i konsekwentnie grać swoje pomysły. Przeważnie się na tym dobrze wychodzi....

PiS: 20'10"
Insider, nasze wspólne kupony w Totogol, wyglądają tak jak poniżej.
Ponieważ na LE zupełnie się nie znam to może być kupa smiechu :)
Wisełkę wziąłem ze szczególnym optymizmem ale może uda się pogodzić przyjemne z pożytecznym.
Reszta wg kursów i u/o bo tak najłatwiej. I niech tam już będzie kilka tych 6-tek byle dzierżyć jedną z nich :)
Co do Twoich kłopotów z kiepskim livescore:
Z tego będziesz zadowolony na pewno...
http://en2.7m.cn/pk_live_en.aspx

a kupony mamy takie:

ale lewizna :) no nie.....
Z Anglii zagrałem w STS kilkanaście kuponów na wymiennych pewniakach.
Głównie - Woking, York, Crawley i Dover.
Więc żeby nie kopać się z koniem wykonam rozpis 3/4

Woking v Hampton & Richmond 1 1,40  (result 2-1)
Thurrock v Dover 2 1,80(result 0-4)
Crawley v Southend 1 1,65 (result 3-0)
York v Barrow 1,52 (result 3-1)
rozpis 3/4 stake 3/10

powodzenia

17 komentarzy:

  1. Zagrałem Basingstoke i under Rochedale + Wisła)
    Zobaczymy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. swensea dal typy tutaj:
    http://www.mecz.pl/forum/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=4853710#Post4853710
    może warto wziąć pod uwagę
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. uefa
    przecież dopiski były PiS=13'15"
    czekam na 20.01 żeby wkleić Totogol. Wcześniej nie mogę bo, bo, no wiadomo. Pula ma tam swoja pojemność :)
    Z Anglików w zasadzie nic nie wyróżniam. Zagrałem kilkanaście kuponów w sts z wymiennymi pewniakami, głównie Woking, York, Dover i Crawley ale i Santos Laguna i islandzki Selfoss tyle, że kursy były ciekawe przez chwilę tylko. Po tych kursach co zostały, nie polecam....
    pozdrawiam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz)
    Już usunąłem ten nieszczęsny post, przyznam, że umknął mi ten PiS))

    OdpowiedzUsuń
  6. witam Pana serdecznie. Bukmacherka zajmuje sie juz jakiś czas ale zakłady w toto gola są mi obce. Nigdy jakoś nie grałem ich. Mam do Pana prośbe bo widze ze ma Pan ogromna wiedze na te zakłady. Czy mógłby Pan mii pewnie cżesci Pana czytelników powiedziec jak te rozpisy wyglądaja jak to sie je rozpisuje i pózniej sprawdza na przykąłdzie np tego kuponu za 48 zł lub moze być inny. Bedę bardzo wdzieczny. Serdecznie dziękuje Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  7. witam
    Totogol organizuje firma Totomix.
    http://totolotek.pl/totogol/
    W te zakłady które gram czyli Z-3 nikt nie trafił pełnej szóstki wyników już chyba z rok i stąd zebrała się pula dla szczęśliwego zwycięzcy = 890000zł (minus 10%podatku). Oczywiście jak szóstka bedzie jedna. Jak dwie to 1/2 tej kwoty.
    Trzeba wytypować 6 dokładnych wyników.
    Na podanej stronie jest regulamin, ale po krótce.
    zakład 50 groszy razy ilość kombinacji
    każdy mecz to 16 możliwych wyników
    3 bramki i więcej dla drużyny wpisuje się jako 3
    jest więcej kombinacji niz w lotto i stąd ta trudność trafienia.
    na kuponie za 48 jest 96 kombinacji
    w 1 meczu Wisła v Apoel mam obstawione wyniki 12/0 czyli 1-0 i 2-0 oraz 3-1
    wyniki muszą się podpisać w jednym słupku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A Basingstoke już 2-0 :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze do przerwy wiele mnie wnerwia bo nie zagrane :):)
    Middlesbrough i West Ham mocno wychodziły ale miały fatalne h2h, a Brentford łoił Exeter zawsze ale napisali w espn że wróciło do Exeter 4 gostków i sie wystraszyłem
    o ja głupol :):
    ale generalnie na razie bojowo i z nadziejami
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  10. witam
    tez myslalem nad west ham,ale sie przestraszylem ze to wyjazd.Wychodzi na to ze wszyscy beda od nich baty zbierac.Zagralem York i Crawley,takze na plus.
    bede tu zagladal reguralnie bo zna sie pan na rzeczy...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzienki Paweł za trop na under Doncaster i win Sheffield U
    Dzienki rafalek za under Rochedale i win Basingstoke

    DZIENKI))

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej załamał mnie mecz colchester v charlton (over 2,5)
    Od 30 minuty 0-2 i w meczu ze 20 kornerów i wiele okazji i trzecia nie weszła :(
    Alfreton ma już u mnie wolne...
    To jakaś strzsznie słaba paka, wydaje się na dzisiaj
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. under Rochdale gładko i planowo , Także B'stoke prowadził już 2:0 po 7 minutach gry i zanosiło sie pogromem z skonczyło tylko skromnym 4:1, Coventry zanosiło sie ze trafie exacta 0:1 o którym tu pisałem i trzymał sie ten exact do 91 minuty , kto to wiedział ze nawet x2 nie wejdzie które juz wtedy pewnie miało z 99.5% , no nic taka piłka

    rafałek

    OdpowiedzUsuń
  14. York Barrow miałem zwrot w kieszieni tem mnie wywaliła brama w 95 minucie , takze dzis zupełnie bez farta Anglia

    rafałek

    OdpowiedzUsuń
  15. rafałek, to jakiś koszmar z CP,
    90 i 96 :(
    tego nie wziąłem bo kursy już były podłe, ale miałem swój koszmar w Colchester (over)
    Od 30 minuty chyba wyrwałem sobie więcej włosów niż mi rak zeżarł :)
    Ważne że idzie dobrze, rok angieleskiej piłki na sporych plusach
    oby tak dalej.......
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. na dzisiaj oczywiste wydaje sie zwyciestwo Corby Town, ale jako ze kursy juz odpowiednio mocno poleciały to nie pogram tego , Stortford słabiutki na inauguracje z CB, słabiutki w sparingach dodatkowo przewaznie grali w NCS a teraz ze wzgledu na rozne spadki i awanse władowali im NCN i sa zmuszeni jexdzic na północ gdzie w asrodku tygodnia moga duzych szans nie miec

    rafałek

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki Paweł. I gratuluję wyboru pewniaków w STS.
    Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń