sobota, 20 sierpnia 2011

cd...NW-NN

witam

Nazbierało się tych propozycji co nie miara a nie skończyłem jeszcze przeglądu całej angielskiej ligi. Za dużo tego wszystkiego a już zdrowie nie to samo :) i całej nocy nie chce się już zarywać.
Będę dopisywał do tej notki co jakiś czas dodatkowe informacje a póki co:
Oprę jeden z kuponów na dwóch pewniakach w STS:
Vuelta Espana
Radioshack v Liquigaz 1 1,30
Highroad v Leopard 1 1,30
ako 1,69
to będzie być może dobry początek do dobrego kuponiku :)

Z angielskich wiadomości które mnie najbardziej interesowały  Fleetwood wzmocnione jednym kozaczkiem.
Stockport (1,75), które zamierzam grać również wzmocnione (J.Nolan) i chodzi po świecie fix 2-0 :)
Żebym tylko nie sfiksował bo ostrożność w naszym zawodzie :) to podstawowa zasada.
STS podam jako single:
Stockport v Ebbsfleet 1 1,75
stake 3/10
Peterborough v Ipswich (over 2,5) 1,70
stake 2/10

i BSS lekka dubelka
Woking v Boreham Wood 1 1,45
Bromley v Maidenhead 1 1,45
ako 2,10 stake 2/10
nie daję handicapów ponieważ miałem zły sen :):):) że wstawiłem hcp i miałem do siebie wielkie pretensje....

Przymierzam się też do
Huddrsfield v Colchester 1 1,70   ponieważ jak nie teraz to...kiedy?
Mają ciekawy ciąg h2h....X1X1X.... to co teraz?


wedle życzenia, choć wstyd pokazywać :)
Polskie dostałem w paczce do gry i zupełnie nie mam pojęcia czy to się liczy. Wstawiłem w taki najbardziej rozpisowy kupon, żeby je mieć, a nóż-widelec wejdą :)
W pewniakach bym tych polskich w życiu nie umieścił a tak mam już spokój z myśleniem o nich.
Musiałem je (kupony) pozaginać, żeby się mieściły do skanera więc wyjaśnię, że jeden to 4 pewniaki i rozpis 9/14 drugi to 4 pewniaki i rozpis 8/12 i oba po 30zł za sztukę.....
Mam też podobne kupony z dwójkami w miejscach gdzie na tych zeskanowanych są remisy, ale były mniej atrakcyjne, szczególnie w swojej dolnej fazie :)
cdn niebawem......

PiS: 21'40"
Czarna sobota, nie mam o tej grze zielonego pojęcia. Chyba czas zakręcić się za jakąś dobrze płatną pracą :)
Na szczęście over i chelski z komentarzy  nieco wyrównało straty ale jeszcze nie do końca. Czas na Emerald, może tutaj doprowadzę choć do remisu z dnia....

powodzenia

17 komentarzy:

  1. czekamy na kupon!~:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    miałem nie wklejac kuponu, bo się wstydzę tego zagrania (oczywiście tego rozpisu tylko).
    ale jeśli taka wola, to wkleję
    będą jaja :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. taka wola luduu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    nie będę wklejał fotosów, po prostu napiszę:

    Dortmund, Woking, Milton, Oldham under, Llodra/Zimonjic - taka piątka na dziś oraz rozpis 4z5
    Pewniaki: Chelsea, Dortmund, Wokimg i do rozpisu: Peterborough over, Huddersfield, Milton, Oldham under, Rotherham over

    Przyznaję, że znakomita większość typów to "dzieła wybrane" Pawła i rafałka)

    Kolarzy Paweł nie pobrałem, bo raz zagrałem na TdF i poległem, wystrzegam się jak ognia :)

    Odnośnie ligi polskiej, to Arka wygląda ciekawie, choć początek sezonu równie słaby co Olimpia. Tzn Olimpia może nie aż tak słabo bo na 4 wyjazdy 1 lost i 3 draw, ale w środę Olimpia grała puchar i pewnie mają w nogach te 120 minut

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oldham 2-0 Rochedale (czerwona kartka w 41`)
    Chyba under poszedł się kochac przez to czerwo, na 2-0 strzelili w 45 minucie, co za pech :(

    OdpowiedzUsuń
  6. 2-0 się utrzymało, ale Woking dał ciała po całości, normalnie wypukali mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakieś żarty z tą 6 ligą. Klapa na całej linii.
    Ja mam dość na jakiś czas. Do wtorku pewnie.
    Worek szmalu dziś przegrałem. Taki los.
    Nawet Brajkovic się przewrócił z Radioshack (ich lider) i czekali z minutę na niego i oczywiście raczej nie wejdzie 1,30
    Lepiej nie mówić.......
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Odnośnie kolarzy to już pisałem, preferuję sporty zespołowe nad indywidualnymi, z wyjątkiem tenisa.
    Skoki, biatlon, rowery, zbyt duża przypadkowość tym rządzi. Mnie ten Woking dziś pozbawił ca 1 tysiączka. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze złości wziąłem peterborough v ipswich over 3,5 po 2,50 na odgrywkę
    Wiadomo jak to się skończy. Jak nie idzie to po całości....
    pzdr
    mecz za 4 minuty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tyle to ja lekko przegrałem dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czyli łotry zarobili dwujaka....
    odrobi się, spoko

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna bramka Adrewsa dla Ipswich z 16 metrów.
    Mecz idzie na SportKlub w TV

    OdpowiedzUsuń
  13. 3-1 w 39 minucie :)
    mogłem over 5,5 to bym dzień odbił
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry mecz!Dzięki za cynka o transmisji...ale łupią traktorzystów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze,ze odrobione straty czesciowo..ale dobrze ze nie skonczylo to sie inaczej. sam wiesz jak to jest..jak czlowiek chce sie szybko odegrac. pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  16. Eh dajta spokój :)
    Jeszcze mnie telepie na myśl o 0-0 Woking
    Grube wszystkie powchodziły a taki farfocel ... no ale jak to w życiu bywa)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przerzuciłem część na Chelsea po 3,05
    walczę o remis z dnia :)

    OdpowiedzUsuń