niedziela, 28 sierpnia 2011

Upić się warto :)

witam

Miałem pomysł, żeby rozpocząć niedzielę tym znanym, tytułowym dżinglem ale może ta sytuacja jest bardziej adekwatna.
http://www.youtube.com/watch?v=3jvWc7ooAEo&feature=related

Na starość całkiem zgłupiałem. Zacząłem szukać w zestawach do gry zbyt pewnych meczy, niskich kursów do łączenia w boksy. Takie gmeranie w łatwiźnie z której przez całe życie się śmiałem.
Może to taka przywara tego mojego wieku i nie mam już tego łutu przebojowości i chciałbym już tylko "małą łyżeczką" dojechać do finału.
Przykład:
Czytam sobie chyba w piątek:
http://www.footballconference.co.uk/news/details.php?news_id=5356
ze szczególnym uwzględnieniem weekend treble. I pamiętam strasznie mi się to spodobało.
Po to prowadzę sobie w końcu te swoje statystyki. Wszystkie trzy w rewelacyjnej formie a jak wiadomo forma bije często klasę. Nic tylko wykonać ten jeden ruch.
Ale gdzież tam. Zwyciężyło starcze poczucie bezpieczeństwa i jakieś Dovery i inne Crawleye po 1,50 :(
W kolejce po pucharowej, gdzie, sam to wiem od zawsze, są jedynie wywalenia.
Taka Wisła - down, to jeszcze niedawno, po takim ciężkim, upalnym meczu w Nikozji byłaby dla mnie podstawa. Teraz nawet nie pomyślałem o tym. Starość to nienormalność.

cdn niebawem

pozdrawiam

2 komentarze:

  1. witam , jakies propozycje na jutro?
    pozdr. jarek

    OdpowiedzUsuń
  2. Nacional-Benfica 2 P 1.55 usuń
    Rosenborg-Odd Grenland 0 P 3.50 usuń
    Energie Cottbus SN1 1 P 1.25 usuń
    M. Tel Aviv-Ashdod 1 P 1.47 usuń
    Vikingur-Vestmannaeyjar 2 P 1.65 usuń
    Emmen - Oss LB 2,5 2 P 1.50 usuń
    kurs 24.67 ???

    Plzen-Sparta Praga 0 3,10
    Stawka : 50 zl???
    jarek

    OdpowiedzUsuń