piątek, 27 lipca 2012

Układanka (część 1)

witam

Przyszedł czas najwyższy żeby zabrać się za tworzenie olimpijskich kuponów.
Na pierwszy ogień poszła metodologia zagrania i szukanie dyscyplin w których jako tako się orientuję. O ile z tym pierwszym poszło całkiem sprawnie to już ze znajomością poszczególnych konkurencji i szansami zawodników w tychże, wyszła całkowita klapa.
Po prostu 90% osobowego składu IO-2012 zupełnie nie znam w tym z 80% naszej narodowej ekipy. Jak tu w takim razie typować ?
W dodatku rodzime firmy przygotowały szereg tabelek na zajęte miejsce w klasyfikacji końcowej w taki sposób, ze jeszcze od biedy faworyt (czasem 2-ch) mieści się w kursach światowych ale już kolejne pozycje są zaniżone w sposób tragiczny. Nie dość, że fiskus rąbie nas na podatku 12% to jeszcze wysokie marże dodają swoje.
Tabelki maja jeszcze jedno swoje niebezpieczeństwo. Za wszelkie kontuzje przedstartowe czy np. wykryty doping (jest już podobno kilkanaście przypadków) – nie ma zwrotów.
Konkludując - trzeba znaleźć kilka konkurencj w miarę bezpiecznych w których o zwycięstwie nie decyduje przypadek i tylko na nich się skupić.
Co do metodologii to sprawa wygląda tak oto. Jeśli podam jakieś typy to przyznam im od 1pkt do 5pkt i w takiej sile mają występować na kuponach. Ergo, wysłane powiedzmy 10 kuponów – czyli propozycja za 1pkt maksymalnie na dwóch kuponach.

Dzisiejszy dzień zaczynamy od łucznictwa.
Wydawałoby się prosta sprawa. Moja babcia mieszkała przy stadionie Marymontu – Warszawa a była tam silna sekcja łucznicza i zawodowy tor. Latałem po tym torze w pióropuszu, z łukiem i kołczanem i jako Winnetou ratowałem z rąk bladych twarzy swoją Apanaczi.
Było łatwo i wesoło. Teraz to jest na tyle trudne i dla mnie nieprzewidywalne że właśnie łamię strzałę i dam łucznictwu spokój święty.

Dalsza część układanki z pierwszymi typami – niebawem.
Gdybyście mieli ciekawą pozycję do zagrania to oczekuje w komentarzach :)

PiS:18'30"
Ale zrobiłem sobie spacerek :)
Dostałem info o świetnych kursach w etoto http://www.etoto.pl/sport/ i faktycznie. Wybrałem sobie 8 pozycji ze średnią 2,75 do rozpisu 4/8 i pewniaki Polska - under 13,5 (1,60) Usa-kosz 1,12 i złote medale Polski under 4,5 (1,12) ale po wielu perturbacjach, jak już zacząłem dyktować to pozycja po pozycji zaczęły być nie do gry :)
W rezultacie wypiłem piwko (punkt jest w knajpie) i wróciłem spacerkiem do domu. Po drodze puściłem w bukmixie:

Wiggins win 1,75
Martin 1-3 1,70
Fajdek 1-3 2,25 (trzy spalone próby i out)
ako 6,69 stake 1/10

Zagrania po tych kursach jednak nie polecam bo te z czasówki są po prostu nędzne. Miła była panienka, trzeba było coś wziąć :)
A że w ITT (44km) jakoś podskórnie nie czuję Cancellary, Phiney za młody i nie na ten dystans więc tak po prawdzie Wiggins, Martin, Froome to trójka która mi bardzo pasuje. I najbardziej obawiam się, żeby któryś z runnerów nie puknął faworyta.

pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Witam myślę że nasi w siatkę - miejsca 1-3 1,50
    Borys

    OdpowiedzUsuń
  2. Pawel - masz jakies pomysly na znicz ? ( i nie chodzi o Znicz Pruszkow)
    jak dla mnie
    fortuna:

    Ceremonia otwarcia IO-zapali znicz olimpijski Krolowa Elzbieta II

    jak szalec to szalec...

    rust

    OdpowiedzUsuń
  3. Borys - siatka pewnie stanie do walki na kuponie, chociaż po ręcznej i nożnej to na pewno nie na zycher.
    rust - ja właśnie szaleje w toto-golu :) przesadziłem trochę ale trudno mi teraz coś wyrzucić bo jak wyrzucę to właśnie to wejdzie. A z Królową, nie mam pojęcia. Widziałem kursy na deszcz w czasie zapalania znicza, teraz ta Królowa. Zastanawiam się kto by mógł poradzić. Mamy jednego Hrabiego :) może by przedzwonił. Oni są w dobrej komitywie odkąd jej zajumał kielich z winem chyba. Już nie pamiętam, tyle się dzieje.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj typ Pawle to zdecydowanie Pendrel zw. w górskich rowerach jakies @2.2 , hmm... no i pewnie USA w 3-ce kobitki w noge, Australia w kosza kobitki, no i zdecydowanie win USA kobitki siatka @2.2 teraz polecam qwasek

    OdpowiedzUsuń
  5. Stawiam na Beckhama :D

    u_

    OdpowiedzUsuń
  6. Pawle jaki wynik obstawiales na Bohemians?

    OdpowiedzUsuń
  7. Grałem dzisiaj zestaw 3 w toto-gol a tam nie było Bohemians.
    Był za to jeden dzisiejszy mecz Stormsgodset v Fredrikstad który grałem na wszystkich kuponach dwubankiem +/01 i jak na razie prowadzę 432 jedynki. Jutro może być tylko gorzej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. a możesz podać jak mniej więcej obstawiłeś ten 3 zestaw?

    OdpowiedzUsuń