sobota, 14 lipca 2012

Etap pomiędzy 12 a 14 - Le Tour

witam

Miałem dzisiaj napisać o święcie narodowym Francji i jego wpływie na kolarzy tego kraju, o Farrarze (ciekawa odmiana) jego kraksie, kontuzji i wyścigowej determinacji ale oczywiście brak czasu sprawia, że to były tylko obiecanki.
Zatem mamy płaski etap z płaskim finiszem pod Cavendisha i Greipela.
Zagrałem w STS:
Cavendish v Goss 1 1,50 (miejsca 67/93)
Greipel v Hagen 1 1,45 (miejsca 1/3)
Oleksandria v Dynamo 2 Kijów 1 1,70 (result 3-1 ) HT 3-0
ako 3,70 stake 1,5/10

A w bukmixie:
Cavendish v Hagen 1 1,40 (miejsca 67/3) pokonany przez wiatr, szkoda
Greipel v Farrar 1 1,22 (miejsca 1/97)
Venspils v Spartaks 1 1,60 (result 2-0)
ako 2,73 stake 1,5/10

powodzenia

6 komentarzy:

  1. Hej.Co myslisz o meczu Oleksandri?,czyjest on poparty konkretniejszymi info?

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Nic ponad to, że jak grałem to na Ukrainie trzymali
    Aleksandria v Dynamo 1,42-3,95-6.20
    Tam imho pracuje nad kursami sztab ludzi i ja nigdy nie zdobędę tylu wiadomości które oni mają na miejscu.
    Teraz kurs na homewin wzrósł do 1,47 i jest jakby sprawa mniej opłacalna (w dystansie) ale w końcu nie ma w życiu nic pewnego więc i kraksa może się zdażyć w Le Tour i Mc przegrać za 1,10.
    hpc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą,miejscowi "wiedzą więcej".Bardzo lubię Twój blog,i jestem pod wrażeniem skutecznosci na Tdf(szkoda że mi uciekł w Sts ten dzisiejszy etap),niemniej życzę powodzenia i napewno nadal będę Cię odwiedzał.pozdrawiam rojas82

      Usuń
  3. Pablito - a tak, a propos, wogóle :)
    Golfa sobie już totalnie odpuściłeś? (nie beżowego, ale tego co białą piłką yebnąc na 200 metra w dołek )

    :)

    u%efa

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, jakoś ostatnio zupełnie nie zajmowałem się golfem. Chyba za dużo się dzieje.
    Ale wejdę, spojrzę i zobaczę czy coś da się postawić :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, ja nie namawiam, tak tylko zerkałem na Twoje archeo - i jakiś czas temu się działo w golfie na blogu, a teraz jakaś straszna posucha :)

    A! I mam prośbę, zerknij na mecz.pl i odbierz priv :)
    Jest interes do zrobienia ;)

    Pozdr

    u#efa

    OdpowiedzUsuń