czwartek, 19 lipca 2012

Etap 17 - Le Tour

witam

Dzisiaj trochę nie w tempo puszczam tę notkę, ale jakoś tak się zeszlo. Wyścig za kilka minut rusza więc piszę to właściwie dla potomności.
Mała szkoda, bo wysłałem kupony w bukmixie a jaki jest tego skutek to wiadomo.

Rolland v Brajkovic 1 1,65 (miejsca 5/17) różnica czasu 1'44"
Van Garderen v Zubeldia 1 1,60 (miejsca 8/22) r.cz 2'23"
Mienszov v Leipheimer 1 1,40 (miejsca 15/34) r.cz 6'24"
ako 3,70 stake 2/10

Dzisiejszy etap dla górali to jakby powtórka z etapu nr 11 TdF i na tym głównie się opierałem.

Result 18'00"
Bukmix odczarowany. Resztę pojedynków grałem rozpisami a łącznie z 10-ciu weszło 8.
Nie trafiłem Pinot z Evansem bo się głupio uparłem, że dla młodego jeszcze za wcześnie wiedząc przecież że Evans jest porządnie zdołowany ale Kloden (1,80) v Monford czy Roche v Horner (1,95) lekko to pokryły....

                                               przykładowe kupony z harmonii (poza wysłaną triplą)

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Panie kolego czemu pan nie daje wszytskich typów co pan danego dnia grał tylko te wybrane to samo się tyczy totoligi , moglby Pan 10 min.przed rozpoczecie meczu pwiedziec co pan typował, wedty klazdy z nas coś by soebie wybrał. Prosze pomsyleć nad tym

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli wziąć dzień dzisiejszy to oczywiste. Z Mixa wróciłem chwilę przed 13, wyścig zaczynał się 13'15", chciałem żeby ktoś mógł ewentualnie skorzystać. Gdybym zaczął rozpisywać te wszystkie kupony to byłoby po zawodach...
    Jeśli mówić o całosci bloga to jak dawałem więcej typów to były słuszne opinie, żebym dawał tylko te które najbardziej liczę....
    Tak więc daje duble/triple które gram akumulatorem i mam poza tym na wszystkich (lub większości) kuponów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Paweł, a nie lepiej jakby podesłać do Ciebie numery kont "czytaczy" i raz w tygodniu byś po prostu kasę przelewał? :D
    Ludzie to mają jednak tupet ... :)

    OdpowiedzUsuń