czwartek, 5 lipca 2012

Etap 5 - Le Tour

witam

Zacznę dzisiaj od rzeczy która emocjonuje mnie tylko w jednym elemencie. 590.000 mianowicie, które mogłoby mi dać pewną odskocznię i powiew optymizmu w tym kulejącym finansowo świecie.

Z-3 5.07 godz 19.00 kumulacja 590.000
1 FRAM - AKRANES 2,58-3,60-2,80 (2,08-1,86)
2 GRINDAVIK - VALUR 4,10-3,90-1,89 (2,36-1,66)
3 KR REYKJAVIK - FYLKIR 1,41-5,10-8,80 (2,74-1,53)
4 BREIDABLIK - KEFLAVIK 1,92-3,75-4,20 (2,06-1,88)
5 SELFOSS - STJARNAR 3,45-3,75-2,16 (2,39-1,68)
6 GAIS - OREBRO 1,85-3,70-5,00 (1,82-2,18)
kursy z giełdy Betfair (4.07) w nawiasach (under/over)
Zapowiada się mocno overowo i na tym patencie lekko postawię....

Na dzisiejszym płaskim etapie TdF - finiszowy sprint (1 km) pod wzniesienie 3%. http://www.letour.fr/le-tour/2012/us/stage-5.html Buki tego nie biorą pod uwagę zupełnie a mnie ten pagórek męczy tak więc nad typami jeszcze popracuję.
A na Polsat Sport o 14'00" wielkie wydarzenie. Półfinał Radwańska v Kerber który postawilem (2,44) choć na tenisie się zupełnie nie wyznaję :)

PiS: 11'20"
Zdecydowałem się na dublę w Tour de France:

Goss v Petacchi 1 1,55
Sagan v Veelers 1 1,50 (kraksa)
ako 2,32 stake 3/10

Result 18'55
Łaska Pańska na pstrym koniu jeździ. Całą sympatię straciłem do Le Tour. Sagan zimnej wody na łeb wylał mi dzisiaj nomen omen Sagan który za sprawą Tylera Farrara wyłożył się na 2 kilometry przed metą. A imho był dzisiaj top-one do zwycięstwa.
Śmieszne bo ani w prologu, ani na 4 i 5 etapie w zagraniu nie zmieniłbym nic a wszystkie przegrane pojedynki roztrzygnęły się bez walki w wyniku upadków lub defektów.
Coś jest w tym że zawsze cierpieli moi a nie ich wrogowie ale to już wina Opatrzności.
Agnieszka Radwańska - grała wspaniale. Mądrze i z doskonałym wyczuciem pola. Długie piłki w ostatnie centymetry kortu i pewne smecze. Praktycznie trudno by się było doszukać wielu błędów własnych. Do tego kilka "asów" i teraz mecz z Williams.
Czy ktoś mógłby sobie taki mecz wyobrazić jeszcze kilkanaście dni temu. Chyba tylko w snach.
A jakie ma szanse ? Przy tej fantastycznej dyspozycji jaką pokazała z Kerber muszę powiedzieć, że jednak niewielkie. Choć chciałbym się mylić.....
A Lato w tym sezonie przynajmniej do 26 paździrnika. Czy z burzami i w 34 stopniach to się zobaczy.

pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. No właśnie na dwoje babka wróżyła z tym półfinałęm. Jedni że Isia, inni że promocja na Kerber. Gupi jestem i chyba odpuszczę sobie tem match. Poszukam tylko jakiegoś streama, bo moja Vectra oczywiście Pol Sportu nie ma w ofercie.
    Zarzuc Paweł teoretycznie jakimiś parami w TdF ... zawsze to coś do popatrzenia :)

    u_

    OdpowiedzUsuń
  2. koło 12 dam typy na tdf

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno się mówi :) Internet mi padł na ten czas, pobrałem za to Agę, tych Norge X2, Brazylię w siatkę, Lecha i Brajanów. Zobaczymy co i jak:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście trochę żartowałem, ze tak zupełnie nie czuję tenisa. Iśkę grałem taryfą po 2,44 i choć po 1 secie sporo sprzedałem po 1,37 to była to jedynie kwestia techniczna.
    Fakt, że miałem łatwiej. Wszystkie mohery :) stawiały na Radwańską a niemal cały onet był przeciw.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahhahahah)
    Dobre- sprzedawaj nam częściej takie newsy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to mnie Brazylijczycy, w siatkę wypukali :D

    OdpowiedzUsuń