sobota, 28 lipca 2012

IO-2012 (cz2)

witam

Podobała mi się wczorajsza ceremonia otwarcia IO-2012 w Londynie. Kilka niezłych bajerów, doskonała część muzyczna z Paulem McCartneyem w finale i ładna prezentacja naszej ekipy z jej chorążym na czele.
A od rana młócka ofertowa. Chyba będę jednak koncentrował się na kursach dziennych z pojedynkami a te tabelki outright zostawię już w spokoju. Dużo więcej pracy mnie przez to czeka ale co tam....
Dzisiejszy wyścig kolarski na szosie mam już zagrany wcześniej. Cavendisha wziąłem po 3,00 w STS na samym początku dokładając go w dublach do różnych już rozstrzygniętych zdarzeń.
Myślę, że ma dzisiaj spore szanse bo zespół angielski (Miller, Froome, Wiggins) nie pozwoli na żadną skuteczną ucieczkę a na samym finiszu to już sobie Marek poradzi. Może taktycznie trzeba będzie sprzedać część zakładów co by w razie jakiejś kraksy wyjść na zero. Zobaczymy jak to się wszystko ułoży.

Z innej bajki wziąłem rano w temacie Gold Medals Match Bets, pojedynek

Wielka Brytania v Rosja 1 2,64
stake 2/10

Chodził mi ten pojedynek po głowie od dawna ale dopiero pantoflowa wieść o tym, że liczy to najlepszy brydżysta wśród doktorów i najlepszy doktor wśród brydżystów skłoniła mnie żebym się w miarę lekko do tego przymierzył.

Na bieżąco będę dopisywał co mi tam nowego przyjdzie do głowy a po obiedzie rzucę typami żużla bo kasę trzeba też mnożyć dzień po dniu a nie ją blokować igrzyskami.

PiS: 17'30"
Profesor-Vino (lat 39) zaskoczył skutecznością nie tylko mnie. W gruncie rzeczy to się nawet cieszę, że to właśnie on.
Srebrny medal (gratulacje) mamy w konkurencji którą też uprawiałem kiedy z pneumatyka strzelaliśmy do tarczy zawieszonej na drzewie. Nawet czasem trafiałem :)
Ula v Serena w 2 rundzie :) - czyli jak wygrać z cyborgiem.
Puściłem kupony na żużel (GP Chorwcji) żeby coś się działo:

Hancock v Gollob 1 1,45
Lindgren v Andersen 1 1,40
Harris v B.Pedersen 1 1,40
ako 2,84 stake 2/10

Speedway result: Gollob (10133) z 8 miejsca, fartownie dostał się do półfinału (m.in. kontuzja Holdera itd) a w półfinale zdjął mi Hancocka. A przed czwartą serią był taki luzik :)

pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Cześć Paweł :)
    I już mamy srebro :) jak zwykle początki na strzelnicy :)
    pozdrawiam
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuźwa :) ja się chyba nauczę strzelać, pif paf i można sobie emeryturę olimpijską :)
    Bo z innych dyscyplin to nie wiem ... hm ... nie widzę szans :D

    u_

    PS. Jak wprowadzą do dyscyplin olimpijskich jedzenie pizzy na czas to powalczę o kadrę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. poker (holder) ma być dyscypliną olimpijską - starają się o to.
    musisz zacząć intensywnie trenować :):)
    chociaż nie co ja gadam - to u nas ciężkie przestępstwo.
    Zostają szachy, brydż
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. W pokera przy odrobinie szczęścia można każdego opykać, gorzej z szachami, tam już Lechu musi się wypowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe numery lotto dzisiaj
    6-8 następna (6+8) czyli 14, nastepna (8+14) czyli 22, następna (6+8+14) czyli 28
    normalnie łatwizna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paweł :)
    na meczu, "nasz" temat jest już czynny- tak gwoli przypomnienia :)

    u_

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. ok, po śniadaniu natychmiast luknę
    pzdr

    OdpowiedzUsuń