piątek, 13 lipca 2012

Etap 12 - Le Tour

witam

Nareszcie się porządnie wyspałem. W nocy nie było już takiego upału a z Usa miałem rozbrat bo moje tory wczoraj miały wolne więc nie musiałem siedzieć do 3 rano.
Postawiłem więc grubo Sagana (6,80 - BF) co wydawało mi się promocją z myślą o tym, że bardzo korzystnie uda się go sprzedać i pojedzie mi za free.
Dzisiejszy etap rusza o 11;00" więc czasu zostało niewiele a że pary u naszych takie sobie, poza tym 13-ty (piątek) :) to chyba odpuszczę. http://www.steephill.tv/players/profile/?race=tour-de-france&stage=12&year=2012&src=http://www.grassyknolltv.com/2012/tour-de-france/resources/profiles/profile-12.jpg
Całą dzisiejszą noc prułem w jakimś miasteczku swoim starym beżowym Golfem :) Dlaczego akurat ten sprzęt mi się przyśnił choć przecież miałem z 15 różnych marek do wyboru (miało się tego szajsu) nie wiem, ale coś to musi na pewno znaczyć. Przelecę ofertę i coś do tego dopasuję :)

pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. We wczorajszym 3 zestawie toto-gol
    bliskie spotkanie 3 stopnia
    Pula na wygrane: 10813.15 zł
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■18 wygranych II stopnia - po 150.10 zł
    ■452 wygrane III stopnia - po 5.98 zł
    ■3319 wygranych IV stopnia - po 1.62 zł

    3 razy 1-1, po razie 1-0, 2-1 co pachniało rozbiciem puli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słabo widzę tego Sagana, w kontekście tej ucieczki co ma miejsce. 11 minut ponad przewagi nad peletonem, na 73km przed metą ...

    u_

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam już Martineza i jadę wyścig za free
    Kupiłem Sagana po 6,80, dokupiłem trochę na 50 kilometrze po 14,50
    Zacząłem sprzedawać po 4,80 potem 4,00 i nawet 2,80 uzyskując spore plusy na wszystkie strony :)
    A, że raczej nie dogonią 10,40 minuty, kupiłem po 5,40 Martineza który z tej 5-ki wydaje się najmocniejszy ale co by nie było i tak mam wyścig wygrany :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałbyś Paweł jakiś profit z polecenia kogoś na BF?
    Bo chciałbym wpłacić depozyt i spróbować na giełdzie ...

    u)efa

    OdpowiedzUsuń
  5. Thx za dobry pomysł :)
    Jest tam gdzieś taka opcja ale nawet nie wiem gdzie tego szukać :) Nigdy nie korzystałem więc nie ma co.
    Z drugiej strony zważ, jaka to odpowiedzialność :)
    Być ojcem chrzestnym w tak trudnej dziedzinie - do końca życia. Chyba bym miał nieustające wyrzuty sumienia....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przestań, kasa nie śmierdzi :)
    Poszukaj, przeczytaj co i jak i dajemy.
    Ojcem chrzestnym nie zostaniesz, bo wiem z czym się tą bukmacherkę je, a czy mam do tego predyspozycje to już inna sprawa ;)
    u*efa

    OdpowiedzUsuń
  7. 9TFGNNAEN - mój kod w promocji
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu pierwszym meczem wyleczyli mnie z 6-tki w TG.
    Lillestrom v Tromso miałem 0-3, 1-3, 2-3 ale, że gospodarze pukną im 3 bramki to było ponad moje siły. A tak ładnie sie zaczęło, od 0-2.
    A zaraz Ula gra o półfinał, żeby w finale pomścić siostrę bo tam będzie czekać zapewne Serena :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to Ula chyba siostry nie pomści :)
    Choć ładniejsza to jednak umiejętności jeszcze nie te ...

    u&efa

    OdpowiedzUsuń