niedziela, 8 lipca 2012

Etap 8 - Le Tour

witam

Dzisiejszy etap (157km) http://www.steephill.tv/players/profile/?race=tour-de-france&stage=8&year=2012&src=http://www.grassyknolltv.com/2012/tour-de-france/resources/profiles/profile-08.jpg jest jak dla mnie całkiem nie do grania. Może postawię coś przed ostatnią górką na 20km przed metą jak sytuacja się wyklaruje. Trudno przewidzieć kto dzisiaj będzie uciekał i czy peleton bedzie na tyle zdesperowany żeby gonić uciekającą grupę.
Najsilniejsi pewnie odpuszczą ponieważ na etapowe zwycięstwo na zjazdach i tak nie mają szans.
Swoją szansę miałem wczoraj. Trzeba było sieknąć taryfą albo i mocniej.
Tak więc dzień mam na przeczekanie do jutrzejszej czasówki. Tam się zapewne coś do gry wyszuka.
Pogoda w Warszawie odpuściła więc czas na dłuższy spacer.

pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Pula na wygrane: 7618.32 zł
    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■2 wygrane II stopnia - po 952.20 zł
    ■45 wygranych III stopnia - po 42.32 zł
    ■507 wygranych IV stopnia - po 7.51 zł

    Pisałem, że liga norweska to nie moja bajka i nie mam nawet trójki :)
    A jednak ludzie umieją się z nią zmierzyć
    pzdr

    OdpowiedzUsuń