poniedziałek, 31 października 2011

Z-408

witam

Trochę dzisiaj buszowałem po bazarkach i sklepach bo okazało się, że jak na złość wszystko się w domu kończy. No używki różne oczywiście. A bez używek ani rusz.
A jutro od samego rana odwiedzam ewentualne miejsca mojego przyszłego postoju czyli Powązki, Wawrzyszew i Włochy.


Na jutro Mix zaproponował zestaw z LM i trzeba się było mocno sprężać, żeby coś wysłać. Jutro punkty pozamykane...
Z-408 01/02.11.
1 ZENIT ST.PETERSBURG - SZACHTAR DONIECK 12/0 12/1 0/0
2 TRABZONSPOR - CSKA MOSKWA 1/12 0/01 1/3
3 VALENCIA - LEVERKUSEN 12/0 12/1 0/0
4 ARSENAL - MARSEILLE 1/01 0/0 2/1
5 APOEL - PORTO 01/2 0/1 1/3
6 VILLARREAL - MANCHESTER CITY 01/2 1/3 0/1
Wysłałem 3/6+2*6/6 a ubezpieczenie NN to 2 wybrane z 3 w trzech pierwszych pozycjach.
Wiadomość (typy) głównie dla wspólników w doli i niedoli TG :) żeby wiedzieli co dopingować.
Koszt 93 na łeb (cienizna) :)

powodzenia

21 komentarzy:

  1. hpc a thorsten to był z warszawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli pytasz o Torstena z mecz.pl (który głównie interesował się wyścigami kłusaków i koni to był z Łodzi
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. tak dokładnie o tego ile to juz lat jak nie zyje ?

    OdpowiedzUsuń
  4. w 2007 jeszcze pisał na mecz.pl
    Zresztą korespondowałem z nim trochę mailowo. Jego żoną była pisarka i poetka a ja coś tam do poduszki kiedyś próbowałem rymować i im się to nawet podobało.
    Taki los niestety, wszyscy odchodzą powoli ale istnieje pamięć w postaci wpisów, choćby na blogach takich jak mecz.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz jestem w "raju" czyli na Turf Paradise.
    http://www.funk70.com/
    legenda-
    1.home
    2.racing chanel (na lewym od okienka video, pasku)
    3.ikonka turf paradise (po prawej stronie okienka video)
    Za 15 minut wyścig w którym z faworytów 5/6 wolę 6 (Mickey Rocks)- ze względu na "kierowcę" czyli dżokeja :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. http://totolotek.pl/totogol/ekupon/
    po kliknięciu w Z3 408 widać po statystyce typów (praktycznych dziurach w niektórych wynikach), że obroty marne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadziwiające, że na jakieś stronce z arabską muzą, są streamy do gonitw koników w USA :)

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  8. A żeby to znaleźć przeorałem cały internet :)
    Są lepsze strony z lepszym odbiorem ale plusem tej jest totalny live a buki mają czasem i 10 sekundowy poślizg o czym informują.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. w drugiej pudło, odpuścili łotry 3-kę i mogli sobie gonić na 2-gie i trzecie.
    w trzeciej udało się trafić (6/7) a teraz 6 Linovision po około 3,00 (za ok 8 minut)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne trafienie nawet po 4,40 w porywach :) a konik odjechał o 7 długości (ok 21m)
    Linovision i Lori Keith w siodle....
    teraz 8/3 Double Java Girl i Anne's Seven Cats
    porównywalne konie i jazda, coś trzeba zaakcentować....

    OdpowiedzUsuń
  11. Łatwe 8/3 na mecie :)
    Teraz trudniej w gonitwie 6, z czterech koni mających szansę wyrzucam 10-kę bo słabsza jazda i zostaje
    2-Satin Creation
    6-Jody's Included
    7-Beulah Land
    Chyba pomieszam 6 i 7 bo Corbett i Carreno to liderzy tego toru i to pewnie sprawę przesądzi

    OdpowiedzUsuń
  12. 6-kę w samym słupie nakryła 1-ka, niby foto ale przecież wiadomo że down co najmniej o szyję...
    Teraz (gon 7) 7-ka (ok 3.50) Taste of Joy
    Pojedź dobrze Aniu Von Rosen....

    OdpowiedzUsuń
  13. Udało się jakoś zremisować choć wygrał Corbett na 9-ce (pisałem wcześniej o tym gostku)
    To teraz 7-ka :)
    Bob Jila i Michał Ziegler

    OdpowiedzUsuń
  14. w 7-mej 4 na podpórkę - Ambekey
    i jazda

    OdpowiedzUsuń
  15. 4/7 na slupie, dobra podpórka (6.80) choć wolałem już wygraną na 100 metrów przed metą 7-kę.
    Doskonały rush 4-ki i w miarę łatwy win.
    Dobrze się skończyło....

    W ostatniej 8 gonitwie 5/1 choć w ostatnich lubią chłopaki coś spuścić :)
    pozdrawiam
    Ale mieliście relację - jedyną w swoim rodzaju
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. masakra z tymi wynikami u mnie dziś :)
    trzeba czekać pewnie do następnego Zeciora ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Apoel dla mnie nie do trafienia. Jakoś ciężko mi się przyzwyczaić, że Cypryjczycy biją Porto eliminując ich praktycznie z pierwszej 2-ki w tabeli.
    Valencie powinienem mieć 3-1, moja wina bo zamiast 0-0 powinno być dostawione 3-1
    Z drugiej strony miałem kierunek 1X(under) to 3-1 nijak do tego nie pasowało
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  18. myślałem, że zamykają zestaw o 2045, siadam wczoraj po 18-tej do zestawu a tu skucha, w sumie dobrze, bańka chyba dziś nie pękła, gdyby te 2x0-0 zamienić na 2x1-1 to kto wie a tak panna Kumulacja chyba zachowała cnotę...


    ruster

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat oba 0-0 trafiłem
    A wściekły jestem na siebie o te 0-3 w MC. Jak palant grałem 1-3 i 0-2 a Villareal strzelił dotychczas tylko 1 bramkę i przy tej formie jaką ma MC w tej chwili 0-3 było jak najbardziej wskazane.
    Valencja też chybiona i 8-3-jek to słabizna straszna.
    Nic to, walczymy dalej

    OdpowiedzUsuń
  20. co tu taka cisza od paru dni ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Czemu cisza, ja piszę cały czas
    http://hpc-hpc1.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń