niedziela, 2 października 2011

TG Z-396

witam

Do 14.30 powinienem się uporać z:

Z-396 2.10 14.30
1 HANNOVER - WERDER 2,84-3,85-2,56 (u/o 2,34-1,72)
2 HAMBURGER SV - SCHALKE 04 2,92-3,75-2,52 (2,29-1,74)
3 BOLTON - CHELSEA 8,60-4,70-1,48 (2,34-1,74)
4 FULHAM - QPR 2,02-3,55-4,40 (1,80-2,20)
5 SWANSEA - STOKE 2,66-3,30-3,00 (1,69-2,40)
6 TOTTENHAM - ARSENAL  2,16-3,60-3,80 (2,22-1,80)
kursy z giełdy bf, w nawiasach under/over

Wyjątkowo nieprzyjemny zestaw. W każdej z par występują drużyny które w tygodniu grały puchary a to według mojej kabałki sprzyja niespodziankom. Ale, że gram na spółę do wyczerpania zgromadzonych zasobów :) to trzeba się mierzyć również z takimi trudnościami. Zresztą wszyscy mają równe szanse. Kłopot tylko w tym, że czasu jest tak mało, do 14.30 trzeba to puścić....
A wstałem dzisiaj bardzo późno :)
Można powiedzieć, że to niedziela i stąd to święte lenistwo.
To tylko pół prawdy. Do 3.00 siedziałem na koniach w Turf Paradise i to nie był żaden tam ...raj..bo to co udało się wygrać na niezłych typach piłkarskich (wczoraj w komentarzach) zostawiłem z nawiązką na zielonym polu.

Będę dzisiaj coś dopisywał jak przejrzę azjany ze szczególnym uwzględnieniem kilku krajów.
Tymczasem bardzo lekko (wczoraj wlazło w 90 :) rosyjska liga hokejowa..
Naftekhimik v Magnitogorsk X 4,50 (stake 0,5/10)
Lev v Amur X 4,35 (0,6/10)
Automobilist v Barys X 4,40 (0,5/10)
Traktor v Avangard X 4,50 (0,5/10)
może choć jeden wejdzie :)

ciekawy artykuł o Hapoel TA. Przyznam się, że o tym nie wiedziałem.
http://www.kontrowersje.net/tresc/zydowscy_kibole_robotnika_tel_aviv_i_paparazzi_z_gw

PiS: 12'20"
Niestety nic specjalnego poza oczywiście drużynami ze słusznymi nazwami które grały w tygodniu w pucharach, nie spada zdecydowanie. Liczyłem na 3 Włochy które zwykle w niedzielę coś ciekawego przynoszą ale póki co tak sobie to wygląda.
Zgłupiałem do reszty i wziąłem jakieś totalne wariactwo, żeby odegrać wczorajsze koniki :)
Legia v Wisła over 4,5 11,00 (stake 0,5/10)
Mało możliwe, ale sobie podopinguje to szaleństwo :)

powodzenia

7 komentarzy:

  1. Paweł, oświeć mnie, tam jest coś o Hapoelu? :)
    Link ciekawy, a jakże, ale chyba niesportowy raczej :>

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, znalazłem ... artykuł niżej- zawsze się z czymś wyrwę :D

    pzdr

    u_

    OdpowiedzUsuń
  3. ok, u_efa, dobrze ze zwróciłeś uwagę. Tam u nich zawsze wyskakuje ostatni tekst i faktycznie na tym linku już wyskakiwało coś nowszego. Zatem zmieniłem link na prawidłowy.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! totogol podbił kumulację o całe 15zł! aż chce się grać :).
    Czytając Twojego bloga widzę, że słuszny sposób na granie tej gry to spółdzielnia (oczywiście jeżeli ma się zaufanych jej członków którzy nie ulotnią się z kuponem po ostatnim gwizdku :).
    Ciekaw jestem jak się umawiacie... i kto trzyma kupony :)
    Ja po podsumowaniu wrześniowych inwestycji jestem na czterocyfrowym minusie i ograniczyłem się do fuksów 4 i 8 złotowych :( do momentu rozbicia kumulacji.
    Z drugiej strony zastanawiam się czy nie lepiej przerzucić się na typowanie U/0 np systemowo 4z6 lub 3z6 gdzie zwykle udaje się coś trafiać. No i można samemu dobierać mecze.
    np na dzisiaj O,u,u,O,u,O

    Pozdrawiam Qlman

    OdpowiedzUsuń
  5. Qlman
    Ja trzymam kupony :) :)
    Ale ja jestem bezpieczny, tak myślę.
    To tak jak z JK, ostatnio powiedział, przed tą kumulacją 56 baniek w lotto, że jakby wygrał to by nie umiał się nie podzielić.
    Nie, żebym miał od razu dzielić :):) ale cieszy mnie jak ktoś wygrywa po prostu i nie mam odruchu zazdrości że ktoś lepiej gra, lepiej typuje i więcej trafia.
    Ja bym się nie zerwał z kuponami...
    Co innego Totomix ...im nie wierzę. Wyrwali by kupon z ręki i udawali głupów. Kto wie, czy mają tą bańkę na wypłatę, słyszałem że u nich cienko.
    Dlatego przed wizytą w centrali najpierw potwierdziłbym kupon u notariusza.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A spóła, oczywista sprawa.
    6 wyników na 5-kę po spełnieniu niewinnych założeń 1696zł
    po 8 wyników w każdym w tym samym założeniu 5408zł
    Poważnie się nad tym zastanawiam
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. przy 25% na podpis 6-ki
    6 wyników w każdym meczu i 8 wyników w każdym meczu miało być powyżej

    OdpowiedzUsuń