środa, 19 października 2011

Jutro LE

witam

Nic się na razie nie dzieje na polu korzystnych kursów u naziemnych dobrodziejów więc porozmawiajmy o szansach naszych drużyn w jutrzejszych meczach ligi europejskiej.
IMHO bez szans, ale to samo pisałem przed meczem Legii na Łużnikach.

PiS: 13'00"
Dzisiejszy kuponik :)

Na pewno kupon mało patriotyczny - ale IMO, gra i patriotyzm to rzeczy tak odległe jak .. miłość i nienawiść.
Zatem kto za - niech trzyma kciuki a kto przeciw to wiadomo - skuś baba na dziada....:)

PiS: 18'20"
Na razie 4/4 na kuponie
Czas na koszykówkę. Sam jej nie wymyśliłem bo się na koszu nie znam więc zobaczymy jak będzie...
PiS: 19'50"
Dojechał czwarty pewmiak więc już komplet (kurs 2,50) i jeden kosz. Kobitki zrobiły mi niezły horror bo miałem over 147 a po trzech kwartach na tablicy było tylko 100pkt. O dziwo, w życiu bym się nie spodziewał, ale na 53sek przed syreną brakowało już tylko 2 oczek tak się panie ożywiły i FT 70-78 co mnie zadowala. Dzięki markos :)
stan kuponu 6/6
PiS: 20'05"
Luknąłem teraz na ręczną i okazuje się że wszedł też St Petersburg 27-25 z różnicy kursów :)
stan kuponu 7/7
PiS: 22'40"
Oba kosze męskie nie weszły a ja ostatni raz zagrałem w kosza u/o. Po pierwsze mają za dobrze ustawione linie a po drugie to jakaś aberracja. Prokom ma ćwiartki 40-29-38-41 żeby wejść równo w linię, a Cantu 38-50-21-40 żeby lekko linię przebić tyle, że przez 40 minut człowiek niewiele jarzy.
Nic to, kupon się broni ale to już nic wielkiego.....

powodzenia

16 komentarzy:

  1. Drogi Pawle doczytaj kiedy w Polsce koń uzyskuje potrójną koronę. Dla ułatwienia taj jak na świecie a W/W jest tylko w Polsce chyba?Pozdrawiam Tomek

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dla ułatwienia "taj" jak na świecie".
    To miłe, ale cóż taki styl..
    Łap mnie łap za słówka, szukaj nie wstawionych przecinków.
    Na czytanie nie mam czasu bo szukam skręconych piątek które w systemie musiały przecież jeszcze gdzieś być
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak poszukiwania??? dla mnie zostały jedynie szanse na czwórki :)
    pzdr
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  4. Też już tylko czwórki możliwe. Szkoda bo jak ktoś pulę rozdrapie to padną moje "wspaniałe" pomysły na jutrzejszy zestaw :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tam kasa :) ustrzelić 6-stkę to jest cel do osiągnięcia :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację. Osiągnięcie celu to podstawa. Mówił to "wielki szu" i tak właśnie jest. Po pierwsze wygrać a kasa to przyjemny dodatek.
    Ale niechże ten dodatek będzie współmierny do włożonej pracy :)
    Pisałeś o 13-tce w Lidze.
    Ja miałem w angielskiej tak gdzieś w późno 70-tych latach. 11 jedynek, czapowa 2-ka i na 13 pozycji X. Płacili mniej niż włożyłem (po prostu grosiny) i pociecha z "głównej wygranej" była iluzoryczna. Co nie znaczy, że mam już na rozkładzie ligę.
    Trafiłem też 5-kę w Małą Syrenkę (5 z 28 chyba jak dobrze pamiętam) i tu już było nieźle z wypłatami....
    A wszystko rozpis. Moim zdaniem nie ważne co się gra ale jak to się wypełni...
    To tak jak z wyborami :) ważne kto liczy głosy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. to w tym temacie wiedzę masz większą niż ja :) ale pamiętam że był kiedyś zestaw 10 dwujek i jeżeli dobrze pamiętam to trafił się zestaw że nawet 10-siątka nie weszła i wyjątkowo płacili za 9-wiątkę
    pzdr
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawostki
    Totalizator Sportowy
    Zadebiutował w 1956 r. zakładami piłkarskimi. Kupony wysyłane były wówczas za pośrednictwem poczty, a opłatę stanowił specjalny trójkątny znaczek. Gra liczbowa Toto-Lotek pojawiła się w 1957 r. i przez 16 lat niepodzielnie królowała na rynku...
    Jesienią 1959 r. do zakładów piłkarskich ligi polskiej dołączyły zakłady ligi angielskiej
    ze strony:
    http://serwis.lotto.pl/183-41dbeb71e25e0.htm

    szukałem ile było liczb w WGL Syrenka :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest ciekawe:
    http://www.eurevic.com.pl/najwazniejsze%20daty%20lotto.htm

    Spojrzyjcie zwłaszcza na datę 30.03.1994 z cyklu "nie do wiary" oraz datę 15.04.1992 z cyklu "Wałęsa oddaj mi 100mln"
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  10. Pawełku napisałem tylko w celu abyś się czegoś nauczył .Ponieważ znane jest Twoje zamiłowanie do perfekcji Wystarczyło podziękować jak nie wiesz zapytaj. Rozróżniaj łapanie za słówka od błędu merytorycznego który nie przystoi tak kompetentnemu blogerowi.Znajdź odpowiednik polskich 2 tys. gwinei i masz odpowiedź.Pozdrawiam TŚ

    OdpowiedzUsuń
  11. pawel z jakies strony bierzesz te róznice kursów. chodzi mi o spadki

    OdpowiedzUsuń
  12. Już kiedyś o tym pisałem.
    Tego jest cały system ale najogólniej ruskie od ruskich itp, Skandynawię z nordicbet, te różne hokeje, piłki ręczne itd, ogólnie od lokalnych to wiadomo.
    A piłkę to z kilkunastu tych tutaj:
    http://www.bethelp.com/index.asp?C=Asian_Handicap_-_Odds&Cat=36&Desc=1&Col=2&Par=65&Code=2
    Tego jest tak dużo, że generalnie czasem sprawdza się w miejscu który przyjdzie do głowy.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. Pula na wygrane: 22038.48 zł

    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■2 wygrane II stopnia - po 2754.80 zł
    ■119 wygranych III stopnia - po 46.29 zł
    ■1756 wygranych IV stopnia - po 6.27 zł

    szybko się dzisiaj uwinęli z obliczeniami :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  14. Odnosnie 30.03.1994 DL. Pisza, iz specyficzny uklad, tworzacy koperte. Znalazlem kupon z tamtych czasow [kwadrat 7x7] i zadnej koperty tam nie widze :) Jednak sa 3 sasiadujace liczby 16,23,30 plus 35 41 po skosie. Stad takie wyniki pewnie.

    Pozdro Ufo

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymasz takie kupony :):)
    Fakt, że ja też trzymam stare programy wyścigowe i mam mnóstwo przegranych :( starych kuponów....
    Ale totolotkowe to powyrzucałem, raczej marny ze mnie był gracz w toto.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajarzyłem
    Wziąłeś kupon 7x7 i wpisałeś liczby :)
    Jakoś wyczytałem w pierwszej chwili, ze masz ten kupon z tamtych lat do dzisiaj....
    Przestałem coś myśleć ale to chyba dlatego że za kilka godzin będę kończył 6-kę w TG :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń