niedziela, 23 października 2011

Impreza

witam

No i zaliczyłem po raz już piąty, rocznicową impezę salon24:
http://www.salon24.pl/
Było dość nudno i ciągnęło się to wszystko jak flaki z olejem. Tak więc większość czasu spędziłem w barku.
Nie żebym tam mocno dawał w szyję, jakieś dwa guinnessy i na chorego wystarczy.
Wyszedłem sporo przed finałem i z kumplem włóczyłem się nocą po Nowym Świecie. Jest to chyba jedyna ulica Warszawy która ma swoje "nocne życie". Sporo ludzi w kawiarenkach i na samym Królewskim Trakcie. Tylko coraz bardziej opatuleni bo nadchodzącą zimę już powoli czuć.

Biorę się za TG bo obiecałem a dzisiaj tylko do 14.30 :)

PiS: 14'00"
Wszedłem w kwintę na 25% więc ogladam sobie relację live :)
http://www.torsluzewiec.pl/
sport musi poczekać.
Tak rozpisywałem sobie ten TG i stwierdzam, że Mix nie bardzo fair postępuje nie podnosząc kumulacji a jedynie zwiększając rezerwę na przyszłe zakłady. Wychodzi na to, że powinno się grać tylko w zestawy które zawierają jakieś łatwiejsze mecze a te trudne zostawiać w spokoju....

PiS: 16'35"
No i marzenia o 6-ce poszłyyyy
Mam na kuponie Fulham 1/12 i Everton przy stanie 1-1 w 90 minucie strzela dwie gały w doliczonym. Przy pierwszej to się nawet ucieszyłem :)
I to w kontekście kiedy na zycher gram 12/3 w derbach Manchester...i w postawie 1/12 w Groningen

PiS: 19'00"
Skończyło się na 1 czwórce......i 20 trójkach


Objaśnię rozpis (dla tych którzy o to pytali)
Akurat ten dzisiejszy to 6 meczy 4 drogowo z podwójnymi podstawami - 10 kuponów po 16zł (plus same podstawy PP = 32zł i same dopełniacze PP = 32zł). Łącznie 224zł
Fulham 12/1 1/0 1/2
Blackburn 12/1 1/0 1/2
Manch Utd 12/3 0/1 0/2
Leverkusen 12/0 1/1 1/2
Groningen 1/01 0/2 1/2
Vitesse 1/12 0/1 0/2
wytłuszczone podstawy, czyli trafione 3 podstawy + 1 dopełniacz. Jak widać 1/2 w Fulham i tak nie podpisywało ewentualnej 6-ki ale bramka dla Leverkusen dawała ładną piątkę...
Szansa podpisania się rozpisu to 25% przy trafionych 3 podstawach i trafieniu reszty wyników w wypełniaczach (może ich być oczywiście więcej (typów) ale to droższe :) )
Szanse podpisu (na 5-kę) wzrastają do 50% przy trafieniu 3 podstaw i 2 wypełniaczy bądź 2 podstaw ale to oczywiste.....

pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Chyba można przygotowywać do następnego zestawu :) . Pozdrawiam

    Kura (mecz.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. wita Kura
    Jeszcze w 91 minucie miałem 3 na 3
    mając 1-1 i 1-2 na kuponie w Fulham v Everton
    Trafiony już MC gdzie grałem pewniaka, że MC strzeli 3+ bramki i trafiony Groningen 1-1.
    Czuję się fatalnie oszukany :):)
    dwie bramy w doliczonym dla Everton
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. hpc patrząc na Twoje osiągniecia w TG to jesteś i tak niezły kozak :), zachęcony Twoimi dokonaniami sam zacząłem próbować , ale narazie nie ma czym się chwalić,
    następny zestaw puchary niemieckie omijam szerokim łukiem

    Kura

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się, ale to wszystko kwestia fartu jak wiesz.
    Tym bardziej, że ostatnio gramy zwykle na 4 wyniki w każdym meczu z pewnymi założeniami i 25% szansą podpisu.
    Tych wyników jest zbyt mało, żeby objąć podstawowe kierunki gry..
    po pierwsze under czy over
    po drugie kierunek gry (1 czy 2 - 1X czy X2)
    po trzecie ile konkretna drużyna może strzelić w danym meczu.
    Potem to już łatwo ale cztery wyniki to często za mało niestety
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe no ładnie ładnie
    ja niestety same 2 xd
    masakra

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudne wyniki imho, Ty je miales blisko. A tu nie zdziwilbym sie gdyby ta 4rka byla jedyna...

    Pozdro Kosmita

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety pula na wygrane żenująca, narzekałeś hpc na to, że za piątkę płacili 2k kiedyś tam , za #403 płacą 949 a piątek było raptem cztery...

    ruster

    OdpowiedzUsuń
  8. Obroty faktycznie nie są duże ale założenie jest takie:
    Nie przegrać na tych mniejszych wypłatach (5-kach, 4-kach i 3-kach) i w dystansie być blisko zera ale stwarzać sobie szansę na tą główną nagrodę.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh ako 32,5 położył mi dziś PSV :/
    No cóż, gramy dalej, a TG ... ciężka sprawa)

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykre u_efa
    Ostatnio zauważyłem, że lepiej wychodzę na tych trudnych zakładach kombinacyjnych niż na różnicach kursów czy typowaniu 1X2.
    Nawet przeglądałem tego sts-owego milionera czy jak mu tam, ale trafić 20 wybranych przez nich meczy to nierealne.
    A dzisiaj było na czym wypaść, Bayern, Chelsea, Szachtar to te największe wtopy i pewnie zwaliły mnóstwo kuponów.
    Zasadę mam jedną, nie grywam drużyn po pucharach tym bardziej w meczach wyjazdowych a i w domu też ich wolę nie ruszać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Paweł, ja też mam swoje zasady, które notorycznie łamię, np nie gram 2-jek, a dziś zagrałem i Wisłę i Birmingham i PSV :D

    A z tymi drużynami po pucharach, to jest taka kwestia że nie wiadomo czy one są po pucharach, czy przed pucharami. Tak że trudno roztrząsać :)

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Paweł
    Co do milionera to masz rację że trafić takie mecze jakie wybierają to masakra, ale raz z całego zestawu udało mi się trafić 15 pozycji tylko co z tego jak 3 błędy miałem w pierwszym bloku :) ale nic to nie poddaję się i poluję dalej
    pzdr
    szachista

    OdpowiedzUsuń