piątek, 14 października 2011

usg - ok

witam

Byłem dzisiaj na badaniu usg u super specjalisty w tej dziedzinie i wyniki są bardzo dobre. Już nie mówiąc o wątrobie to cała jama brzuszna jak u noworodka. W opisie badania wszystko wygląda prawidłowo (prócz niewielkich, ale wydaje się że niegroźnych zmian w tej watrobie) czyli można by nie całkiem śmiało ale z lekką ostrożnością powiedzieć, że w walce z gadem (płazem) wyraźnie prowadzę.
Zobaczymy co zaproponuje mi w listopadzie zespół lekarzy onkologów ale jestem pełen optymizmu, że będą to tylko co półroczne kontrole.
Mamy już piątek, tydzień mi wyjątkowo szybko zleciał i prócz TG trzeba już zacząć przegladać co tam słychać w kursach.
Będę dopisywał do tej notki jakieś ciekawe info jeśli takie natrafię

PiS: 18'20"
Wysłałem TG i wreszcie siadam do jutrzejszych zawodów.
Flotę już mamy od u_efa, teraz Alan:
http://www.footballconference.co.uk/news/details.php?news_id=5661
gdzie pasuje mi Cambridge i Breintree.
ale i "z oka" Wrexham i Mansfield.
Kurtyna, przecież miałem nie zajmować się Anglią :)
Zatem coś na B.... zaczynam sprawdzać Bułgarię i ładnie wchodzącą na ogół drugą Belgię.
cdn niebawem.....

pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Ol. Elblag – Flota Swinoujscie 2.65 3.15 2.40

    Kilka słów o meczu i sytuacji w Elblągu:

    Nie zagra 2 podstawowych obrońców za kartki (Szary i Dremljuk), Olimpia tydzień bez treningów - zostały odwołane przez obecnego/byłego trenera Wesołowskiego. Z tym trenerem to też jakaś heca, niby już go nie ma, ale smsem go wzywają na mecz w sobotę :D
    Mecz odbędzie się dodatkowo bez udziału publiczności- kara za wtargnięcie niezadowolonych kibiców na trening.
    Generalnie Olimpia jako zespół przedstawia się całkiem nieźle, jest kilku dobrych zawodników (Stodoła, Szary, Muszalik), ale jakoś nie ma kto bramek strzelać ...

    2,40 na gości, w takiej sytuacji Olimpii to chyba promocja

    Tu linki do lokalnych artykułów

    http://www.portel.pl/artykul.php3?i=52874

    http://www.portel.pl/artykul.php3?i=52886

    http://e-olimpia.com/?action=NewsId&id=3833

    u_efa z Powiśla

    OdpowiedzUsuń
  2. Flota dobrze mi się kojarzy
    W zamierzchłych czasach na popularny "szmal" mówiło się flota :) więc jest o co grać.
    Wezmę
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe dlaczego sts nie dał 5 LA do oferty na dziś ... mhmhm

    u_efa

    OdpowiedzUsuń