piątek, 21 października 2011

Z rozpędu

witam

Niejako z rozpędu zapodam zestaw na dzisiaj. Po wczorajszym jakoś odechciało mi się grać w TG a najbardziej zafrapował mnie poziom wczorajszych wypłat. Około 2500 za piątkę to jakaś kpina.
Dzisiaj będą pewnie niewielkie obroty bo do gry tylko jeden dzień i po jaka cholerę się tutaj napinać.
Z-403 21.10 g20'30"
1 AUGSBURG - WERDER 4,00-3,85-2,02 (2,16-1,84)
2 NUERNBERG - STUTTGART 2,66-3,60-2,84 (2,00-1,94)
3 HERTHA - MAINZ 2,02-3,70-4,00 (2,06-1,89)
4 KAISERSLAUTERN - FREIBURG 2,04-3,65-4,00 (2,12-1,84)
5 HOFFENHEIM - BORUSSIA M-GBACH 2,10-3,65-3,95 (1,92-2,06)
6 HAMBURGER SV - WOLFSBURG 2,28-3,70-3,35 (2,34-1,71)
kursy z giełdy, w nawiasach (u/o 2,5)

W rosyjskim hokeju postawię lekko CSKA v Dynamo X 4,50 ale "licho" nie śpi :)
Jak coś znajde to dopiszę pod notką....
pozdrawiam

25 komentarzy:

  1. przepis na "6"
    1 AUGSBURG - WERDER 0/12; 1/2+
    2 NUERNBERG - STUTTGART
    3 HERTHA - MAINZ
    4 KAISERSLAUTERN - FREIBURG
    5 HOFFENHEIM - BORUSSIA M-GBACH
    6 HAMBURGER SV - WOLFSBURG
    pozycje: 2;3;4;6: 2/1 a 5: 0/0 system 2z5
    na 3 pozycjach w uzupełnieniu do 2z5
    1/0; 2/0; 1/1; +/1 0/1; 1/2 3 wyniki z 6 (bez powtórzeń czyli 6x5x4=120
    Razem: 4(1)x10(2z5)x120(6x5x4)=4800 linii za 2400

    OdpowiedzUsuń
  2. 3/6 bez powtórzeń :)
    a kto to rozpisze, trzeba by było dzisiaj zaczynać pisać na kolejkę za tydzień.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. linia po złotówce, kupon po 5zł
    2400/5=480 kuponów
    napisać, sprawdzić,(trafić), wygrać, odebrać kasę (jak jeszcze mają) :):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I kilka zależności
    bank 4 polowy na 1-ce to jasne
    2/5 (założenie statystyczne trudne przy 1 polowym wyniku) - oczywiście możliwe ale trudne.
    sześć niepowtarzających się wyników na dopełniaczach to też tylko założenie (wyjdzie/nie wyjdzie)
    a koszt rozpisu 2400zł jednak to nie w kij dmuchał
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mimo wszystko to i tak trzeba odrobiny szczęscia, pamiętasz jak pisałem Ci że trafiłem 7 gonitw w zakładach V75 w kłusakach szwedzkich? po analizie wybrałem sobie jakiś rozpis na kilkaset PLN-ów... po odejściu od kasy tak sobie popatrzyłem na to ułożyłem i ułożyłem sobie jeszcze cztery kupony każdy po 25 groszy, i wyobtaź sobie że w rozpisie nie zarobiłem nic a jeden z tych za 25 groszy wszedł :) fart jednak też ma znaczenie :)
    pzdr szachista

    OdpowiedzUsuń
  6. fart, rzecz najważniejsza. No chyba, że ktoś zna język koni (kłusaków). One wiedzą.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja trafiam zawsze ...

    ... do domu, po spożyciu :D

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  8. Paweł, myślę że i kłusaki obstawiają między sobą ;)

    u_

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, właśnie robię zbliżenia na końskie łby i czytam co przyjdzie :) w kolejnej gonitwie...
    http://www.funk70.com/
    naciskacie konika na pasku a później tor Turf Paradise...
    Ja oglądam gdzie indziej ale to samo (tam się trzeba logować)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  10. A będzie to podobno 4 (Arunaway Performance) Tak mówią między sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Foto finish ale 3/4 niestety o łeb czyli down.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiego konika na pasku?
    Mi tam leci jakaś sama "arabic music" i .... wtf ?

    uuu___

    OdpowiedzUsuń
  13. takie banerki prostokątne i biegnący konik

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.twinspires.com/partner/espn/
    pod video są tory, wybierz turf paradise

    OdpowiedzUsuń
  15. Eee no to co innego))

    OdpowiedzUsuń
  16. No dobra, na razie się przechadzają po torze, więc nie ma co oglądać, a statystyki mi nic nie mówią)

    btw - czemu akurat "Turf Paradise" ?

    OdpowiedzUsuń
  17. No 7 wygrał ! :)

    To dobrze? I czemu tylko prostą biegli, słabo trochę :/

    OdpowiedzUsuń
  18. następny wyścig już normalny 5 1/2 furlonga czyli jakieś 1100 metrów
    typuję 5/6 wyścig za 24 minuty

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisz za kogo ściskać kciuki, numer, kolor, imię (konie mają imiona czy nazwy?)

    uu

    OdpowiedzUsuń
  20. raczej imiona, nigdy się nad tym nie zastanawiałem :) kurcze, to imiona chyba.
    5.Preacher's Threat
    6.Ironsides
    kursy na koniach są ustalane na starcie (tzw starting price) Wolałbym 5 teraz i kurs około 4,00

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba sobie nie obejrzę, bo piszą mi na głównym ekranie, że moje darmowe 30 minut już minęło, i jeśli ja chcę join, to kasa kasa ....

    :)

    pzdr

    oby Preacher`s Threat dał radę. A ja mykam

    GL

    OdpowiedzUsuń
  22. wynik
    5 pierwsza 6 druga :)
    dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  23. dlatego wysłałem ten pierwszy adres (link), tam nie ma limitu oglądania

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze co do:
    http://www.funk70.com/
    gdyby ktoś chciał wieczorkami pooglądać.
    Na moim laptopie widocznie już pamięta szpil, więc wszedłem ze stacjonarnego.

    Tak więc banerek Racing Channel na górze po lewej stronie okienka video a następnie banerek toru Turf Paradise....
    Oglądanie bez limitów

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń