poniedziałek, 17 października 2011

Day after......

witam

Czuję pewien niedosyt po wynikach a właściwie po wyniku w meczu Anderlecht v Standard Liege (5-0) - (opis i kupon w poprzedniej notce i komentarzach). Jedna mało istotna bramka, brameczka, bramusia :) a ile zmienia.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj9_hCu0xsf7bXHpzJSkKLtEmf-lKp3n1XqhOLaF8wRxTh3oSsHr_oH6XOkznpQcywFk42LQkKYehfinvNu5fOiGmYVIsGB7X7AInDV9o7VbC3LNX4D2JD2nC0zt46VbU9vZ0-B3k4dSMY/s1600/skanuj0131.jpg
Może nie wywraca mojego świata w sposób dość znaczący ale kilka rzeczy bym wykonał. Tak w temacie bloga to zmieniłbym poprzeczkę bazy wyjściowej 1/10-10/10 :) to pewne.... I kilkukrotnie ostrzej traktował bym naszych milusińskich.
Cóż, świat zasuwa dalej i trzeba się mierzyć z kolejną przeszkodą we wtorek:
Z-401 18.10 g 18'00"
1 NAPOLI - BAYERN 3,64-3,30-2,01
2 LILLE - INTER 2,25-3,22-3,11
3 BASEL - BENFICA 3,47-3,33-2,05
4 DINAMO ZAGRZEB - AJAX 2,70-3,23-2,53
5 LEVERKUSEN - VALENCIA 2,33-3,24-2,95
6 SZACHTAR DONIECK - ZENIT  2,03-3,27-3,59
kursy z betexplorer


trójkoronowany (Derby, St. Lager, Wielka Warszawska) Intens po wczorajszym, łatwym zwycięstwie.


nie polecam oczywiście ale klasycznie zagrałem remis (X) w rosyjskim hokeju w meczu Spartak v Dynamo 4,50....może uda się spuścić w trzeciej tercji :)

Przysłowie na dzisiaj "Do trzech razy sztuka" :):)
http://hpc-hpc1.blogspot.com/2011/05/totogol.html

pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. witaj
    jakieś pierwsze sugestie po zobaczeniu zestawu?
    jak zobaczyłem kto z kim gra to doszedłem do wniosku że lekko nie ma :) ale nikt nie powiedział że lekko będzie :) zestaw wydaje się nie do ugryzienia ale czas pomysłów jeszcze nie nadszedł :)
    pzdr
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. witam szachista
    Jeszcze za wcześnie, wciąż żyję tym 5-0 :):)
    Kilka rzeczy zaznaczyłem np Szachtar home 700 (21-3) czy Zagrzeb home 600 19-1
    Ale czy to będzie miało znaczenie, jeszcze nie wiem
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. o ile przy lidze ukraińskiej może to mieć znaczenie ale myślę że liga chorwacka jest zbyt słaba i prym wiodą tylko 2 kluby a gdzie nie ma rywalizacji tam wyniki na arenie międzynarodowej bywają słabe, co oczywiście nie musi mieć przekładni na ten mecz przecież Ajax też notuje dużo wpadek więc może kilka bramek padnie w tym meczu
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  4. W 1 rundzie na 16 meczy nikt nie strzelił 3 bramek....ale to specyfika pierwszej rundy i aksjomat dla gości. Nie przegrać.
    Teraz niektórzy już muszą preferować otwartą grę bo innaczej będzie lipa. Tak mi się wydaje.
    Zagrzeeb ma oczywiście słaba ligę ale 19-1 jakoś do mnie przemawia :)
    Gorzej, że nie ma punktu oparcia i trzeba wymyśleć jakiś szpil w rodzaju powiedzmy dokładnie 2 razy 1-0 w zestawie
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. ale oczywiście nie można wykluczyć murowania tyłów i gry na zero po stronie strat :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiecie co kuźwa? :)
    Natchnęło mnie na domek - bańka jak znalazł się przyda)))

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  7. a może Adaśku rozejrzysz się i za domkiem dla mnie? :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie w tamtej lokalizacji są w sumie 3 do wzięcia, ale ... ALE .. ta bańka nie wystarczy :)
    Trzeba by poczekać do 1,5 miliona, więc ...

    PS- Paweł, mam nadzieję, że nie masz nam za złe ... tych pogawędek:)

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tym toto golem to niezła jazda... Najbliżej szóstki od początku naszej gry. Czuję, że trafimy zestaw 404. A propos wizyty na turfie... znalazłem Cię na filmie z gonitwy 7 tj. WW. Wchodzisz w kadr pomiędzy minutą 4.34 a 4.35.
    http://torsluzewiec.pl/youtube/galeria/168/?from_race_day=5

    OdpowiedzUsuń
  10. u_efa
    Pogawędek nie mam za złe, ale dziwi mnie, że kupujecie domy za moją :):) szóstkę.
    insider
    faktycznie, w gonitwie 7 kamera mnie wyłapała, ale w każdym fakcie jest jakiś omen. Ten czas (bo nic nie ma bez przyczyny) może mówić o tym, że trafię dopiero w Z-434 ale również o tym, że poprawię to co zostało (druga prawie bańka) w Z-435 :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. No wiesz Paweł, moje ... twoje ... nasze))
    A domek fajna rzecz- jedyne 780 tysi, reszta z tej bańki na urządzenie, a co. Choć generalnie (minimalnie) zadowoliłbym się dziesiątą częścią tej bańki.

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci tego z całego serca, pisze zupełnie szczerze.
    Ja miałem swoją niewykorzystaną szansę 2 razy ale widać mnie nie jest pisane..
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm życie co chwila daje nam szanse tylko nie zawsze je zauważamy bo czasami jest to szansa wysokiej wygranej, czasami to jest jakiś drobiazg, np żeby wywołać uśmiech na twarzy :)
    pzdr
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm ...
    Wg mnie szczęście to nie tylko pieniądz i posiadane rzeczy- choć to jest ważne.
    Tak samo jak ważne jest mieć oparcie w rodzinie i przyjaciołach, gdzie dobre słowo, gest czy zwykła męska rozmowa może dać szanse na lepsze chwile :)
    I wierzę, że każdy dobry uczynek wraca do nas
    po wielokroć- natura lubi równowagę))

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  15. to gdzie dinozaury? :P
    może jeszcze dostaną szansę od natury? :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak już będziecie kupować te domy to nie zapomnijcie że mam "białko" agenta nieruchomości :) - z taką właśnie specjalizacją
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  17. witam
    nie wymyśliłem za wiele nad dzisiejszym TG401 ale chodzi mi po głowie zagrzeb 2:+
    :)
    szachista
    ps. co znaczy "białko"?

    OdpowiedzUsuń
  18. szachista
    Tak się mówiło/mówi slangiem na zezwolenie/koncesję = mam na to papiery, białko itd.
    W TG tez nie mam nic oryginalnego. Raczej jadę tanio po kursach
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki za wyjaśnienie :)
    chyba w tym zestawie zaszaleję i pogram na duże ilości bramek :)
    pzdr
    szachista

    OdpowiedzUsuń