środa, 12 października 2011

Z-399

witam

Trochę jestem zawiedziony wczorajszymi sukcesami w TG.
Zagrałem za mało odważnie jeśli chodzi o preferencje i to poskutkowało jedynie remisem z zestawu a przemyślenia były naprawdę doskonałe.
W Estonia v Ukraina jako preferencję przyjąłem 0/12 a u Niemców 3/01 i gdybym nastawił się na to mocniej czy nawet wyłącznie - to otwierało takie zagranie szerokie pole do działania. Zwłaszcza, że był jeszcze jeden mecz, niestety z mojego strachu czy z niefrasobliwości chybiony w założeniach. Mówię o Szwedach w których widziałem trzy wyniki. 2/1 1/0 3/2 czyli jak wiadomo awans bezpośredni do Euro ale w taki sposób, żeby smród się nie rozszedł, że ktoś tam się podłożył itd. Z tych trzech opcjii miałem wybrać dwie jako podstawa i niestety wyrzuciłem 3/2. Chociaż przecież byłem niemal pewny że Holendrzy coś strzelą. I tak to pewne 3/2 poszło wśród innych 6 wyników jako wypełniacz. No właśnie, tutaj tkwi kolejna zagadka. Po co mi było aż 8 wyników w tym łatwym meczu......
Albania v Rumunia ustrzeliłem łatwo (w założeniach 12/1) a i Duńczyków bez problemu.
O meczu Kazachów pisałem już wczoraj. Mieli nie strzelić a ja powinienem tam mieć 0/012 1/123. I byłoby po zabawie :)
A tak trzeba dalej walczyć. W to.
Z-399 14.10 g.20'30"
1 WERDER - DORTMUND 2,84-3,33-2,37
2 BORUSSIA M-GBACH - LEVERKUSEN 2,67-3,27-2,54
3 MAINZ - AUGSBURG 1,66-3,65-5,00
4 STUTTGART - HOFFENHEIM 2,00-3,41-3,54
5 WOLFSBURG - NUERNBERG 2,04-3,37-3,47
6 SCHALKE 04 - KAISERSLAUTERN 1,46-4,15-6,84
kursy z betexplorer
Nie ma się co napinać na Niemców bo u nich możliwe jest wszystko ale w jakiś niewielki wkład wejdę....

pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Witam
    Cierpliwość godna podziwu :) ale osobiście też gram regularnie od długiego czasu
    Zastanawiam się nad złapaniu zestawu gdzie wyniki wydają się oczywiste i wtedy zapolować na szóstkę bo myślę, (nie ma co się oszukiwać) ale zestawy z bombami są trudne do wytypowania maksa.
    Z opcji jakie oferują bukmacherzy nie trafiłem jeszcze właśnie 6 w Totomix i milionera w STS i będę grał to do końca świata albo i dłużej aż trafię trzeba być cierpliwym :)
    Życzę dużo zdrowia i powodzenia w Z-399 :)

    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. witam szachista
    Nigdy nie wiadomo, kiedy kolejka TG okaże się łatwa. W każdej mogą przyjść wyniki na przykład do czwartej opcji w Betfair i wtedy szóstka pewnie padnie.
    Przed rozegraniem oczywiście najłatwiej wyglądają te w których wynik dla gospodarzy można zamknąć jako +/01 bo lub 0 dla gości np 2+/0.
    W taki właśnie, dość łatwy wariant trafił ostatnio gracz ze Szczecina 250K (w zestawie 1)
    Również gratuluje konsekwencji i życzę trafienia obu tych zakładów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałem tą wygraną :)
    ale jak zapewne śledzisz wyniki ligi niemieckiej to potwierdzisz że częstym wynikiem jest 1:1 bądź 2:1 tylko pozostaje kwestia czy mecze te trafią do TG

    szachista

    OdpowiedzUsuń
  4. W tej kolejce 1/1 to w wielu pozycjach punkt wyjścia, chyba tylko poza Schalke.
    Nawet Mainz pozwolił sobie na 1-1 w dwóch ostatnich meczach z Augsburgiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie powiem też mam takie pomysły ale tydzień pucharowy przed nami więc rozterek sporo

    szachista

    OdpowiedzUsuń
  6. witam,
    Patrząc w statystyki to wcale nie 1-1,ani 2-1 nie jest najczęstszym wynikiem gdyż w rozegranych w tym sezonie 72 meczach mamy:
    1 - 0 ||||||||| 9 (12.50%)
    1 - 2 ||||||||| 9 (12.50%)
    1 - 1 |||||| 6 (8.33%)
    2 - 0 ||||| 5 (6.94%)
    3 - 0 ||||| 5 (6.94%)
    0 - 1 ||||| 5 (6.94%)
    3 - 1 |||| 4 (5.56%)
    2 - 1 |||| 4 (5.56%)

    1-1 rzeczywiście wyjściowo można bo nie było w 2 ostatnich kolejkach,
    2-1 nie było w ostatniej
    Psikus może być taki że oba wyniki padną poza obecnym zestawem (gramy przecież 6 meczy z całej kolejki...)

    Pozdrawiam - Qlman

    OdpowiedzUsuń
  7. Qlman
    Wszystko się zgadza, ale statystyki trzeba by jeszcze podłożyć pod kursy w których te wyniki padły. Wtedy ogląd jest znacznie bardziej czytelny. Sporo roboty ale skutek może być piorunujący - milion :)
    Trzeba by zastosować jakieś współczynniki wyników bo mecz Bayern u siebie 3-0 po kursie 1,25 może być równoznaczny z 2-1 w równym kursowo meczu.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. statystyki z trwającego sezonu w przypadku ligi niemieckiej nie muszą potwierdzać statystyk dla tej ligi z lat poprzednich, kilka lat temu w TG dla tejże ligi padła 6 gdzie 5 razy padł wynik 1-1 a w uzupełnieniu było 2-1

    szachista

    OdpowiedzUsuń
  9. To bardzo dobra dla mnie wiadomość, już się witam z 6-ką ponieważ w tej kolejce przyjąłem jako aksjomaty (będą też wypełniacze)
    1/01-01/1-12/1-12/1-12/1-2/01 i w 5*1/1 i 2/1 się mieszczę :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  10. tak jak sięgam pamięcią wstecz nie pamiętam takiego przypadku żeby we wszystkich pozycjach padł taki sam wynik ale może to jest ten zestaw i padnie np 6 razy 1-1 :)
    pzdr szachista

    OdpowiedzUsuń
  11. Po wynikach najczesciej wydaje sie , iz kolejka byla latwa, albo nie do trafienia :) Jednak zdarzaja sie i takie, w ktorych wyniki sa latwe, a wyplata zadziwia. Zaklad #391 ... siedem minut zabraklo (gol Freiburga) i tylko piatka (a jedyna). Takze reguly nie ma. Hpc zdrowie najwazniejsze, ciesze sie, ze nieborak jak na niego przystalo do tylu lezie !

    Pozdrawiam Ufo

    OdpowiedzUsuń