wtorek, 18 października 2011

Nic się nie dzieje

witam

Nie spodziewam się dzisiaj jakiś specjalnych okazji do gry i pewnie poprzestanę na obserwacji wyników TG.
Tradycyjnie wkleję typy Alana na dzisiejszą Conference, ale za bardzo mnie one nie przekonują. Może Gateshead a może i pozostałe dwa ale to trudne mecze i raczej odpuszczę.
http://www.footballconference.co.uk/news/details.php?news_id=5688

Z rosyjskiego hokeja wziąłem również tradycyjnie remisy (X) w Amur (4,50) Nowokuźnieck (4,50) Naftekhimik (4,40) i Ryga (4,40) i jak choć jeden wejdzie to zysk. Nie polecam tego bo głupoty nie warto polecać.

A wczoraj, o jedenastej w nocy latam jak zwykle po kanałach TV i oczywiście musieli mi przypomnieć skubańce to co przykre. Zwyczajne molestowanie. Na SportClub powtórka meczu, no naturalnie - Anderlecht v Standard :):)
Obejrzałem już na spokojnie całe to widowisko i uczciwie powiem, że goście nie mieli szansy strzelić tej jednej bramki. Mógł się jedynie zlitować jakiś zawodnik fiołków i strzelić samobója lub sędzia który był w wyjątkowo słabej formie (nawet zgubił kartki na boisku) mógł coś ciekawego zarządzić. Na przykład odgwizdać gola którego nie było. Innej szansy goście po prostu nie mieli.....

PiS:12'20"
Podszedłem do STS zagrać Albanię (U-17) po kusie 1,75 ale zwykle jak coś przychodzi mi na info to jest już za późno :) Tym razem też tak było i po 1,37 już nie brałem bo to bez sensu przecież.

PiS: 17'05"
Tak jak się spodziewałem, nic się szczególnego dla mnie dzisiaj w grze nie wydarzy więc skupię się wyłącznie na wieczornym (21.30) Turf Paradise
http://www.equibase.com/static/entry/TUP101811USA-EQB.html
A na Albanię szczęśliwie do STS nie zdążyłem bo finalnie zremisowała 1-1.

pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. to musisz pozwać ich do sądu :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. Można i do sądu, za straty moralne :D

    Paweł- jak wezmę dziś tę bańkę to dwie sprawy;

    1- primo, sprzedasz mi ten domek (o marży pogadamy później) ;)
    2- sekundo, przyjeżdżam z szachistą do stolicy, i idziemy razem na wycieczkę po Warszawie - pokażesz nam te wszystkie "magic places" ( Ty jako przewodnik oczywiście)

    No ale najpierw ta "szóstka"

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  3. i oczywiście zagramy w szachy bo jakże by inaczej :) a co do bańki; dziś możesz najwyżej wziąć bęcki bo bańka do odebrania jutro :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  4. wziąłem na dzisiaj po 5 wyników
    a jak wyjdzie, nie mam zbyt wielkich nadziei bo LM nie lubię w zasadzie.....
    1 NAPOLI - BAYERN 0/012 1/12
    2 LILLE - INTER 012/0 12/1
    3 BASEL - BENFICA 0/12 1/123
    4 DINAMO ZAGRZEB - AJAX 1/123 23/1
    5 LEVERKUSEN - VALENCIA 012/0 12/1
    6 SZACHTAR DONIECK - ZENIT 12/0 123/1
    oczywiście nie PP (pełna permutacją ) :)
    jak widać nic specjalnego..
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. insider
    Słyszę o Z-404 niestworzone rzeczy :) a to moim zdaniem będzie zestaw bardzo trudny, jak zawsze kiedy drużyny występują bezpośrednio po pucharach - a tak w niedzielę właśnie będzie...
    Więc ja jestem co do Z-404 pełen obaw
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. oto zestaw Z404 :)
    1-FULHAM - EVERTON
    2-BLACKBURN - TOTTENHAM
    3-MANCHESTER UTD - MANCHESTER CITY
    4-LEVERKUSEN - SCHALKE 04
    5-GRONINGEN - TWENTE
    6-VITESSE - PSV EINDHOVEN

    szachista

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłem sobie taką statystykę na okoliczność wyników w dwóch pierwszych rundach LM i LE ale tylko w meczach trudnych gdzie faworyt miał 50% lub mniej na win czyli w takich meczach co to je zwykle wybiera Mix do zestawów trzecich.
    Interesował mnie głównie rozmiar zwycięstw...
    I tak
    W LM 13 takich meczy
    5x1/1
    2x2/0
    i po razie 0/0,0/1,2/1,3/0,3/1 i 3/2
    W LE 29 meczy
    7x2/1
    3x1/2
    -------
    6x1/1
    -------
    3x0/2
    1x2/0
    -------
    3x1/3
    2x0/0
    i po 1 razie 0/1,2/2,3/0,3/2
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj Paweł
    jak tak patrzę na statystyki jakie zrobiłeś dla LE to bardzo przypominają mi one statystyki trudnych meczy które są zazwyczaj wybierane do TG z ligi niemieckiej
    pzdr
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  9. Typy mojej żony i córki (w takiej kolejności)

    napoli-bayern 1-2, 1-2
    lille-inter 1-1, 2-2
    basel-benfica 1-2, 1-3
    zagrzeb-aja 2-3, 1-2
    leverk-valencia 0-0, 2-2
    donieck-zenit 2-1, 3-1

    u_efa))

    OdpowiedzUsuń
  10. dzisiejsze wyniki TG pachną końcem zabawy w kumulację. Ja bez szans :(
    Nie lubię LM :):)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Im trudniejszy zestaw (404)tym lepiej. Wyniki mają szanse się "wyśrodkować" i złapać rozkład normalny.
    Co do kumulacji to są jeszcze dwa mecze. Pamiętaj, że nie dawno było ponad 150 piątek. Złożenie się 6 najbardziej liczonych meczy to prawdopodobieństwo równe ok. 0,2^6

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Paweł,
    Co do kumulacji to nawet jeżeli teraz ktoś trafi 6-tkę to i tak w puli pozostanie jakieś 700 tysięcy :)
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  13. Własnie nie wiem jak podzielą tą rezerwę. Całości na wygrane chyba od razu nie przeznaczą. Nie znam zasad i chyba w regulaminie ogólnym ich nie ma.
    A co do 6-ki ja wiem, że sporo i tak zostaje ale chciałem trafić i tą bańkę i zaraz po niej poprawkę.... :)
    Oczywiście, że żartuję.
    To los dzieli karty.
    Moje największe jednorazowe zwycięstwo w grze to 66.000. Jako, że było to kilka lat temu może na wartość dzisiejszego pieniądza to więcej. Po prostu więcej różnego dobra można było za to kupić.
    Ale co ma w tym los. No właśnie.
    Była potrójna kumulacja kwinty na wyścigach konnych na Służewcu. Ponad 300.000 i trafiło 5 do podziału.
    Ja trafiłem grając za około 2000 kolega grając 5 ścian czyli wszystkie możliwości a była to zawrotna suma :)
    Ale trafiło też dziecko które z wyścigami miało niewiele wspólnego za przysłowiowe 2zł
    Los dzieli karty.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. coś wiem na ten temat jestem też namiętnym graczem totoligi odkąd sięgam pamięcią i największą wygraną jaką miałem to było około 32 miliony :) fakt że to było przed denominacją ale po przeliczeniu na dzisiejszą kasę chciałbym trafić tyle przynajmniej raz w tygodniu, ciekawostką jest to że nie trafiłem 13-nastki ale 2 11-nastki i to przez patriotyzm bo w pucharze lata postawiłem na ŁKS a trafiałem już i 13-nastki które płaciły dużo mniej
    konie... hmmm też jestem ich fanem i gram regularnie szwedzkie kłusaki i tam w zasadzie na główne wygrane są miliony złotych i pamiętam kumulację 33,5 miliona i wyobraź sobie że trafiłem 7 na siedem gonitw :) fakt że wygrana nie przekroczyła 2 tysiaków ale dla mnie liczy się trafienie maksa w jakiejś grze, nawet w fortunie trafił mi się expert i tak jak pisałem wczesniej to upolowania pozostały 6-stka w TG w totomixie i milioner w sts :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  15. no i Szachtar z Zenitem załatwiły sprawę kumulacji

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o mnie to ja odkąd pamiętam najbardziej preferowałam grę u bukmachera https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie który moim zdaniem ma najlepsze oferty. Tym bardziej, że ja lubię obstawiać mecze niższych polskich lig i właśnie tam bez problemu mogę znaleźć te zdarzenia.

    OdpowiedzUsuń