sobota, 15 października 2011

Wielka Warszawska

witam

Dzisiaj zacząłem od:
coś trzeba od nowa pozaczynać i powoli uzupełniać budżet.
Wczoraj rozsypała się już niemiecka 6-tka w TG ale grałem cienko i mniej żal.
Opisywałem sobie, że Werder "Brama" to nic wielkiego i tylko doskonały układ spotkań dał im 2 pozycję w tabeli. Wygrali 4 mecze na 4 u siebie ale z drużynami (16,15,18,10) z tabeli. I tego 0-2 nie sięgnąłem. Szkoda.
Jutro Wielka Warszawska na Służewcu i po raz pierwszy na jesieni wybiorę się na tor. Trzeba wypić piwko z kolegami i pokazać się w dobrej formie.
Wyścigi tak podupadły, że programu nie da się kupić. Nawet za siemięrżnego komunizmu gazetki wyścigowe były w każdej budce ruchu. Teraz można w ruchu wypić kawę lette. Takie czasy i obyczaje.

PiS:12'55"
Przeskanuję jeszcze taki do pary, żeby tamtemu nie było smutno..



http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/brak-znamion-przestepstwa-ws-flagi-jihad-legia,1,4880652,region-wiadomosc.html

PiS:20'00"
Dobry dzień dzisiaj i szkoda, że nie grałem angielskiej (prócz singla Huddersfield)
u_efa ustrzelił Flotę, Alan zgubił komplet treble w 91 minucie ale i tak nieźle. Mnie się udało połknąć oba zeskanowane kupony ze Słowenią (5-0) Kalju (3-0) Ludogorets (4-1) Niemcami (1-0) i Flotą :)
Żal angielskich jak napisałem ale obraziłem się na nich niedawno i chyba niepotrzebnie. Kilka moich drużyn wygrało a ja ziewam. Najbardziej mi żal Plymouth Argyle, ale także Wrexham, Cambrodge, Swindon, Luton, Crawley i West Ham czyli tych co to ich często wstawiam do boksów.....

powodzenia

6 komentarzy:

  1. http://www.portel.pl/live.php?id=58

    Tekstowy "live" do meczu Olimpia - Flota

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  2. Flota 1 - 24`Tomasik

    OdpowiedzUsuń
  3. Flota 2 - 40` Ostalczyk

    OdpowiedzUsuń
  4. widzimy, widzimy
    Ja to jak ten dozorca z "Alternatywy 4". Najważniejsze to dobrze się "podczepić" :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Olimpia 1 - 62` Koczon

    Podczepić hehe))

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  6. Flota 3 i w zasadzie już po meczu

    u_efa

    OdpowiedzUsuń