sobota, 1 października 2011

to już październik

witam

Psia mać, ale ten czas leci.
To niesamowite ale za chwilę znowu zima i puknie następny roczek.
A przecież:

to było tak niedawno :) lata 70-te ubiegłego wieku......

Zlikwidowali mi przydomowe Milenium jakiś czas temu i teraz coraz bardziej to odczuwam. Nie chce mi się jeździć na JPII do punktu bo to niby nie tak daleko ale jednak kawal drogi.
A tam rano bułgarskie Beroe stało po 3,80 i miałem wstawić to do rozpisu ze słynną podpórką X.
Są tam też skoki (LGP w Hinzenbach) których gdzie indziej nie uświadczysz. Już się od skoków powoli odzwyczajam a przecież tak niedawno grało się to do bólu....
No nic, będę składał kupon z tego co zostało a może wskoczy znienacka jakaś ciekawa RK.
Jak wyśle to zeskanuję...
a póki co pobrałem dla jaj,
Dynamo Mińsk v Atlant X 4,60 (stake 0,5/10) (result 2-2)

PiS:16'00"
Zagrałem dokładnie to co napisałem w komentarzach. Już nie skanowałem ponieważ po pierwsze dopiero wróciłem a po drugie kuponów jest kilkanaście. Mix ma bowiem taki głupi system że 2/4*5/10 na przykład kosztuje sporo, a jak rozbić to na 6 kuponów po 2 pewniaki to można to samo puścić za grosze.
Oby było co wklejać po kolejce bo jakoś nie mam przekonania...
powodzenia

10 komentarzy:

  1. To Ty na zdjęciu:)? czekamy na skan kuponu

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra mocne :) heh!
    Paweł, nie poznaję, nie poznaję ;)

    Mnie dziś wypunktował sts - nie dość, że z godzinkę składałem kupony (www) to na miejscu okazało się, że och nie przyjmują bo im się system poszedł kochać ... z pamięci i na pałę skreśliłem kilka rzeczy, Lech, Aston, Wrexham, Leeds, Gateshead, i jakiś angielski under

    Bywa.

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciu, ja :)
    A extra mocne, no takie były czasy. Playersy kupowało się od czasu do czasu u szatniarzy w hotelach a z win masówką był "kordiał"
    Dodam, że nie było jeszcze komputerów :):) a kolorowy telewizor "Rubin" to był sprzęt ekskluzywny.
    Pierwsze kompy to Atari i Commodore :):) to były przeboje....
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Paweł prosimy o skan kuponow. Jakiś niecierpliwy dzisaj jestem

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie byłem, dopiero się ubieram :)
    sorki
    Ale nic specjalnego nie wymyślę,
    Crawley i Luton w złączce
    Bristol Rovers
    te trzy Alana Wrexham, Gateshead, Grimsby wszystkie w rozpisie jednak
    nieco lżej Oxford
    chciałbym West Ham w derbach z CP ale ostatnio coś Crystal za dobrze gra i sam mnie wiem czy wstawić
    Peterborough chyba wezmę
    Może Mansfield X2 w boksach 2/3 (XXX-222)
    i tam w tych boksach Kaflavik z islandii 1X
    Beroe 3,80 już mi odpadło,
    chyba tyle, może jak zerknę na azjany jak juz będę wychodził :) to coś dostawię
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiam się też nad underami w
    Aston Villa (ost 5/5) i Blackpool (4/4)
    Wednesday mi chodzi po głupiej głowie, ale Hartle jeszcze nie przegrał i raczej nie wezmę.
    Rad Belgrad po 1,80
    Ross ze szkocji może
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Paweł wklej ten skan juz. Dlugo trzeba czekac?

    OdpowiedzUsuń
  8. summary
    tragedii nie ma ale bez rewelacji
    złączka Crawley-Luton weszła dość łatwo (1.89)
    Bristol Rov mnie załamał podobnie jak Peterborough - jakieś ciemniaki
    Alan trafił 2/3 więc bez straty
    West Ham i Mansfield - remisy co podpisuje układ, szkoda, że wycofali Beroe bo to dawało XXX
    Kaflavik wygrał i Ross też 4-0 i jeszcze Oxford
    Z u/o jedno na plus drugie na minus - jak dla mnie to bezsensowna gra i po co się w to mieszam
    w sumie tak sobie, raczej na lekki plus
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. A plusy tym bardziej, że Mińsk z Atlant 2-2 w ostatniej minucie :) i FT

    OdpowiedzUsuń