czwartek, 20 października 2011

Z-402

witam

Jedziemy po milion, chyba, że się znowu wywiną :)

TOTOLOTEK-TOTO-GOL
Z-402 20.10 g.19'00"
1 HAPOEL T-AVIV - PSV EINDHOVEN 4,60-3,70-1,92 (1,94-2,00)
2 RAPID BUKARESZT - LEGIA 1,97-3,60-4,50 (1,84-2,10)
3 FC ZURICH - LAZIO 3,35-3,55-2,34 (2,08-1,89)
4 ODENSE - TWENTE 4,00-3,65-2,06 (1,96-2,00)
5 STURM GRAZ - ANDERLECHT 3,60-3,45-2,24 (1,95-2,00)
6 CLUB BRUGGE - BIRMINGHAM 1,79-4,00-5,10 (2,02-1,96)
kursy z giełdy, w nawiasach u/o....
Pomysły mam szatańskie, prawdopodobnie wspólnicy mnie wyśmieją :)

od rana będę tutaj dopisywał ewentualne newsy, jesli będzie coś ciekawego....

PiS: 10'00"
Home v Etolie 1 1,95 (result 2-1)
wczoraj Singapur łatwo wszedł na kuponie więc może dzisiaj to.
http://www.bari91.com/soccer_clubs/compare/Home_United_vs._Etoile
na lekkie rk, w singu 1,70 ale wyglada na trudny mecz, czyli wyłącznie do rozpisów....

powodzenia

21 komentarzy:

  1. cześć Paweł :)
    i wciąż jesteśmy w grze o milion :)
    tak się zastanawiałem nad tym co grasz, wiem że nie grasz sam ale ciekawi mnie kto ustala co zagrać? oczywiście jeżeli nie jest to tajemnica :)
    pzdr i powodzenia
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć szachista
    Zwykle ja coś proponuje i reaguję na sugestie. Na burze mózgów nie ma po prostu czasu a przecież wiadomo, że jak typuję to robię to w najlepszej wierze.
    Zresztą tutaj (w toto-gol) nie ma mądrych. Są tylko fartowni bądź nie. Szczególnie w trzecim zestawie w którym są zwykle bardzo trudne mecze.
    A kiedy nawet trafi się łatwiejszy to i tak postawienie podwójnego pewniaka 3/01 to wyniki które mają w granicach po 5-6% szansy.
    Czyli szansę praktycznie minimalną do naszych oczekiwań :) bo wsadzamy w taki typ czasem sporo kasy z pełnym przekonaniem....
    Swoich sugestii, wybacz, przed 20.00 nie podam ponieważ TG to w zasadzie konkurs z nagrodami :) a nie zwykłe zakłady wzajemne które nie są tajemnicą i jak widać na blogu chętnie się nimi dzielę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no spoko :) nawet nie przyszło mi do głowy pytać, patrząc na zestaw widać że nie będzie łatwo wytypować 6-stkę ale mogę się mylić i oby weszło to co któryś z nas wymyśli :)
    Paweł miałbym prośbę, możesz wrzucić wysokości wygranych totoligi zestaw inne?
    pzdr
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  4. Pula na wygrane: 1941.30 zł

    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■0 wygranych II stopnia - po 0.00 zł
    ■3 wygrane III stopnia - po 215.70 zł
    ■55 wygranych IV stopnia - po 23.53 zł

    to zestaw Z-2 1024
    Nie wiem czy ten nazywa się "inne" ale to ten z Barnley-Burnley na 1 pozycji
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa totoliga :) źle przeczytałem, z pośpiechu
    za chwilę

    OdpowiedzUsuń
  6. Pula na wygrane: 15513.60 zł

    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■4 wygrane II stopnia - po 1616.00 zł
    ■72 wygrane III stopnia - po 53.86 zł
    ■606 wygranych IV stopnia - po 8.53 zł

    kolejka z Napoli v Bayern w 1 pozycji

    OdpowiedzUsuń
  7. szachista - dzięki za piękną przygodę intelektualną, dawno nie oglądałem zestawu ukochanej 13-ki.
    Praktycznie w totoliga nie wchodziłem, i szkoda że to tam nie ma miliona do podziału.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest dokładnie to :) dzięki, aż szkoda że nie wrzuciłem tego w mój rozpis bo 12-nastka była do ustrzelanie a tak za 4PLN ustrzeliłem 9 trafień to i tak sukces, ale nic to kumulacja urosła i zastanowię się co zrobić z tym zestawem :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety w totolidze taka kumulacja jest raczej nie możliwa, największa jaką widziałem to było coś około 300 tysiaków :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  10. W toto-lidze 1.594.323 kombinacje
    w toto-gol 16.777.216 kombinacji
    aleśmy się porwali na zdobycie trudnej góry, jakby jakieś k-2
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. trzeba sobie stawiać wysokie szczyty do zdobywania a że coś po drodze się uda zdobyć to nasz zysk :)
    szachista

    OdpowiedzUsuń
  12. oby Ci Legia nie weszla!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Siakiś zawistnik się tu pojawił? :)

    Paszoł .... sio))

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kończy grube kupony, jego prawo.
    Może grał że Standard nie strzeli i też dopingował - w grze to normalne przecież.
    A jak Legia wygra też się będę cieszył przecież.
    Pieniądze to nie wszystko.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Bruggia pozbawiła mnie nadziei na milion...
    1-2 :):):) dajcie spokój z 2-ligowym Birmingham
    a strzelili jako pierwsi chyba w 4 minucie i zapowiadało się że będzie spacerek, tak to się kończy często....
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  16. nie załamuj się :))

    kolejna szansa już niedługo bo pewnie 6 nie wpadnie ;) z tego co obserwuje :)

    powodzenia !

    pozdrawiam buldog!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bruggia 1-2

    Paweł, uciekłeś od angielskiej piłki, no to się wkurzyła i sama przyszła do Ciebie :):):)

    chyba czas zobaczyć co tam ciekawego Z403
    Pozdrawiam (Qlman)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jasne, 6-ki nie powinno być, chyba, że jakaś na chybił-trafił.
    Ale już te próby zbyt długo trwają i zaczynają mnie męczyć te emocje :)
    Żartuję oczywiście.
    Dalej trzeba próbować i wreszcie to trafić.
    Może się uda komuś z tego bloga. Oby
    Niekoniecznie mnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. No pięknie, tego się nie spodziewałem.
    Wspaniale nasi grali i Legia i Wisła wygrały.
    Brawo nasi !!!
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  20. Pula na wygrane: 19247.95 zł

    ■0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    ■2 wygrane II stopnia - po 2405.90 zł
    ■88 wygranych III stopnia - po 54.68 zł
    ■1461 wygranych IV stopnia - po 6.58 zł

    Ale się ludziska znają. Ja nie trafiłem nawet trójki....
    Trzeba się będzie na jakiś czas wycofać z tej gry. Strata cennego czasu zbyt duża do osiąganych wyników

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń