sobota, 22 października 2011

Sny

witam

Dopiero wstałem i powinienem podzielić się pewnym info które mnie nawiedziło w nocy.
Jest faktem, że ostatnio Alef Stern o którym tutaj wspominałem, a który powiedział, że wiele wizji przychodzi do niego we śnie - mocno się pomylił. I co do wyników wyborów i co do innych, bardzo nieciekawych spraw. Ale o to mniejsza. Mógł mieć słabszy dzień (czy noc) i stąd takie efekty.
Ja natomiast widziałem minionej nocy trzy wyniki. Wyraźnie i jednoznacznie. I jeśli choć dwa z nich, no nawet jeden, przyszedł do mnie prawidłowo to już będę się mocno zastanawiał jak to (te wizje) w przyszłości wykorzystać :)
Żeby nie przedłużać i rozładować napięcie to:
pozycja 2 wynik 0-1
pozycja 3 wynik 3-1
pozycja 4 wynik 3-1
Wiadomo o jakie pozycje chodzi.
Dalej widocznie skończył się przekaz bo nijak kolejnych rezultatów sobie nie przypominam ale te trzy to i tak dobrze. Dodam, że nie wszystkie z nich miałbym trafione na Z-403 co tylko mnie utwierdza w przekonaniu, że powyższy obraz nie był jedynie bezczelnym chciejstwem.....
Jako, że to tylko wizja - typy mogą być całkiem chore. Ale kto wie, kto wie....
Tyle na początek.

PiS: 15'25"
Za wiele to ja się dzisiaj jeszcze nie nagrałem
Z Anglii a właściwie Walii wziąłem
Wrexham v Newport 1 1,70
choć to pewnie będą zacięte walijskie derby i "żelaźni" będą mocno bronić.
Z Peru
Leon de Huanuco v Melgar 1 1,45
Z Boliwii
Potosi v Aurora 1 1,65
Z Rumunii
Gaz Metan v Maramure 1 1,60
I lekko za stawkę 0,2/10 senne wizje hardcore...
Stuttgart 2,60
Hertha (-1,5) 3,81
Kaiserslautern (-1,5) 3,79
ako !!!! 37,54....

PiS: 17'45"
Teraz wybieram się na lekką popijawę więc tak do jutra mnie nie będzie :)
Nostradamusem okazało się, że nie jestem póki co - i sny można sobie w buty włożyć chyba żeby założyć, że Nostro był lekarzem a ja się właśnie wyleczyłem z wiary w nocne widziadła. Dobrze, że chociaż tanio się obeszło (0,2/10).
W TG kończymy max czwórki bo Hertha chybiona całkiem i wynik zaczynałem od 1-1 w górę a szansa na 5-kę zwaliła się w 84 minucie w Nuernberg gdzie 2-1 jeszcze nam mocno pasiło, trudno.....

powodzenia

14 komentarzy:

  1. no niemiecka zlitowała się wczoraj nad amatorami TG - banalne 1-1 i wszyscy żyją do 1530...


    ruster

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć ruster
    Wynik łatwy ale jako sam wynik (1-1)
    W kolekturach popularny był jednak wczoraj away win (1X2) i wiele kuponów graczy wylądowało jednak w koszu.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Co dziś Alan? Co dziś Paweł? Co dziś rafałek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Alan coś śpi jeszcze, szukałem nawet na facebook ale ja tam zielony (nie udzielam się) więc może tam coś głębiej można wyczytać
    http://en-gb.facebook.com/people/Alan-Alker/1757691699
    to chyba ta strona.
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. no i macie swoje czwórki, banałem się zaczęło, banałem zakończyło, chyba nie będzie szóstki, żadnego "+" w zestawie ale z drugiej strony było 0-0, które raczej nie cieszy się powodzeniem

    ruster

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgodnie z umową:
    1 FULHAM-EVERTON 21/0; 2/1; 1/1
    2 BLACKBURN-TOTTENHAM 1/02; 0/1; 2/1
    3 MANCHESTER UTD-MANCHESTER CITY 21/1; 2/0; +/1
    4 LEVERKUSEN-SCHALKE 21/1; 1/0; 0/1
    5 GRONINGEN-TWENTE 1/2+; 0/2; 0/1
    6 VITESSE-PSV EINDHOVEN 0/12; 1/2; 1/1

    OdpowiedzUsuń
  7. Hpc Hertha tez mnie wyleczyla, wystarczyl jej 1 gol i zamiast 4 piatek... Wyniki niby banalne, a jednak ;)

    Kosmita

    OdpowiedzUsuń
  8. Czesc
    No to miałeś niezłe emocje. Coś wiem o czekaniu na tę jedną bramkę....
    Szczecin rulez
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mylisz się i to bardzo!!!
    ALEF STERN DOSKONALE PRZEWIDZIAŁ WYNIKI WYBORÓW PARLAMENTARNYCH 2011!!!

    Ciekawe jak To zrobił?

    W dniu wyborów 9 października o godzinie 17:01 czyli na 4 godziny przed zamknięciem lokali wyborczych opublikował notkę na tablicy Facebooka

    "Na mieście mówią, że koszule w pisaki są za 32 PLN, a gładkie polo za 38 złociszy. A jutro się okaże w promocji, że można je było kupić taniej. Kto wie po ile kocia skórka? A jak stoją swetry dla leworęcznych? Bo płaskie ustrojstwo lutowane widziałem po 8 złotych."

    Czyli PIS 32 % PO 38% a PSL 8 %!!!

    w rozmowie prywatnej spytałem go jak przewiduje wynik Palikota i SLD
    odparł że kocie skórki około 9-10% i że Lucy in the sky with diamonds podobnie jak ustrojstwo lutowane na płasko czyli 8%.

    Czyli 9-10% Ruchu Palikota i 8 % SLD!
    Dysponuje dowodem w postaci screenu ekranu komputera.

    Wyniki wyborów, które podała PKW są następujące.
    PKW ALEF
    PIS 29,89 % 32%
    PO 39,18 % 38%
    PSL 8.36 % 8%
    RP 10,02 % 9-10%
    SLD 8,24 % 8%


    Ciekaw jestem jak to Alef zrobił, że był lepszy niż ośrodki badania i sondaże? Pomylił się tylko jeśli chodzi o PiS ale tylko o 2% generalnie przewidział dokładnie wyniki. JAK????????

    OdpowiedzUsuń
  10. Czesc
    To bardzo ciekawa informacja.
    Ja opierałem się głównie na jego wywiadzie z "fiatowcem" który był opublikowany na Nowym Ekranie.
    I głównie miałem na myśli te rzeczy o których przestrzegał, związane z metrem i Dworcem Centralnym jako, że mieszkam ze 300 metrów od tego miejsca. Dlatego też 6.10 nie wychodziłem praktycznie z domu. Lepiej chuchać na zimne, nieprawdaż.
    Zwłaszcza jak się czytało jego książki, bo choć są bardzo trudne w czytaniu to jednak zastanawiające.
    A z facebookiem, kurcze, gdybym to wyłapał to było sporo do zarobienia u bukmacherów.
    Jak Kaczyński został prezydentem to płacili 4,40 i tyle grubo wyłapałem :)
    Stare, dobre czasy
    Thx za ciekawe info.....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Stern zamieścił też info za kogo ile płacą.

    Najwięcej zarobimy, jeśli postawimy na PJN – za każde 100 zł dostaniemy 44 052,93 zł. Taka sama suma postawiona na zwycięstwo RPP da nam 7034,40 zł, na PSL – 6594,75 zł, na SLD – 6594,75 zł, na PiS – 228,62 zł i na PO – 123,10 zł. Czyli stawiając na PO można było zarobić 23,1 %.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasne, ale u bukmacherów były też pojedynki pomiędzy poszczególnymi partiami.
    I tak za przewidzenie zwycięstwa PSL nad SLD czy RP nad SLD były już do zarobienia ciężkie pieniądze.
    Poza tym były ustawione linie procentowe under/over i tutaj też mnożąc jednych przez drugich były do zgarnięcia wielokrotności postawionych przykładowo 100zł.....
    Gdybym ja to wszystko widział wcześniej :)
    to bym za postawiony w zakładach dom miał teraz całą ulicę.
    Zwłaszcza, że w takie rzeczy jak umiejętność przewidywania, czy wizje - jakoś, pewnie nieracjonalnie, ale mnie przekonują.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko po co mi ta ulica :):)
    Miałbym tylko kłopot...

    OdpowiedzUsuń
  14. Znalazłem wizję Alefa z 24 marca 2011 roku. Zamieszczam link i tekst w całości bo to jest frapujące:
    "KOŃCA ŚWIATA NIE BĘDZIE W 2012!!!
    Muszę zawieźć(ść) wszystkich specjalistów od spiskowych teorii dziejów. Majowie się pomylili. Dokonałem obliczeń. Końca świata w 2012 roku nie będzie. Nie dajcie się więc nabijać w butelkę cwaniakom, którzy robią na Was interes!!!

    Mój komunikat oznacza tylko tyle, by przygotować się na sztucznie wywoływane niepokoje i kryzys. By nie dac się podpuścic do zamieszek i przelewu krwi. Bo zbliża się dzień kiedy KOSA przyjdzie zebrać trochę KOŚCI, w mysl zasady dziel i rządź, a przy okazji TNIJ. Walcz i bij. Znów tak jak to w Poli przed laty Wam opisałem NIemiec z Lambeth Walkiem przyjdzie krokiem marzowym pod Warszawę. Co więcej takim terminem będzie dzień sześciu kijów samobijów . Taki dzień of poppies. Mam na ten temat, na ten rok w głowie maszynopis. Po wyborach parlamentarnych, które wygra PO co Was tu zaskoczy.. A zaskoczeniem największym za czym stoją oczy stanie się wejście do sejmu Ruchu Palikota.Poprzedzi je niejedna mokra robota. Czeka nas też na nowo odwracanie uwagi od spraw ważnych, poprzez powrót starych zastępczych tematów. Aborcji i in vitro. Ale hitem będzie pytanie Gdzie jest Krzyż? Heatrhrow.I wojna o krzyż w Sejmie. Kaczynski nie bedzie premierem. Umrze matka Hillary Clinton. Grecja zbankrutuje. Zabiją Kadafiego i najadą Libie. Unii nie uratują, a na spekulacjach na euro zarobią NIemcy. Jackowskiemu nie będą się sprawdzały przepowiednie. A Jerzy Urban znów pokaże, że ma coś do powiedzenia w polskiej polityce. Komorowski niespodziewanie dostanie jakąś niespodziewaną nagrodę. W wakcej będzie się mówiło o Paprykakach, ale to nic nie pomoże Kaczyńskiemu. Kubica wróći do jazdy. Samolot o mały włos nie rozbije się w Warszawie. Udaremnione zostaną planowane zamachy w warszawskim metrze. Na północy na wyspie Utopia dojdzie do strzelaniny. Ale to wszystko materialna strona życia. A co jest z drugiej strony księżyca? I tak nikt nie wie. A najbardziej wszystkich zaskoczy, kiedy Andrzej Lepper wytrzeszczy na linie oczy. Będzie to sprawka wahadła. Które zmiata i miażdzy za pomocą imadłą i szpadla. Bo wie że łże, że to nie był Krauze. Tusk kieliszka w końcu odstawi na stół blatu, choć karty znaczył i ma same atu w yśle go do Senatu. W Sejmie za to niespodzianki. Polak Węgier. Dwa Bratanki. Mężczyzna kobietę udając, nie czakając bo kobieta nie zając, pokocha orientacji homoseksualnej biedronkę wygrzewającą się pod słonkiem. I wypiją razem Kakao z murzynkiem Bambo zagraja w Makao. Ale i tak będzie mało bo się wreszcie okaże że światło jest wolne jak ślimak na astostradzie. I ze mysli z przyszłości i przełości tego i innych wszechśiwata pedzą szybciej niż mysli mój tata. Że wszystko się stwarza, choć wcale tego nie ma, ale na inne rozważania to temat. Stąd wiem, że w odpryskach z równoległych światów. takich jak ja są miliony AS`ów. No dobra, ktoś mnie jeszcze pyta kto dostanie Nobla. Powiem, że co ma być to będzie, nie dbając więc o formę powiem krótko Tomasz Transformer.

    Alef Stern
    http://alefstern.nowyekran.pl/post/7949,konca-swiata-nie-bedzie-w-2012

    Mnie to zaskoczyło dziś bo zobaczyłem jego komentarz apropos awaryjnego lądowania samolotu w Warszawie i wczytałem sie przypadkowo w ten teskt. To wszystko się dzieje i sprawdza na naszych oczach!!!!

    OdpowiedzUsuń