wtorek, 25 października 2011

Na nudę - coś z Anglii

witam

http://www.youtube.com/watch?v=CH3uz-qWsqk

Zacznę od rosyjskiego hokeja i typów których nikomu nie polecam a które sam lekko pogram z przyzwyczajenia. Był taki okres kiedy przyniosły mi sporo zadowolenia :) finansowego i tak mi zostało.
Gram je lekko, można powiedzieć śladowo, ale właśnie o ten ślad tutaj mi chodzi.
Dzisiejsze wybrane remisy (X) to Omsk (4,20) w meczu z Magnitogorskiem, Barys (4,60) w meczu z Amurem i Dynamo Moskwa (4,30) w potyczce z SKA.
Wejdzie choć jeden i plusy. Wystarczy.

Z Singapuru chyba wezmę:
Geylang v Tampines 2 1,60 (STS) (result 0-2)
a nad Anglią mam zamiar chwilę jeszcze popracować, ale rzucił mi się w oczy:
Shrewsbury v Accrington 1 1,80 (result 1-0)

Mam dzisiaj sporo roboty poza sportowej a od 16.00 już wyżerka wzrokowa i emocjonalna w Istambule, ale jak coś wyszukam to dopiszę do tej notki...

PiS: 22'50"
W zasadzie w Anglii nieźle, ale najlepsze 2/1 Hoffenheim (pojedynczym wynikiem na kuponach TG) - tyle, że tanio zagrane bo puchar i Szwajcaria...Teraz szkoda.
Żal też Radwańskiej. Nabiegała się 2,5 godziny, miała szanse ale widzieliśmy to wszyscy.
Po tym dzisiejszym maratonie słabo widzę jej szansę z właściwie wypoczętą i silną Kvitovą.
Turf Paradise - dzisiaj pod górkę, co tam górkę - górę jak Everest. Chyba czas spać :)

powodzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz