piątek, 30 września 2011

jesienne otwarcie

witam

Sporo czasu kosztuje mnie analiza i rozpisywanie kuponów w Toto-gol.
Ale nie tak dawno pisałem o konsekwencji więc trzeba się przemóc i pocierpieć.
Prócz niemieckiego meczu Kaiserslautern v Stuttgart z oferty T-G, dopingował będę dzisiaj:

Macclesfield v Swindon 2 2,28 (stake 2/10)

http://www.youtube.com/watch?v=NTrX5vM3IMw&noredirect=1
dżihad = dokładanie starań, wysiłek

Typy Alana
http://www.footballconference.co.uk/news/details.php?news_id=5573
Dzisiaj w 100% pokrywają się z tym co i ja zaznaczyłem. Czy to dobrze wróży ? nie wiem....

PiS: 23'00"
Cienki ten Swindon :(
Dobrze że chociaż zacząłem tym Stuttgartem TG choć wolałem 0-1 (założenie). Za to 0-2 trudniejsze i wpływa na wartość zestawu...
powodzenia

2 komentarze:

  1. Nie ma w tym jakiejś sprzeczności, że Alan (pracownik BSQ) poleca do grania Wrexham, a z drugiej strony BSQ łapie riska na Wrexham oferując na ich zwycięstwo najwyższy kurs na rynku, praktycznie na poziomie BF lay ?!

    OdpowiedzUsuń
  2. cenna informacja o BSQ
    Tym niemniej nieźle mu te typowanie idzie i póki co warto się pochylić nad jego typami, co nie znaczy, że nie sprawdzać i nie traktować bezkrytycznie..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń