piątek, 23 września 2011

Konferencja

witam

Są już typy Alana i muszę sprawę dogłębnie przemyśleć.
http://www.footballconference.co.uk/news/details.php?news_id=5528
Zasadniczo miałem zaznaczony lekko Kettering (Bath złapało ostatnio 2 czerwone kartki i będzie osłabione) ale typy są kontrowersyjne :) Ale kto wie....
W Holandii 2, dzisiaj początek siódmej, przedostatniej serii periodu.
Eidhoven spotka się ze Zwolle i goście wydają się być lepsi ale mecz raczej nie do gry.
Powinien za to wygrać trzeci w tabeli Willem II ale kurs na away win bardzo mizerny.

To pierwsza wstawka. Późno wstałem ponieważ rozpisywałem tą 6-kę w Toto-gol do późna w nocy ale było warto....:)

PiS: 13'45"
Wysyłając Toto-gol, wziąłem też taką tanią kartkę :)


PiS: 19'10"
Wieczorkiem postawiłem też kupon w STS
Kilka pozycji z porannej wyprawy +
Dover v Hav & Wat 1 1,60 (0-0)
Basingstoke v Fairnborough 1 1,95
Enskede v Smedby 1 1,45 (szwecja) (result 1-1)
Gryndavik v Fram X2 1,63 (to niepotrzebnie) (1-2)
Agovv v Willem 2 1,45 (result 2-1)
Hayes v Gateshead 2 2,15
A wszystko na pewniakach
Waldhof v Alzenau 1 1,65 (result 4-0)
Bangor v Newtown 1 1,20 (result 4-0)
KR v Fylkir 1 1,22
livescore tutaj:
http://en2.7m.cn/pk_live_en.aspx

pozdrawiam

1 komentarz:

  1. witam, dzięki za dodanie do 'typerów'
    Pierwszy dzien za mną:) fix wszedł co najwazniejsze:) . reszta nie jest zła.. Spokojnej nocy

    OdpowiedzUsuń