poniedziałek, 5 września 2011

Trele morele

witam

Właśnie skończyłem dziewiątą i póki co ostatnią serię chemii. Teraz czekam na tomografię i okaże się wtedy czy ten gad - nowotwór dał mi spokój czy nadal się panoszy jak po swoim.
Do tomografii miesiąc więc wymyśliłem sobie:
http://test.amigdalina.com.pl/?tag=gorzkie-pestki-moreli
Właściwie to nie ja wymyśliłem a sprawa krąży po internecie w przeróżnych blogach i opracowaniach więc czemu by nie spróbować. W małych dawkach chyba nie zaszkodzi.
Generalnie, czytając te zdrowotne fora człowiek uświadamia sobie jak fatalnie się odżywia. Z drugiej strony, gdyby tak stosować się do dietetycznych zaleceń to co to za życie :)

Dzisiaj poniedziałek, więc czas żeby odmienić coś w bardzo nieudanej ostatnio grze. Przemyślałem sobie głęboko sprawę i postaram się zaskoczyć. Jest niedopuszczalne :) żebym miał miesiąc do tyłu. To się po prostu więcej nie może zdarzyć.....

PiS: 12'20"
Skasowałem na razie wiszący tu przez godzinę "rewolucyjny rozpis" bo muszę nad nim jeszcze trochę popracować. Nie wygladał jeszcze tak jakbym chciał.....


pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Dzień dobry - co oznacza skrót "hpc"

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Właściwie to zwykły nick jakich miliony i teraz już nic nie oznacza.
    W 2001 roku kiedy zaczynałem pisać na mecz.pl miał w zamyśle stanowić początek działalności gospodarczej pod tytułem:
    Hazard Partner Club stąd ta nazwa.
    Wiesz, kilka kompów w leasingu, kilkanaście zręcznych kolegów od wyszukiwania rk i dowalenie bukom :)
    Na tą skale nic z tego nie wyszło, każdy wolał na własną rękę.
    To były czasy kiedy ta rzecz miała sens, teraz to już se ne vrati
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń