środa, 14 września 2011

netii wina



witam

Po czterech miesiącach bez problemu, w Netii znowu się coś dzieje i od dwóch dni mam spore problemy z połączeniem. A w takim wypadku więcej czasu na relaks. Wczoraj w parku :)
A żeby coś było na rzeczy polecę dzisiejszy mecz
Pelikan v Wigry X 3,20

Czekając na dokończenie LM-Totogola :) cdn niebawem....

finalnie nędza: 2 czwórki 26 trójek, - piątkę dawało 1-2 w Villareal lub 2-0 w Bazylei, było blisko, właściwie wszystko rozgrywało się o jednego gola. Przyczyna to trafione tylko jedno podwójne założenie. W sumie trafione wszystkie wyniki ale pełna permutacja z tego co wstawiałem kosztowała 10.800. Niby było warto :)
powodzenia

6 komentarzy:

  1. Ile wyników "związało" w toto?
    Mi jak narazie 3 i czekam na 2-0 Basel, i 2-1/0 lub 0-1 Villa

    Jak u ciebie Paweł?

    u_efa z pracy

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Również mam tylko trzy "związane" (choć trafiłem wszystkie cztery) ale taki los skróconych rozpisów (21600 linii na 764 liniach:)
    Tyle, że szerzej kończę ale będę Ci dopingował
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... czemu zakryłeś ostatnie dwa mecze? :)
    Ma to jakiś związek z przesądami czy cuś?

    Ja też trafiłem wszystkie cztery, ale związały trzy, grałem pięć kolumn, z dwoma podpórkami + jakieś dziwadła :)
    Jutro może w pracy zeskanuję, kupon za 10 zł :)
    Zresztą "system" podpatrzony w jednej z Twoich notatek.

    u_efa z domu (nie pamiętam hasła do profilu )

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesądy przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie można szykować się na czwartek :)
    0 wygranych I stopnia - po 0.00 zł
    13 wygrane II stopnia - po 416.60 zł
    401 wygranych III stopnia - po 13.50 zł
    3644 wygrane IV stopnia - po 2.97 zł

    Pozdrawiam
    stały czytelnik

    OdpowiedzUsuń
  6. Thx, dobra wiadomość, choć liczyłem na trochę większe wypłaty.
    Już się biorę za jutrzejszy zestaw.
    I od razu kłopot z Wisłą na początek :)
    Potraktować ją z optymizmem czy realizmem...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń