wtorek, 27 września 2011

Konferencja 27.09

witam

Z typów Alana wezmę do rozpisu Kidderminster i Kettering a Barrow postawię w konfiguracji 2/3 na 1X razem z Blackpool X2 i Hull X2 stosując (XXX-0,75/10) i (122-1,25/10).
Gram tak ponieważ jakoś nie mam ciekawych pomysłów na dzisiaj.
Słoweński Koper już spadł (kurs) i nie wiem czy teraz dodawać. Trochę późno się dzisiaj za to wszystko zabrałem, niestety....
Z pewniaków zastanawiam się nad West Ham, Brighton, Darlington i Luton.
Napiszę wieczorem na co się zdecydowałem.
A tutaj prapremiera filmu o JK
http://www.youtube.com/watch?v=fW4Y867Oh6s&feature=player_embedded

dla zabawy wziąłem także:
Torpedo NN v Traktor X 4,70 (0,5/10)

summary 22'40"
Anglia lepiej nie mówić, tragikomedia, jeszcze do 80 minuty było nieźle a potem już pogrom, mecz po meczu down. Całe szczęście, że coś nie czułem kolejki i względnie tanio się obeszło....

powodzenia

5 komentarzy:

  1. tez wzialem Kidderminster i Kettering a na Alana nie patrze

    rafałek

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jest nas "czech" do Kidderminster i Kettering)

    u_efa

    OdpowiedzUsuń
  3. pawel dlugo musimy jeszcze az napiszesz to co zagrales?

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłem w parku z mamuśką :)
    Zagrałem to co napisałem oprócz Luton w rozpisie 2/4*3/7 dodając złączkę szachtar/milan i podbeskidzie.
    Dosyć lekko, bo nie mam dzisiaj przekonania do żadnej z tych pozycji, tak bardziej na fart...
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszku nieszczęśliwa ta LA we wtorek, w dodatku w moje urodziny- no i te dwie szóstki, ktoś dziś odpływa :)
    Gratulacje dla szczęśliwców (a może nieszczęśliwców?)

    u_efa

    OdpowiedzUsuń