środa, 21 września 2011

zabawy z rk

witam

Wczoraj najlepiej wypadłem w lotto :)
Wprawdzie ominęło mnie jak i wszystkich te 15 baniek ale zawsze 15% zysku :):) a tyle nie daje teraz żaden bank.
Dzisiaj poszedłem na takie zabawy z rk:

-zrobili jakieś udoskonalenia :) ale, żeby powiększyć kupon trzeba nacisnąć link na dole na tym czarnym.

W kolarskim trialu (MŚ w Danii) zagram T.Martina (2,10) ale jak wystartują. Rano padało a jak warunki by się pogarszały a Niemiec startuje przedostatni to może być różnie....
Zaczął się już rock'roll w rosyjskim hokeju więc po 0,5/10 jak co roku :) na fart...
Ryga v Mińsk X 4,50 (result 2-2)
Nieftiechimik v Traktor X 4,50 (result 3-3)

summary
70% zysku z zeskanowanego kuponu (na innych jeszcze lepiej bo z pewniakami), łatwe zwycięstwo Martina i oba remisy w rosyjskim hokeju (sic)
Szkoda tylko, że nie zrobiłem rozpisu z remisów a było ich dzisiaj w Rosji 4 na 6 meczy. Takie próby często robiłem w ubiegłym sezonie. Ale nie ma co narzekać, sukces dzisiejszego dnia jest niewątpliwy.. Oby tak dalej
powodzenia

3 komentarze:

  1. z Carling Cup cos jest do ruszenia? Everton+Liverpool?

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    Na razie nie grałem dzisiaj CC, może cos na live jak coś ciekawego będzie się działo
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie śledzę T.Martina który prowadzi w czasówce na MŚ i dopinguję Legii w trudnym pojedynku z Rozwojem Katowice II :)

    OdpowiedzUsuń